Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@03:52:37 GMT

تور کیش محبوب‌ترین مقصد سفرهای زمستانی

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۴۴۵۲۱

تور کیش محبوب‌ترین مقصد سفرهای زمستانی

البته نقاط دیگری از دنیا هم هستند که در این موقع از سال چنین آب و هوایی داشته باشند اما تور کیش در دسترس‌ترین و مناسب‌ترین مقصد داخلی است.

 

 

چه فصلی برای سفر به کیش مناسب‌تر است؟

موقعیت جغرافیایی کیش باعث شده تا این جزیره جزو گرمترین مناطق ایران باشد. کیش آب و هوای گرم و داغی دارد. علاوه بر این‌ها ساحلی بودن شهر باعث‌ می‌شود تا هوا بسیار مرطوب و شرجی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تابستان‌های آن، گرمای هوا طاقت فرسا‌‌‌ می‌شود اما با این وجود جذابیت‌هایی دارد که کماکان گردشگران را به جزیره‌ می‌کشاند. خصوصا اگر قصد خرید داشته باشید و یا به دنبال تور ارزان کیش باشید، تابستان‌ می‌تواند گزینه خوبی باشد البته به شرطی که بتوانید گرمای هوا را که گاهی ممکن است تا 40 درجه هم برسد، تحمل کنید. 

طبیعتا بهترین زمان برای سفر به کیش زمستان و اوایل بهار است. زمستان‌ها هوا کاملا بهاری و مطبوع است. اصلا خبری از شدت گرما تابستان‌ها وجود ندارد. به همین دلیل هم هست که بیشترین استقبال از تور کیش در زمستان و اوایل بهار است. در این زمان‌ها معمولا جشنواره‌های متنوعی در کیش برگزار‌ می‌شود. تور زمستان کیش گران‌تر از سایر تورهای کیش است. هرچند اگر خرید بلیط هواپیما را به صورت چارتر تهیه کنید هزینه‌های سفرتان کمتر‌ می‌شود. بلیط چارتر با قیمت مناسب‌تری ارائه‌ می‌شود و چارترکنندگان تور کیش آفرهای بهتر و بیشتری دارند.

تفریحات تور کیش در زمستان

از آنجایی که کیش آب و هوای گرمی دارد، در زمستان هم تفریحات آبی آن برقرار است. تفریحات آبی کیش بسیار متنوع است و شامل تفریحات هیجان انگیز روی آب، زیر آب و همین طور تفریحات ساحلی‌ می‌شود. این شهر ساحلی نیاز گردشگران را در خصوص تفریح و سرگرمی کاملا برطرف‌ می‌کند و برای هر سن و هر تیپ شخصیتی تفریحات مخصوص خود را دارد. تفریحات تور کیش را‌ می‌توان به دو بخش تفریحات آبی و تفریحات غیر آبی تقسیم کرد. 

تفریحات آبی کیش تنوع بسیاری دارد. قایق سواری، غواصی، ماهیگیری، جت اسکی، پاراسل سواری، کایت بوردینگ، فلای بورد، اسکوتر زیردریایی و ... تعدادی از پرطرفدارترین تفریحات آبی کیش هستند. این تفریحات به قدری طرفدار دارند که گاهی باید قبل از شروع سفر بلیط آن‌ها را رزرو کنید. 

اگر اهل تفریحات آبی هم نباشید باز هم تور کیش سفر ایده آلی برای‌تان خواهد بود. دوچرخه سواری، شهربازی، سافاری، قلعه وحشت، بولینگ، جایروکوپتر، بانجی جامپینگ، پارک سنتر، ماساژ و اسپا نیز تعدادی از تفریحات غیر آبی این جزیره هستند. 

جاذبه‌های توریستی تور کیش

جدای از تفریحات تور کیش که بخش مهمی از جذابیت سفر به این جزیره هستند، کیش جاذبه‌های دیدنی و تاریخی نیز دارد. معروف‌ترین آن‌ها شهر زیرز‌مینی کاریز و شهر باستانی حریره است که قدمتی نزدیک به 2500 سال دارد. این مناطق باستانی ارزش فرهنگی و تاریخی بالایی دارند. پارک‌ها و سواحل کیش بسیار جذاب هستند مانند ساحل مرجانی که بسیار طرفدار پیدا کرده است. تمیز بودن و شفاف بودن آب‌های این منطقه باعث شده تا زیبایی و جذابیت بیشتری پیدا کند. ساحل مرجان کیش ساحلی با درختان نخل زیبا است که بهترین فرصت برای استفاده از آرامش دریا است. البته این ساحل تفریحات و امکانات رفاهی مانند مرکز خرید نیز دارد.

برای تور زمستانی کیش چقدر باید هزینه کنیم؟

یکی از الویت‌‌های مهم قبل از برنامه ریزی سفر موضوع بودجه است. تور کیش را از جهات بسیاری‌‌ می‌توان با تورهای کشورهای همسایه مقایسه کرد. اما مهم‌ترین وجه تمایز که باعث‌‌ می‌شود این تور محبوبیت بیشتری پیدا کند، قیمت آن است. تور کیش در مقایسه با تورهای کشورهای خارجی ارزان‌تر است، این در حالی است که امکانات تفریحی مشابهی دارد. با توجه به افزایش نرخ ارز‌‌ می‌توان تور کیش را جایگزین تورهای خارجی کرد. 

برای تور زمستانی کیش باید برای هر نفر هزینه‌ای حدود چهار میلیون تومان در نظر بگیرید البته این هزینه‌‌ می‌تواند بیشتر یا کمتر هم شود. انتخاب هتل‌‌های چهار و سه ستاره به جای هتل‌‌های پنج ستاره و خرید بلیط هواپیما به صورت چارتر‌‌ می‌تواند در کاهش هزینه‌‌های سفر موثر باشد. در این صورت با هزینه نفری دو میلیون و پانصد هزار تومان هم‌‌ می‌توان تور کیش رزرو کرد. از طرفی اگر محدودیتی در بودجه ندارید‌‌ می‌توانید سفری لوکس را به کیش تجربه کنید که در آن صورت باید هزینه‌ای حدود نفری 7 میلیون تومان را در نظر بگیرید. البته این‌‌ها هزینه‌‌های بلیط هواپیما و رزرو هتل است و برای سایر تفریحات باید به صورت جداگانه هزینه کنید.

تور لحظه آخری کیش فرصتی ایده آل

از آنجایی که سفرهای داخلی مشکلات ویزا و پاسپورت را ندارند، تورهای لحظه آخری‌‌ می‌تواند انتخاب ایده آلی برای این سفرها باشد. تورهای لحظه آخری به دلیل تکمیل ظرفیت تور تخفیف‌‌های خوبی دارند و این فرصت خوبی است تا تور را با امکانات عالی اما قیمت کمتر رزرو کرد. در واقع کاهش قیمت تور لحظه آخری کیش به دلیل کاهش امکانات نیست و کسانی که این تور را خریداری‌‌ می‌کنند، در سرویس گرفتن و خدمات هیچ فرقی با سایز مسافران ندارند. 

تنها نکته برای خرید تور لحظه آخری مدیریت زمان است. تورهای لحظه آخری به سرعت پر‌‌ می‌شوند و فرصتی برای فکر کردن نمی‌گذارند. از طرفی از لحظه خرید تور تا برگزاری آن فرصت زیادی وجود ندارد و حتی گاهی تورها در همان روز حرکت به فروش‌‌ می‌رسند. بنابراین اگر اهل سفر هستید و سریع آماده‌‌ می‌شوید این تورها‌‌ می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس خبر فارس نیوز تفریحات آبی تور کیش لحظه آخری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۴۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریاض اولین مقصد «بلینکن» در دور جدید سفر منطقه‌ای خاورمیانه

به گزارش خبرگزاری مهر، رویترز اعلام کرد که وزیر امور خارجه آمریکا قرار است طی سفری دو روز به عربستان با شرکت در نشست اقتصادی به میزبانی ریاض با شرکای منطقه‌ای خود درباره تحولات منطقه و آتش بس در غزه رایزنی کند.

وزارت خارجه آمریکا روز شنبه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه این کشور در یک سفر دو روزه طی روزهای دوشنبه و سه‌شنبه هفته جاری به عربستان سعودی سفر خواهد کرد.

وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که قرار است وزیر امور خارجه آمریکا در سقر دو روزه قریب الوقوع به عربستان سعودی طی روزهای دوشنبه و سه‌شنبه هفته جاری با شرکت در نشستی با شرکای منطقه‌ای خود مسئله آتش بس در نوار غزه و مذاکرات بر سر آزادی اسرای اسرائیلی را از نزدیک رایزنی و بررسی کند.

پایگاه خبری النشره لبنان به نقل از خبرگزاری رویترز گزارش داد که در بیانیه وزارت خارجه آمریکا آمده است که «سفر آتی بلینکن به ریاض بر سر ارائه تضمین‌هایی برای ارسال کمک‌های بشردوستانه به نوار غزه تمرکز خواهد داشت.»

در این بیانیه تاکید شده است که «وزیر خارجه آمریکا در نشست ریاض درباره موضوعات اساسی منطقه از جمله تحولات منطقه و تلاش برای برقراری صلح و امنیت منطقه‌ای و تشکیل دولت مستقل فلسطینی با هدف تضمین امنیت اسرائیل با شرکای منطقه‌ای خود دیدار و رایزنی خواهد کرد.»

به گزارش رویترز بلینکن قرار است روز یکشنبه با سفر به عربستان سعودی با وزیران شواری همکاری خلیج فارس و همچنین در نشست اقتصادی به میزبانی ریاض دیدار و رایزنی کند.

گفتنی است که آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا در ابتدای این هفته به عربستان سعودی، اردن و سرزمین‌های اشغالی سفر خواهد کرد.

کد خبر 6090416

دیگر خبرها

  • آبشک به‌دنبال اتفاقی شیرین در قلب اهواز
  • برخی پروژه هایی که رئیس جمهور در سفرهای استانی افتتاح می کند، آنقدر کوچک است که توسط بخشدار محل هم قابل افتتاح است
  • سرپرست اسبق استقلال مسافر نیویورک شد
  • ریاض اولین مقصد «بلینکن» در دور جدید سفر منطقه‌ای خاورمیانه
  • سفرهای درمانی رایگان با اسنپ 
  • سفرهای درمانی رایگان با اسنپ
  • رئیس‌کل بانک مرکزی راهی عربستان شد
  • خریدهای زمستانی پرسپولیس برای انتقام در اراک
  • دستگاه‌ها در اجرای مصوبات روستایی سفرهای شهرستانی استاندار فارس کوتاهی نکنند
  • مقصد جدید نیمیر عبدالعزیز: کاملا غیر منتظره