Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حسن بهرام نیا روز یکشنبه در نشست جلسه تبصره ۱۸ استان اظهار داشت: از مجموع ۳۲ هزار میلیارد تومان اعتبارات تبصره ۱۸ کشور، ۸۰۰ میلیارد تومان سهم استان است که همه بانک ها قبل از انقضای مهلت باید نسبت به جذب سهم استانی اقدام کنند.

وی افزود: باید ظرف یک هفته همه طرح های ارجاع داده شده به بانک ها تعیین تکلیف شود و از آنجایی که یک و نیم برابر سقف تعداد طرح ها به بانک ها طرح ارائه شده ، سعی کنند مدیران بانک سخت گیری ها را در خصوص تضامین کمتر کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار ایلام با انتقاد از طولانی بودن فرآیند پرداخت تسهیلات افزود: کارشناس شما با کارشناسان مرکز چه تفاوتی دارد؟ گرفتن برخی تسهیلات کفش آهنی می خواهد و بطور معمول افراد به دلیل این طولانی شدن ها و سخت گیری قید آنرا می زنند.

بهرام نیا یادآور شد: بخش زیادی از سفره مردم در نتیجه تصمیمات این جلسات کوچک و بزرگ می شود، مدیر جهادی بهبود بخش معیشت مردم را اصلی ترین اولویت خود قرار دهد.

وی اضافه کرد: سال آینده برای استان رشد ۹.۶ درصد در نظر گرفته شده که حدود سه درصد مربوط به بهره وری و مابقی از محل سرمایه گذاری و تولید باید تامین شود.

استاندار ایلام تاکید کرد: تحقق رشد اقتصادی استان باید از محل سرمایه گذاری تامین شود و این امر به عملکرد بانک‌ها و مساعدت آنها بستگی دارد.

بهرام نیا یادآور شد: توسعه استان در سایه تعامل همه جانبه بانک ها مصداق پیدا می کند.

وی اضافه کرد: بانک ها نقش کلیدی و تاثیرگذار است و مدیران مجموعه بانک های دولتی و خصوصی باید بدانند در پازل توسعه توسعه استان تاثیر شگرفی دارند.

استاندار ایلام اظهار داشت: ما در مجموعه ‌مدیریتی برای توسعه استان، کسانی می خواهیم که چنین نگاهی داشته باشند و در سایه تیم اقتصادی با فعالیت جهادی مدیران را همراهی کنند.

بهرام نیا تاکید کرد: فرمانداران و مدیران استانی تولید، اشتغال و سفره مردم را مهمترین مسأله خود بدانند و مسایل سیاسی را باید کنار بگذارند.

وی افزود: مدیران باید به صورت میدانی در حوزه مسوولیت خود حضور پیدا کنند، نظارت بر اجناس ، توزیع و کیفیت باید جزو دستور کار بوده و همین گفتمان و منشور را مد نظر داشته باشند.

استاندار ایلام با اشاره به همراهی قبلی بانک های استان در جذب اعتبارات گفت: باید کمیته فنی و کارشناسی هر هفته تشکیل جلسه دهند و بانک ها نیز پیگیر دستورالعمل ها باشند ، طرح های که قابلیت پرداخت ندارند، اصلاح شوند.

بهرام نیا تاکید کرد: کلیه پرونده های که به بانک ها می رود باید قابلیت پرداخت داشته باشند، بانک های خصوصی مشکلی برای پرداخت تسهیلات ندارند، آنها دنبال مشتری هستند.

وی با تشکر از همه مجموعه بانک ها که تعاملی در گرم کردن فعالیت کارخانه های تولیدی داشته اند، گفت: سال آینده باید خلق پول و سفره مردم را تنظیم کنیم و با دغدغه ای که همه دارند، تلاش ها مضاعف شود.

برچسب‌ها ایلام تسهیلات بانکی توسعه اقتصادی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایلام تسهیلات بانکی توسعه اقتصادی ایلام تسهیلات بانکی توسعه اقتصادی استاندار ایلام بانک ها بهرام نیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۵۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار بالگرد نیروهای مسلح در استان ایلام ضروری است

استاندار ایلام با بیان اینکه استقرار تیپ مستقل ارتش در ایلام از مطالبات دیرینه مردم است گفت: با توجه به ۴۳۰ کیلومتر مرز مشترک، استقرار یک بالگرد نیروهای مسلح در ایلام ضرورت دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام؛ حسن بهرام نیا امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت‌_ در دیدار با رئیس اداره عملیات ستاد کل نیروهای مسلح ضمن قدردانی از همراهی و همکاری ستاد کل نیروی مسلح در کنگره جهانی اربعین‌حسینی، اظهار کرد: ستاد کل نیروهای مسلح همواره بستر را برای برگزاری کنگره بزرگ اربعین‌حسینی فراهم می‌کند.

