Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@14:55:15 GMT

آغاز نقل و انتقالات و پنجره بسته تراکتور

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۴۵۱۱۵

آغاز نقل و انتقالات و پنجره بسته تراکتور

شرایط تیم فوتبال تراکتور در جدول رده‌بندی مناسب نیست و آن‌ها برای تقویت تیم خود در نیم‌فصل دوم با بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی مواجه هستند.

به گزارش "ورزش سه"، تراکتور تبریز با کسب 13 امتیاز از 15 مسابقه نیم‌فصل ابتدایی لیگ بیست و یکم در رتبه سیزدهم کار خود را به پایان برد تا یکی از تیم‌های پرطرفدار لیگ فوتبال ایران در وضعیت بحرانی قرار گیرد و جالب آن‌که برای خروج از این بحران، مضاعف بر مسائل فنی، مشکلات مالی و مدیریتی هم گریبان‌گیر تراکتوری‌ها شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در طول نیم‌فصل اول بارها سولدو سرمربی کروات تراکتور به موضوع ضعف تراکتور به لحاظ نفرات حاضر در لیست اشاره کرد و درخواست تقویت تیمش در بازار زمستانی را داشت اما حالا از امروز که نقل و انتقالات فصل زمستان آغاز شده، تراکتوری‌ها مجاز به فعالیت در این پنجره نیستند و فعلاً شکایت‌های خارجی باعث بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی این تیم شده است.

در هفته‌های گذشته با رضایت محمدرضا زنوزی، پروسه انتقال مالکیت تراکتور آغاز شد و حتی خبر انتقال قطعی مالکیت این تیم از زنوزی به صنایع مس سونگون توسط دهقان نماینده مردم ورزقان اعلام شد اما تاکنون این اتفاق عملیاتی نشده تا تراکتور غرق در بحران‌های مالی-مدیریتی باشد.

 

فرهنگی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی درباره پروسه انتقال تراکتور به شرکت مس توضیح داد: استفاده عنوان بیعانه درست نیست؛ موضوع جدیدی نیست و مربوط به دو جلسه‌ای است که در ابتدای موضوع انتقال مطرح شده بود و قرار بود از بودجه هزینه‌های اجتماعی مس در آذربایجان با آقای زنوزی همکاری شود تا پنجره تراکتور باز و کارهای تقویت تیم انجام شود ولی تا به این لحظه اقدامی انجام نشده است.

وی افزود: من امروز (دیروز شنبه) با آقای محمدی مدیرعامل صنایع مس صحبت کردم و ایشان چند مشکل را مطرح کردند که بنده از او خواستم که همکاری کنند و احتمالا فردا استاندار محترم آذربایجان شرقی عازم تهران خواهند شد تا این موضوع را پیگیری کنند.

با این وصف به نظر می‌رسد به جز موضوع رضایت محمدرضا زنوزی برای انتقال مالکیت، هنوز مسئولان صنایع مس هم چندان تمایل خود را به خرید امتیاز تراکتور نشان نداده‌اند تا پروسه انتقال امتیاز تیم در بن‌بست قرار گیرد.

 

محمدحسین فرهنگی در تکمیل توضیحات خود در این‌باره گفت: مطرح کردن موضوع سلب مالکیت درست نیست و هیچ شخص و ارگانی نمیتواند چنین کاری را انجام دهد ولی الان موضوع این نیست و ما در ماه‌های گذشته پیگیر شرایط تراکتور بودیم و اخیرا آقای زنوزی اعلام آمادگی برای انتقال کردند و همین موضوع یک استارت دوباره به موضوع داد و با مسئولین تشکیل جلسه دادیم و پیشنهاد حمایت صنایع مس مطرح شد و در جلسات بر سر این موضوع به جمع بندی رسیدیم.

نماینده مردم تبریز با اعلام خبر تمایل زنوزی به واگذاری تیم توضیح داد: آقای زنوزی نیز جهت انتقال مالکیت باشگاه تراکتور به صنایع مس اعلام آمادگی کرده‌اند و همکاری نزدیکی نیز با مسئولین امر دارند و آنچه مشخص است در چهار سال گذشته آقای زنوزی در این تیم هزینه کرده است و به نوعی بار دولت را بر دوش کشیده‌اند ولی اکنون شرایط به سمتی رفته است که فوتبال خصوصی توان رقابت با  فوتبال دولتی را ندارد و ما هم در تلاش هستیم از راههای موجود به تراکتور کم کنیم.

