Web Analytics Made Easy - Statcounter

قیمت لوله استیل دکوراتیو، و به بیان کلی تر همه فلزاتی که در بازار آهن آلات وجود دارند، به بالاترین سطح فروش خود نزدیک می‌شوند! حتی در شرایط خاصی بعضی از فلزات توانسته‌اند، رکوردزنی‌های ویژه‌ای داشته باشند. لوله استیل، یکی از ارزشمندترین فلزاتی است که در سایز کوچک و بزرگ و در ضخامت‌های متنوع، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا بنابر اعلام کلید آهن، در پاسخ به این سوال که لوله استیل چیست؟ باید گفت لوله های استیل، لوله های به شکل استوانه و توخالی هستند، که از آهن، کربن، نیکل و کروم ساخته شده اند. وجود همین عنصرها در ترکیب آن باعث شده تا به یک فولاد ضد زنگ تبدیل شود و در برابر بسیاری از خوردگی ها و زنگ زدگی ها مقاومت خوبی از خود نشان دهد. البته یکی از عوامل مهم در قیمت لوله استیل نازک و سنگین، مشخصات فنی و یا کیفیت ساخت آلیاژ است.

لوله طرح استیل، با توجه به ویژگی، نحوه کارکرد، ترکیب ساختاری، آلیاژ و همچنین با توجه به روش های تولید، انواع مختلفی دارد. بیشترین میزان کاربرد این محصول، تسهیل در روند حمل و نقل و ساخت و ساز است؛ که در ادامه یکی از پرکاربرد ترین انواع لوله استیل را به شما معرفی می کنیم.

یک نمونه از لوله های استیل وجود دارد، که در صنعت ساختمان سازی کاربرد دارد؛ و حتی یک وسله تزئینی برای دکوراسیون داخلی بشمار می آید. این لوله ها در نمای داخلی و خارجی بسیاری از ساختمان ها در نقش نرده و یا حفاظ خودنمایی می کنند. قیمت لوله استیل برای نرده به نوع استیل به کار رفته شده که ممکن است ۲۰۲، ۲۰۱ و یا ۳۰۴ باشد بستگی دارد؛ علاوه بر آن سایز لوله استیل نرده ممکن است ۱۶تا ۷۵ باشد.

یکی از موارد مهم در خرید لوله استنلس استیل، اندازه و ضخامت است. به طور مثال لوله استیل سایز کوچک، ضخامت پایین تری دارد و معمولا ۲ اینچ می باشد. البته این لوله ها در ضخامت های ۰.۵، ۰.۶، ۰.۷، ۰.۸ و ۱ میلی متری نیز ساخته می شوند. ناگفته نماند که لوله استیل قطر ۸ با وجود ضخامت کمی که دارد، برای تولید و ساخت قطعات کوره، مبدل های حرارتی، دیگ های بخار و ... مورد استفاده قرار می گیرد. لوله های استیل نازک به لوله استیل جوشی و یا نسوز معروف هستند، زیرا مقاومت بالایی آنها زبانزد است.

طبق اعلام سایت کلید آهن، خرید لوله استیل، از کلید آهن، یکی از بزرگترین مراکز فروش لوله استنلس استیل در تهران با نرخ کف بازارآهن در کمترین زمان ممکن صورت می‌گیرد. اگر برای استفاده در صنایعی همچون: دارو سازی و مواد غذایی، ساخت نرده‌های استخر و در و پنجره، سیستم‌های انتقال آب و تصفیه فاضلاب، صنعت پتروشیمی و پالایشگاه‌های نفت و… نیاز به سفارش غیرحضوری فولاد ضد زنگ دارید هم اکنون اقدام کنید.

لوله استیل دکوراتیو، یکی از پرفروش‌ترین محصولات مربوط به لوله و پروفیل است؛ به علت مقاومت فوق‌العاده‌ای که در برابر خوردگی و همینطور ظاهر زیبا و جذابی که دارد، کاربرد آن در تولید صنایع دکوراسیون خانه و آشپزخانه چشمگیر است.

مشتریان زیادی هستند که برای خرید اینترنتی لوله استیل به قیمت کف بازار، سایت های زیادی را بررسی می کنند، اما باید بدانند که این محصول نیز همانند دیگر محصولات موجود، به عوامل مختلفی مانند متریال و اندازه بستگی دارند. فروشگاه اینترنتی کلید آهن سعی می کند تا با در نظر گرفتن تمامی نوساناتی که درمورد نرخ ارز و دلار وجود دارد، قیمت ثابتی را به مشتریان خود ارائه می دهد. اگر شما هم می‌خواهید لیست قیمت روز لوله و اتصالات نرده استیل را مشاهده کنید، به سایت کلیدآهن مراجعه کنید، زیرا بهترین مرکز فروش لوله استیل در تهران می باشد.

انتهای رپرتاژ آگهی 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کلید آهن لوله استیل قیمت لوله استیل کلید آهن لوله ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۴۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت سکه به کانال ۴۰ میلیون تومان بازگشت

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا، هر قطعه سکه طرح جدید در معاملات هفته جاری بازار طلا و سکه تهران با ۴۰۹ هزار تومان کاهش نسبت به دیروز، به ۴۰ میلیون و ۷۹۲ هزار تومان رسید.

سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با ۴۸۰ هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته، به ۳۷ میلیون و ۵۱۰ هزار تومان رسید.

امروز نیم سکه کاهش ۳۰۰ هزار تومانی را تجربه کرد؛ بر این اساس نیم سکه در قیمت ۲۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان داد و ستد شد و ربع سکه ۱۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت خورد.

سکه گرمی نیز با کاهش ۱۰۰ هزار تومانی، ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان به فروش رفت.

معامله گران همچنین امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار را با ۱۷ هزار تومان کاهش قیمت به ۳ میلیون و ۴۱۸ هزار تومان به فروش رساندند؛ این در حالیست که نرخ هر اونس طلا در بازار‌های جهانی بدون تغییر نسبت به روز گذشته، ۲ هزار و ۳۳۸ دلار قیمت‌گذاری شده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قیمت سکه به کانال ۴۰ میلیون تومان بازگشت
  • انواع ورق صنعتی مهم کدام‌اند؟ چه کاربردی دارند؟
  • ساخت نازک‌ترین ورقه طلای جهان با ضخامت یک اتم
  • رصد بازار حبوبات در استان یزد
  • 0 تا 100 ایستگاه پمپاژ فاضلاب؟ تجهیزات و قیمت | مزایا و نکات مهم در انتخاب
  • راه‌اندازی فاز دوم کارخانه فولاد بافت مصداق«جهش تولید با مشارکت مردم» است
  • ریال عربستان در بازار آزاد ۱۶۵۶۰ تومان
  • نوسان قیمت طلا و سکه در بازار رشت تا ساعت ۱۱:۰۰
  • نفت در مدار رشد؟
  • قیمت عجیب حواله‌های خودرو؛ ۱۲ میلیارد تومان ناقابل!