Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، محرم نویدکیا ظهر یک‌شنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش در جام حذفی مقابل آلومینیوم اراک اظهار کرد: ابتدا وظیفه‌ام است از مسئولان اراک تشکر کنم که شرایط را برای حضورمان در این شهر فراهم کردند و امیدوارم بتوانیم جبران کنیم. ما در جام حذفی باید به میدان برویم و شوخی‌بردار نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر تیمی که شانسش را از دست دهد، راه بازگشتی وجود ندارد. بازی قبلی ما با آلومینیوم جذاب نبود و با وجود باد و چمن سفت ورزشگاه کیفیت خوبی ندیدیم. در هر صورت باید بهتر بازی می‌کردیم که امیدوارم فردا این کار را انجام دهیم.

او ادامه داد: بازی بسیار حساسی است که هر دو تیم می‌دانند اگر این بازی را از دست دهند، یک جام را از دست داده‌اند. همه تلاش می‌کنند تا از این بازی سربلند بیرون بیایند و ما هم همین‌طور تمرکزمان را می‌گذاریم تا بتوانیم بازی خوبی را انجام دهیم. تیم‌هایی که خودشان را برای لیگ برتر آماده کردند، دوست دارند جام حذفی را هم به دست آورند و این طبیعی است اما جام حذفی خطرناک است و اگر شکست بخورید، نمی‌توانید جبران کنید.

سرمربی سپاهان اضافه کرد: به همین دلیل همه تیم‌ها در جام حذفی شانس یکسان دارند و تیم‌های پایین‌تر می‌آیند شانس‌شان را امتحان کنند. تیم‌هایی که در سطح‌های پایین‌تر هستند، فشرده دفاع می‌کنند و بازی را به وقت اضافه و ضربات پنالتی می‌کشانند و از این شانس استفاده می‌کنند. جام حذفی پیچیده است و تمرکز بالایی می‌خواهد. باید در جام حذفی به همه حق داد و احترام گذاشت و ما هم دوست داریم از شانس‌مان امتحان کنیم و به مراحل بالاتر صعود کنیم.

او درباره فشاری که روی تیمش در هفته‌های اخیر بوده است گفت: فشار روی تیم‌های بزرگ طبیعی است‌. اگر قرار باشد این فشارها را تحمل نکنیم، نباید مسئولیت تیمی مثل سپاهان را قبول کنیم یا اگر بازیکنان این فشار را تحمل نکنند، اصلا نباید با سپاهان قرارداد ببندند. اعضای سپاهان باید این فشار را تحمل کنند و ممکن است هر نوع فشاری وجود داشته باشد و این یک مساله طبیعی است. یک بار مربی بایرن مونیخ در گفت‌وگویی عنوان کرد بهترین دوستش جدول رده‌بندی است.

نویدکیا اضافه کرد: جدول رده‌بندی نشان می‌دهد من چه کاره هستم و اگر تیمم شرایط خوبی نداشته باشد، هر کسی به خودش اجازه می‌دهد هر چیزی که می‌خواهد بگوید. اگر بالا باشم کسی به خودش اجازه نمی‌دهد فشار بیاورد. این‌ها طبیعی است اما با این وجود ما یکی از مدعیان اصلی قهرمانی هستیم.

 دو تیم آلومینیوم و سپاهان در قالب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فردا(دوشنبه) ساعت ۱۴ در اراک به مصاف هم خواهند رفت. ۵ شنبه ۲۳ دی این دو تیم در قالب لیگ برتر به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

منبع: ایسنا این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بازی تساوی بدون گل جام حذفی لیگ برتر آلومینیوم اراک تیم سپاهان محرم نویدکیا جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۵۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نویدکیا: بازی مقابل صنعت نفت می‌تواند برای ما دردسرساز شود

سرمربی مس رفسنجان گفت: می‌دانیم مسابقه فردا برای صنعت نفت فوق‌العاده حیاتی است و این مسئله می‌تواند دردسرهای زیادی برای ما ایجاد کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محرم نویدکیا در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال مس رفسنجان مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت: حس خوبی به شهر آبادان دارم و بازی فوق‌العاده مهمی پیش رو داریم. اگر می‌خواهیم شرایط بهتری در جدول به دست بیاوریم، باید بازی خیلی خوبی ارائه کنیم و امتیازات کامل بازی را بگیریم. می‌دانیم این مسابقه برای صنعت نفت فوق‌العاده حیاتی است و این مسئله می‌تواند دردسرهای زیادی برای ما ایجاد کند.

غیبت ترسوها در تیم منتخب هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر

ادامه دارد...

دیگر خبرها

  • نویدکیا: باید ببینیم در کجاها چه مشکلاتی داریم
  • آبادان علیه رکورد حیرت انگیز محرم
  • نجات پرسپولیس ۱۰نفره از تله قائمشهر با دبل ارونوف / توقف خانگی سپاهان مقابل گزینه سقوط! / پیکان به‌سمت دره / تراکتور به جاده آسیا برگشت
  • پرسپولیس تمدید با اوسمار را جدی گرفته است
  • نویدکیا: با عزیزم و قربانت بروم نمی‌شود کار کرد!
  • ادعای عجیب مورایس درباره لیست تیم ملی فوتبال + جداول
  • نویدکیا: بازی مقابل صنعت نفت می‌تواند برای ما دردسرساز شود
  • برای فوتبال ما قشنگ نبود سپاهان و تراکتور بالای جدول باشند | بعضی چیزها در شان و شخصیت جواد نکونام و استقلال نیست
  • سپاهان - استقلال خوزستان؛ مورایس در لبه پرتگاه به پورموسوی رسید | پیش بازی
  • پرسپولیس نباید امتیاز از دست بدهد/ اوسمار کیفیت خود را نشان دهد