فرهنگی در واکنش به تغییرات فنی و مدیریتی در تراکتور پاسخ داد: چنین صحبت‌هایی مطرح نشده و ما نیز چنین موضوعی را مطرح نمی‌کنیم و اینکه مطرح نمی‌کنیم به این معنی نیست که از موضوع بی‌اطلاع هستیم و الان اگر از من بخواهند می‌توانم وضعیت را به خوبی تشریح و ریشه‌یابی کنم و درمورد دلایل به وجود آمدن شرایط را اعلام کنم.

 

وی افزود: این نظر شخصی من است ولی زمانی که یک شخص از اموال شخصی بر مجموعه‌ای هزینه می‌کند جایز نیست به او بگوییم چه کسی باشد و چه کسی نباشد و اگر از ما سئوال نشود و نظری خواسته نشود دخالت نمی‌کنیم؛ اگر مطرح شود شخص میتواند بگوید که بیایید هزینه کنید و تصمیم بگیرید! منطقی نیست یک شخص هزینه کند و شخص دیگری برای آن تصمیم بگیرد ولی در کل چنین موضوعی مطرح نیست.

با این وصف به نظر می‌رسد هم زنوزی و هم مدیران صنایع مس به صورت غیررسمی نظر مثبت خود برای انتقال این تیم را اعلام کرده‌اند اما هنوز علی‌رغم برگزاری جلسات کارشناسی، پیشرفت خاصی در کار انجام نشده تا پروسه انتقال تراکتور همچنان بر روی زمین مانده و با بسته ماندن پنجره نقل و انتقالاتی این تیم، خبری از جذب بازیکنان و تقویت سرخ‌پوشان تبریزی نباشد.

 

باید دید در روزهای آینده چه اتفاقاتی در این زمینه رخ خواهد داد و آیا سرانجام این انتقال مالکیت انجام می‌شود و با پرداخت بدهی‌ها پنجره نقل و انتقالاتی تراکتور باز خواهد شد یا روزهای بحرانی تراکتور به لحاظ مالی-مدیریتی ادامه خواهند داشت.

 

تراکتور

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تراکتور پنجره نقل و انتقالاتی انتقال مالکیت پروسه انتقال آقای زنوزی صنایع مس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۵۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنجره ترمال بریک نسل جدید چیست؟

در این بحث نکته قابل توجه لغت ترمال بریک است که به معنی شکست حرارتی میباشد. یکی از نکات قابل توجه این پروفیل این است که در عین زیبایی و ظرافت ، تمامی قابلیت های پنجره های عایق را دارا میباشد.

پنجره‌های ترمال بریک نسل جدید، نوعی از پنجره‌های با کیفیت بالا و عملکرد بهینه هستند که برای بهبود عایق حرارتی و صوتی در ساختمان‌ها طراحی شده‌اند. این پنجره‌ها از جنس موادی مانند پلی وینیل کلراید (PVC)، آلومینیوم یا فلزات دیگر ساخته می‌شوند که دارای خصوصیات عایق حرارتی بالا و مقاومت در برابر رطوبت و حرارت هستند.

از ویژگی‌های پنجره‌ ترمال بریک نسل جدید می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

دو لایه شیشه: این پنجره‌ها دارای دو لایه شیشه با فاصله‌ای هوا یا گاز درونی هستند که عایق حرارتی بیشتری ایجاد می‌کند.

فریم با کیفیت: فریم‌های آلومینیوم یا PVC با قابلیت جلوگیری از انتقال حرارت از بیرون به داخل یا برعکس، عملکرد بهتری در ایجاد عایق حرارتی دارند.

مواد عایق: استفاده از مواد عایق حرارتی در فضای بین لایه‌های شیشه و همچنین در فریم پنجره به عایق حرارتی بیشتری منجر می‌شود.

عایق صوتی: پنجره‌های ترمال بریک نسل جدید علاوه بر عایق حرارتی، دارای عملکرد خوبی در جلوگیری از صداهای بیرونی نیز هستند.

طراحی مدرن: این پنجره‌ها علاوه بر اینکه عملکرد عایق حرارتی و صوتی بالایی دارند، دارای طراحی مدرن و زیبا نیز می‌باشند که به زیبایی و استحکام ساختمان اضافه می‌کند.

پنجره ترمال بریک معایب

پنجره‌های ترمال بریک به طور کلی دارای مزایا زیادی هستند که از جمله آن‌ها می‌توان به بهبود عایق حرارتی و صوتی، صرفه‌جویی در مصرف انرژی، افزایش راحتی و کیفیت زندگی اشاره کرد. با این حال، همچنین معایبی نیز ممکن است وجود داشته باشد که در زیر به برخی از آن‌ها اشاره می‌شود:

قیمت: پنجره‌های ترمال بریک معمولاً قیمت بالاتری نسبت به پنجره‌های معمولی دارند. این افزایش قیمت ممکن است برخی افراد را از استفاده از این نوع پنجره‌ها باز دارد.

