Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران از اخذ سند تک برگی برای بیش از ۵۰۰۰ هکتار از اراضی ملی در شهرستان های ملارد و فیروزکوه خبر داد.

به گزارش ایسنا علینقی حیدریان گفت: تثبیت مالکیت دولت با اخذ سند کاداستر (سند تک برگی) به میزان ۱۹۴۶هکتار از اراضی ملی پلاک های شیرین آباد ورضا آباد شهرستان ملارد و ۳۵۴۹هکتار از اراضی ملی پلاک مزداران شهرستان فیروزکوه به منظور جلوگیری از زمین خواری با همت روسای ادارات منابع طبیعی این دو شهرستان و با همکاری اداره ثبت اسناد و املاک شهرستانهای ملارد و فیروزکوه انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

              

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران ادامه داد: عرصه‌هایی که زیرپوشش طرح کاداستر قرار می‌گیرند، در سامانه کاداستر ثبت اسناد بارگذاری می‌شوند و بدین‌وسیله علاوه بر برطرف شدن بسیاری از مشکلات ثبتی، این اقدام گامی مهم برای پیشگیری از وقوع پدیده زمین‌خواری و جلوگیری از تجاوز و تعدی به انفال و بیت المل مردم که در واقع متعلق به نسل آینده است، به شمار می‌آید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران حیددریان از عموم مردم درخواست کرد: در صورت مشاهده هرگونه تخریب و تصرف به اراضی منابع طبیعی، مراتب را فوراً از طریق شماره تلفن ۱۵۰۴ و سامانه ۱۳۹ به یگان حفاظت منابع طبیعی اطلاع دهند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اداره کل منابع طبیعی استان تهران کاداستر فيروزكوه شهرستان ملارد كاداستر اراضی ملی منابع طبیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۵۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰ هزار تن کلزا در دهلران برداشت شد

به گزارش خبرنگار مهر، لطیف صادقی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران از برداشت ۲۰ هزار تن کلزا از اراضی این شهرستان خبر داد و گفت: هفت هزار و ۵۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی این شهرستان به کشت کلزا اختصاص یافته است.

وی اظهار کرد: تا کنون از این سطح زیر کشت ۲۰ هزار تن کلزا برداشت شده که رکوردی در تولید این محصول در تاریخ شهرستان دهلران محسوب می‌شود.

فرماندار ویژه دهلران با بیان اینکه در سال زراعی جاری ۶۷ هزار هکتار از اراضی زراعی شهرستان به کشت گندم اختصاص یافته است، گفت: تا امروز بیش از ۱۰۰ هزار تن گندم از این سطح زیرکشت برداشت شده و پیش‌بینی می‌شود این میزان به ۲۰۰ هزار تن برسد.

کد خبر 6100161

دیگر خبرها

  • ۷۵ هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی در فروردین ماه سال جاری رفع تصرف شد 
  • ۲۰ هزار تن کلزا در دهلران برداشت شد
  • برخورد قاطع با متصرفان اراضی ملی در شهرستان دهلران
  • فرمانده یگان حفاظت سازمان منابع طبیعی اعلام کرد: افزایش تعرض به جنگلبانان در سال جاری
  • ۷۵ هکتار از اراضی ملی کردستان رفع تصرف شد
  • آزاد سازی اراضی ملی در منطقه بابلکنار شهرستان بابل
  • حفاظت و حراست از اراضی ملی اولویت دستگاه‌های متولی باشد
  • سند مالکیت حدنگار و تک‌برگ اراضی خجیر به نام دولت صادر شد
  • بیش از ۱۵۰۰ مترمربع از اراضی ملی عنبرآباد رفع تصرف شد
  • هفت خان مشکلات پیش روی اراضی هفت آسیاب سنندج