Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دبیرخانه ستاد ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی گفت: متناسب با ظرفیت‌های هر منطقه یک بسته بومی خاص برای حمایت از فعالان حوزه مشاغل خانگی هر استان ارائه خواهیم داد و پرداخت تسهیلات به آن‌ها نیز به صورت قرض‌الحسنه خواهد بود. خبر گزاری میزان - مهناز امامدادی در یک گفت‌وگوی زنده تلویزیونی، در خصوص اهداف تدوین و نحوۀ اختصاص بسته‌های حمایتی توسعه بازار مشاغل خانگی مختص به هر استان، گفت: در حوزه مشاغل خانگی یکی از موضوعاتی که در دولت جدید دنبال می‌کنیم موضوع تسهیل‌گری و ساده‌سازی فرایند‌های بخش مشاغل خانگی به ویژه در صدور مجوز و حمایت‌های قانونی از این حوزه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به این مورد که اهمیت بازار و بازاریابی موضوع مهم دیگری است که فعالان حوزه مشلغل خانگی بر آن تأکید دارند، افزود: به همین دلیل ما تمامی ظرفیت‌های موجود را جمع‌بندی و بررسی کرده‌ایم و بعد از تهیه بسته کامل از همه امکانات موجود در بخش‌های مختلف از سوی دستگاه‌های مرتبط، اتاق‌ها و بخش خصوصی این عملیات را اجرا خواهیم کرد.
رئیس دبیرخانه ستاد ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی با بیان این که متناسب با ظرفیت‌های هر منطقه یک بسته بومی خاص برای هر استان ارائه خواهیم داد، افزود: علاوه بر آن از طریق پرداخت تسهیلات هم حمایت‌های لازم از فعالان حوزه مشاغل خانگی صورت خواهد پذیرفت.
امامدادی در خصوص زمان اجرایی شدن ارائه این بسته‌ها گفت:  شروع رسمی ارائه این بسته‌ها ظرف حداکثر یک ماه و عملیاتی شدن کامل این کار تا پایان سال زمان خواهد برد.   به گفتهٔ وی استفاده از برخی ظرفیت‌ها مانند ظرفیت‌های خارج از کشور ممکن است زمان‌بر باشد یا اینکه بخشی از ظرفیت‌ها ممکن است نیاز به زیرساخت‌های خاصی داشته باشد.
این مقام مسئول در حوزه مشاغل خانگی در خصوص نحوه شناسایی نیازها و و دریافت نظرات فعالان اقتصادی هر استان برای اختصاص بسته‌ها، با اشاره به وجود یک سری مطالعات و جمع‌بندی‌ها، افزود: شنیدن نظرات فعالان اقتصادی هر استان باید اتفاق بیفتد و به همین منظور این کار را با هماهنگی اتاق‌های بازرگانی، اصناف و تعاون هر استان انجام می‌دهیم و برای شنیدن اعلام نظرات فعالان اقتصادی که مایل به ارتباط مستقیم به اما هستند نیز سازوکارهایی خواهیم داشت.
امامدادی در مورد پرداخت تسهیلات به فعالان مشاغل خانگی با اشاره به اینکه طی صحبت‌هایی که با بخش خصوصی و شناخت نیازهای واقعی آن‌ها داریم نوع کمک را مشخص می‌کنیم، گفت: محل پرداخت این تسهیلات قانونی است و پرداخت تسهیلات از محل مشاغل خانگی به‌صورت قرض‌الحسنه است لذا نحوهٔ پرداخت تسهیلات از محل تبصره‌ها ارزان‌قیمت است، اما قرض‌الحسنه نخواهد بود.
رئیس دبیرخانه ستاد ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی در پایان تأکید کرد: نیازهای بخش‌های مختلف متفاوت است و نمی‌توان یک نسخه واحد برای همه فعالان عرضه مشاغل خانگی بپیچیم بنابراین متناسب با نوع فعالیت و نیازهای هر بخش برای حمایت از آن‌ها ورود پیدا خواهیم کرد.   بیشتر بخوانید: وزیر کار: در ایجاد اشتغال، فضای فروش از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است   انتهای پیام/ برچسب ها: اخبار اقتصادی مشاغل خانگی وزارت تعاون

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار اقتصادی مشاغل خانگی وزارت تعاون حوزه مشاغل خانگی پرداخت تسهیلات فعالان حوزه ظرفیت ها بسته ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۵۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی ۱۲۴ بسته سرمایه‌گذاری منطقه آزادچابهار به فعالان اقتصادی؛ چابهار بهشت سرمایه گذاری

 معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد چابهار از حضور این منطقه آزاد در بزرگترین رویداد اقتصادی کشور و معرفی ۱۲۴ بسته سرمایه‌گذاری به ارزش ۹۰۰ هزار میلیارد ریال در نمایشگاه اکسپو ایران ۲۰۲۴ خبر داد و گفت: این حضور‌ها می‌تواند به جذب سرمایه گذار کمک کند.

مسیح جوادپور گفت : ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران با عنوان اکسپو ایران ۲۰۲۴ از هشتم اردیبهشت آغاز شده و تا ۱۲ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ در نمایشگاه بین‌المللی تهران ادامه دارد.

وی بیان کرد: حضور مناطق آزاد در این رویداد، فرصتی برای معرفی امکانات، مزایا و ظرفیت‌های بی‌نظیر سرمایه‌گذاری این مناطق به فعالان اقتصادی داخلی و خارجی است.

معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد چابهار ادامه داد: رویکرد منطقه آزاد چابهار به‌عنوان بخشی از مناطق آزاد کشور که در رونق اقتصادی و کمک به پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی نقشی پررنگ دارد، تسهیل فضای سرمایه‌گذاری برای ارتقا تولیدات صادرات محور به‌ویژه در حوزه محصولات دریا پایه است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تسهیلات مناسب به بانوان فعال در حوزه صنایع‌دستی اختصاص می‌یابد
  • اعطای بسته حمایتی یک میلیارد تومانی به ۱۰۰ استاد منتخب شاگردپرور
  • اعطای بسته حمایتی معاونت علمی به یکصد استاد منتخب
  • پرداخت بیش از ۲۱ هزار فقره تسهیلات توسط صندوق‌های قرض الحسنه
  • پول‌ های زیر فرش/ پردرآمدترین مشاغل خانگی کدام‌اند؟
  • ۶۴ نفر تسهیلات مشاغل خانگی در مشهد دریافت کردند
  • صدور ۱۲ هزار پروانه مشاغل خانگی طی سال گذشته در هرمزگان
  • ایجاد بازارچه دائمی برای مشاغل خرد خانگی در لرستان لازم است
  • دولت از فعالان بازار لوازم خانگی انتظار معجزه دارد
  • معرفی ۱۲۴ بسته سرمایه‌گذاری منطقه آزادچابهار به فعالان اقتصادی؛ چابهار بهشت سرمایه گذاری