Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-07@17:10:01 GMT

گندم‌های وارداتی به کشور آلوده است؟

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۴۵۰۵۷

گندم‌های وارداتی به کشور آلوده است؟

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از وبدا، مهدی انصاری دوگاهه سرپرست اداره کل آزمایشگاه‌های مرجع کنترل غذا، دارو و تجهیزات پزشکی سازمان غذا و دارو گفت: آلودگی گندم‌های وارداتی صحت ندارد. از ۵ کشتی حامل گندم وارداتی نمونه‌برداری شده و به آزمایشگاه‌های معاونت غذا و داروی اهواز ارسال شده است.

او افزود: نمونه‌های ۲ کشتی مورد تایید قرار گرفته و ۳ نمونه دیگر طبق آیین‌نامه برای آنالیز مجدد به ۳ آزمایشگاه دیگر ارسال می‌شود که یکی از آنها آزمایشگاه مرجع سازمان غذا و داروست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام مسئول تصریح کرد: نمونه‌هایی که برای آزمایشگاه مرجع ارسال شده، در حال آنالیز بوده و نتایج اولیه در حد قابل قبولی است و مشکلی در مورد این محموله‌ها وجود ندارد. همچنین برخی معاونت‌هایی که آنالیزهای مربوط به این نمونه‌ها را انجام داده‌اند نیز اکثریت نتایج قابل قبولی داشته‌اند.

انصاری دوگاهه گفت: نمونه محموله گندم‌های وارداتی در حال آنالیز است و هنوز نتایج نهایی آن مشخص نشده و بر اساس نتایج اولیه، پاسخ‌ها قابل قبول است.
 

کد خبر 650482 برچسب‌ها گندم سازمان غذا و داروی ایران واردات

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: گندم سازمان غذا و داروی ایران واردات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۵۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام نتایج آزمون ارشد در اواخر خرداد

معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور از اعلام نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۳ در اواخر خرداد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی صدر ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۳ در اواخر خرداد از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام می‌شود.

وی در ادامه تصریح کرد: ما از نظر زمانی محدودیتی در اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد قرار نداریم، این محدودیت به دلیل طی کردن مراحل مصاحبه و انجام انتخاب رشته داوطلبان به صورت خاص در آزمون دکتری وجود داشت به این جهت نتایج این آزمون زودتر از آزمون ارشد اعلام شد.

معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور خاطرنشان کرد: دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی موظف هستند هر چه زودتر حد نصاب‌های پذیرش داوطلبان دکتری را بررسی و به این سازمان اعلام کنند.

صدر با بیان اینکه ما باید تا اواخر خرداد نتایج چند برابر ظرفیت دکتری را اعلام کنیم تا دانشگاه‌ها مصاحبه‌های علمی خود را آغاز کنند، تاکید کرد: سعی می‌کنیم نتایج نهایی آزمون دکتری و کارشناسی ارشد را همزمان و در شهریور ماه اعلام کنیم.

وی افزود: حدود ۴۷۶ هزار داوطلب برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۳ ثبت نام کردند که این آمار در مقایسه با سال گذشته افزایش یک درصدی را نشان می‌دهد. تعداد ۴۷۱ هزار و ۵۲۸ نفر در آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۲ شرکت کرده بودند.

منبع: ایسنا

کد خبر 751329

دیگر خبرها

  • اعلام نتایج آزمون ارشد در اواخر خرداد
  • ارسال فایل ۱۰۳ هزار تن گندم خریداری شده به بانک کشاورزی ایلام
  • کمک از دانشجویان برای اثاث کشی خانه استاد/ انصراف از دانشگاه به دلیل رفتارهای زشت استاد
  • تمام برنج‌های وارداتی در مبادی ورودی کشور و در مبدا تولید نمونه‌برداری می‌شود
  • اعلام نتایج آزمون استخدامی دانشگاه فرهنگیان
  • هشدار دامپزشکی : شیوع بیماری تب کریمه کنگو در فصل گرما
  • صنایع غذایی پس از پتروشیمی بیشترین گردش مالی را دارد
  • صنایع غذایی پس از پتروشیمی بیشترین گردش مالی را در کشور دارد
  • مقام دوم گردش مالی در کشور برای صنعت غذایی
  • تکذیب خبر خسارت به ۲هزار تن گندم در خنج استان فارس