نیاز به نصب حرفه‌ای: نصب پنجره‌های ترمال بریک نیاز به تخصص و تجربه دارد. اگر نصب به درستی انجام نشود، ممکن است عایق‌های حرارتی و صوتی به درستی عمل نکنند یا مشکلات دیگری به وجود آید.

تغییر شکل در شرایط محیطی متفاوت: برخی از پنجره‌های ترمال بریک ممکن است در شرایط محیطی خاصی مانند دمای بسیار بالا یا پایین، شکل خود را تغییر دهند یا مشکلاتی مانند مه شدن شیشه داشته باشند.

نیاز به نگهداری: برخی از انواع پنجره‌های ترمال بریک نیاز به نگهداری و تعمیرات دوره‌ای دارند تا عملکرد بهینه خود را حفظ کنند. این نیاز به نگهداری ممکن است هزینه و زمان بیشتری را برای مالک ساختمان به همراه داشته باشد.

به طور کلی، با اینکه پنجره‌های ترمال بریک دارای مزایای زیادی هستند، اما باید معایب آن‌ها را نیز در نظر گرفت و با مزایا و نیازهای خود به مقایسه کرد تا تصمیم مناسبی در خصوص استفاده از آن‌ها بگیرید.

پنجره ترمال بریک کشویی

پنجره‌های ترمال بریک کشویی یک نوع پنجره هستند که همزمان با داشتن ویژگی‌های ترمال بریک، از طراحی کشویی برای باز و بسته شدن آسان استفاده می‌کنند. این نوع پنجره‌ها معمولاً برای ایجاد ورودی‌های هوا و نور بیشتر به داخل فضا و همچنین برای دسترسی آسانتر به بیرون و داخل استفاده می‌شوند.

ویژگی‌های اصلی پنجره‌های ترمال بریک کشویی شامل موارد زیر می‌باشد:

عایق حرارتی: پنجره‌های ترمال بریک کشویی دارای ساختاری هستند که از انتقال حرارت از بیرون به داخل یا برعکس جلوگیری می‌کند. این ویژگی به کاهش مصرف انرژی و هزینه‌های گرمایشی و سرمایشی کمک می‌کند.

عایق صوتی: این نوع پنجره‌ها همچنین از عایق‌های صوتی قوی برخوردارند که از ورود صداهای ناخواسته به داخل فضا جلوگیری می‌کنند.

دو لایه شیشه: بیشتر پنجره‌های ترمال بریک کشویی دارای دو لایه شیشه با فاصله‌ای هوا یا گاز درونی هستند که بهبود عایق حرارتی و صوتی را ارتقا می‌بخشد.

طراحی کشویی: طراحی کشویی این پنجره‌ها باعث می‌شود که باز و بسته کردن آن‌ها بسیار آسان و راحت باشد و دسترسی به بیرون و داخل فضا بهبود یابد.

مقاومت در برابر عوامل جوی: پنجره‌های ترمال بریک کشویی عموماً از موادی ساخته می‌شوند که مقاومت خوبی در برابر عوامل محیطی مانند باران، باد و خورشید دارند.

از آنجایی که پنجره‌های ترمال بریک کشویی از ترکیب ویژگی‌های ترمال بریک و طراحی کشویی بهره می‌برند، معمولاً به عنوان یک گزینه محبوب برای ساختمان‌ها با توجه به عملکرد و استحکام آن‌ها شناخته می‌شوند.

منبع : گروه صنعتی پنسا

کد خبر 748806

دیگر خبرها

  • پنجره ترمال بریک نسل جدید چیست؟
  • ویسی، در و پنجره‌های فولاد را بست!
  • حمله قلبی به دو هوادار تراکتور در استادیوم یادگار
  • جواب منفی مجیدی به زنوزی؛فرهاد فقط به نیمکت استقلال فکر می‌کند
  • آغاز پروژه گازرسانی به میجان از توابع جبالبارز
  • آدینه با داستان/ چی از آسمان افتاد؟!
  • ۳۱ خرداد؛ آخرین فرصت ثبت درخواست نقل و انتقالات دانشجویان
  • دومین جشنواره عکاسی سنندج با حضور ۵۰ عکاس ملی و بین المللی آغاز به کار کرد
  • آغاز به کار دومین جشنواره عکاسی در سنندج
  • دومین جشنواره ملی عکس سنندج آغاز شد