Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/بوشهر معاون تولید و توسعه سازمان بازرسی کل کشور گفت: با شناسایی و رفع موانع فراروی اجرای آب شیرین‌کن بوشهر زمینه برای سرعت‌بخشی به اجرای این پروژه‌ها فراهم می‌شود.

نعمت‌الله ترکی ظهر امروز در بازدید از پروژه‌های آب شیرین کن بوشهر اظهار کرد: در سفرهای استانی نیز پروژهای مهم عمرانی و تولیدی در بازدید میدانی و نشست با مدیران مربوطه مورد بررسی قرار ‌گیرند تا چالش‌ها و مشکلات فراروی آنها برطرف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: پروژه های آب شیرین کن بهره‌برداری شده در استان بوشهر اکنون ۱۰ درصد آب شرب مورد نیاز استان را تامین می کنند که پیش بینی شده با اجرا پروژه‌های در دست اجرا این میزان به بیش از ۳۰ درصد افزایش یابد.

معاون تولید و توسعه سازمان بازرسی کل کشور عنوان کرد: تسریع در تکمیل پروژه‌ها و رفع موانع و مشکلات در زمینه مشکلات بانکی از جمله هدف‌های مهم در بازدید از پروژه‌های عمرانی و تولیدی است.

آب شیرین‌کن ۳۵ هزار متر مکعبی بوشهر نیمه ۱۴۰۱ به بهره‌برداری می‌رسد

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر نیز گفت: استان بوشهر هم اکنون نزدیک به ۱۰۰ هزار متر مکعب  آب شیرین کن در دست احداث دارد که پیش بینی شده این پروژه‌ها تا سال ۱۴۰۲ به بهره‌برداری برسند.

وی اظهار کرد: شتاب‌بخشی در روند اعطای تسهیلات به سرمایه گذاران پروژه های آب شیرین کن و همچنین سرعت بخشی در روند ترخیص اقلام مورد نیاز آب شیرین کن ها از گمرک از جمله خواسته های مهم در حوزه پروژه‌های آب شیرین کن استان بوشهر است.

حمزه‌پور یادآور شد: برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته پروژه آب شیرین کن جزیره شیف تا بهمن ماه و فاز نخست آب شیرین کن ۱۷ هزار مترمکعبی بوشهر تا پایان امسال وارد مدار شود.

وی در ارتباط با پروژه آب شیرین‌کن ۳۵ هزار متر مکعبی بوشهر نیز گفت: این پروژه اکنون ۷۳ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و پیش بینی می شود تا نیمه نخست سال آینده به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آب شيرين كن پروژه های آب شیرین کن بهره برداری استان بوشهر پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۴۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی

طی حکمی از سوی هاشم امینی مدیرعامل آبفای کشور، رضا عطایی بعنوان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی منصوب شد.
معاون بهره برداری آب و فاضلاب شهری، معاون بهره برداری و توسعه آب، قائم مقام و معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه گذاری شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی از جمله مسئولیت‌های رضا عطایی در این شرکت بوده است.
ضمنا در این حکم، از زحمات مهندس رضا نعیمی مدیرعامل سابق این شرکت تقدیر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • انتصاب مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی
  • بازدید مدیر عامل شرکت آبفای استان یزد از تصفیه خانه آب شهر میبد
  • افتتاح ۴ طرح عمرانی در شهرستان کیار
  • بازدید معاون وزیر نفت از طرح بزرگ پتروشیمی بوشهر
  • برخورد با ساخت و ساز غیر مجاز در غرب تهران
  • بهره برداری از بزرگترین مزرعه خورشیدی برای نمک زدایی در عمان
  • بهره‌برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان تهران
  • ایران جزو کشورهای برتر در سدسازی است | بهره برداری از سد و نیروگاه بزرگ ساخت ایران در سریلانکا
  • وزیر نیرو:‌ ایران جزو کشور‌های برتر در سدسازی است
  • بهره‌برداری از یکی از بزرگترین طرح‌های صادرات خدمات فنی-مهندسی ایران