وی از تأمین زمین مورد نیاز و دیگر نیازمندی‌ها برای استقرار تیپ مستقل ارتش در استان ایلام خبر داد و افزود: به دلیل موقعیت مهم و راهبردی استان ایلام در کشور، استقرار تیپ مستقل ارتش به عنوان یکی از مطالبات دیرینه استان بسیار مهم و اساسی است.

استاندار ایلام خاطرنشان کرد: در صورت وجود تیپ مستقل ارتش در ایلام، نیروهای بومی کادر ارتش جمهوری اسلامی ایران که در سایر استان‌ها خدمت می‌کنند می‌توانند در استان ایلام خدمت کنند و این مهم در آرامش و مدیریت زمان و اقتصاد بسیار مهم است.

بهرام‌نیا با اشاره به ۴۳۰ کیلومتر مرز مشترک استان ایلام با کشور عراق، اضافه کرد: استقرار یک بالگرد نیروهای مسلح در ایلام ضرورت دارد بنابراین زیرساخت و پشتیبانی برای استقرار بالگرد تأمین می‌شود و امید می‌رود این بالگرد در استان مستقر شود.

وی با اشاره به حضور فرماندهان عالی‌رتبه ستاد کل نیروهای مسلح و بازدید از زیرساخت این ستاد در استان ایلام، تصریح کرد: امید می‌رود این بازدیدها منشأ خدمات فراوانی برای استان باشد چرا که همراهی و هماهنگی نیروهای مسلح برگرفته از ولایت‌پذیری است.

استاندار ایلام با اشاره به پاسخ کوبنده جمهوری اسلامی ایران به رژیم منحوس صهیونیستی، گفت: این اقدام مایه افتخار هر ایرانی است. سپاه مقتدر با مشارکت نیروهای مسلح با انسجام و وحدت، این عملیات مهم را انجام دادند و موجب شدند هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی فرو ریخته شود.

بهرام‌نیا اضافه کرد: با همکاری همه نیروهای نظامی و انتظامی، سپاه و ارتش و اعضای شورای تأمین، هارمونی خدمت در استان شکل گرفته است.

تأمین امنیت با هم‌افزایی و کمک مسئولان استان محقق می‌شود

امیر بهمن بهمرد، جانشین عملیات ستاد کل نیروهای مسلح نیز تاکید کرد: کنگره اربعین‌حسینی به عنوان آبروی نظام در ایلام باشکوه برگزار شد که در این راستا از تمام اعضای ستاد اربعین و در رأس آن استاندار ایلام که به صورت میدانی پای کار بودند قدردانی می‌کنم.

وی با قدردانی از حمایت‌های استاندار ایلام از نیروهای مسلح در استان، افزود: نیروهای مسلح وظیفه تأمین امنیت را دارند و این امنیت با هم‌افزایی و کمک مسئولان استان و شخص استاندار به عنوان مدیریت ارشد استان حاصل می‌شود.

جانشین عملیات ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به پاسخ دندان‌شکن ایران اسلامی به رژیم منحوس صهیونیستی، ادامه داد: به دلیل ضربه موشکی ایران به استکبار، نیروهای مسلح بیش از گذشته مورد هجمه و رصد نظام استکبار قرار می‌گیرد.

کد خبر 748842

دیگر خبرها

  • اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان اعتبار برای تأمین لوازم ضروری زندگی نیازمندان هرمزگانی
  • اختصاص اعتبار ۱۵۰۰ میلیاردی برای ترمیم حقوق کارکنان وزارت کشور
  • استقرار بالگرد نیروهای مسلح در استان ایلام ضروری است
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل خط ریلی چهارمحال‌وبختیاری ضروری است
  • انعقاد قرارداد برای حفر ۱۹ حلقه چاه در میدان نفتی چنگوله
  • اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان برای ساخت خوابگاه‌ دانشجویی
  • اجرای ۹۶ درصد از مصوبات سفر رئیس‌جمهور به ایلام
  • طرح های بزرگ اقتصادی اشتغال محور در ایلام تکمیل می شوند
  • ۹۶ درصد از مصوبات سفر ریاست جمهوری به ایلام اجرایی شد
  • ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار