Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: می‌دانیم که کار ساده‌ای پیش رو نخواهیم داشت و با تمام توان به میدان خواهیم رفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال؛ وحید امیری، ملی‌پوش باسابقه تیم فوتبال پرسپولیس پیرامون شرایط تیم ملی ایران اظهار داشت: از لحاظ نتیجه گیری، تیم ملی شرایط بسیار خوبی دارد و نتایجی فوق‌العاده گرفته اما دلیل نمی‌شود که در ادامه راه حریفان را دست کم بگیریم و باید با تمام قدرت به مصاف حریفان برویم تا صعودمان را در بهمن ماه قطعی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمام بازیکنان، با تمام وجود تلاش خواهند کرد تا هرچه سریع‌تر و به عنوان تیم اول به این هدف برسیم و به جام جهانی صعود کنیم.

وی در رابطه با حریفان تیم ملی در دو بازی پیش رو بیان داشت: بازی‌های بهمن ماه مقابل عراق و امارات، بازی‌های ساده‌ای نیست. خیلی از هواداران عزیز تیم ملی فکر می‌کنند که بازی‌های راحتی در پیش داریم، اما هر زمانی مقابل این دو تیم به میدان رفتیم، آن‌ها با تمام قوا و برای متوقف کردن ایران به میدان آمدند. می‌دانیم که کار ساده‌ای پیش رو نخواهیم داشت و با تمام توان به میدان خواهیم رفت. امیدوارم با یاری خدا و دعا مردم فوتبال‌دوست ایران در این بازی‌ها هم موفق شویم.   امیری درباره نیاز به حمایت‌ همگانی از تیم ملی عنوان داشت: هر زمانی تیم ملی راحت به جام جهانی صعود می‌کند، خیلی‌ها فکر می‌کنند کار ساده‌ای بوده و همین طرز تفکر باعث می‌شود که حمایت‌ها از تیم ملی کاهش پیدا کند. امیدوارم حالا که تیم ملی تا به اینجا کار خیلی خوب و پرقدرت جلو رفته و نتیجه گرفته، تمام عزیزانی که در راس امور هستند، به خصوص وزیر ورزش دست از حمایت فوتبال ملی بر ندارند و همه در کنار هم شاهد رخدادهای خوب و غرور آفرین برای تیم ملی باشیم.   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: کار ساده ای تیم ملی بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۵۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راموس مبهوت درخشش ستاره رئال شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه آلیانز آرنا برابر بایرن مونیخ به میدان رفت و این بازی با نتیجه مساوی 2-2 به پایان رسید تا همه چیز در بازی برگشت مشخص شود.

گل اول این بازی توسط وینیسیوس جونیور و روی پاس گل زیبا و خیره کننده کروس به ثمر رسید که تمجید و تحسین بسیاری را برای این بازیکن به همراه داشت و بسیاری از رسانه‌ها و فوتبال دوستان بار دیگر از توانایی فوتبالی او شگفت‌زده شدند.

این ستاره آلمانی که در این دیدار برابر تیم سابقش به میدان رفته بود توانست یکی از بهترین عملکردهای ممکن را به نمایش بگذارد و به نظر می‌رسد که راموس هم شیفته و مبهوت درخشش او در خط میانی رئال مادرید شده بود.

این ستاره سابق رئال مادرید با انتشار عکسی در صفحه رسمی اینستاگرامش به تمجید از هم تیمی سابقش پرداخت و نوشت:« همیشه در تیم من. دون آنتونیو.» تا به این شکل از عملکرد خوب کروس در این بازی تقدیر کرده باشد.

دیگر خبرها

  • ادامه روزهای کابوس‌وار مدافع عنوان قهرمانی در لیگ عربستان
  • مژده آنچلوتی به رئالی‌ها: کورتوا در ترکیب اصلی!
  • استقلال و پرسپولیس تفاوتی ندارند؛ جام گرفتن دیگر لیاقت نمی‌خواهد!
  • امیری: پرسپولیس تا آخرین نفس برای قهرمانی می جنگد
  • امیری: اختلاف یک امتیاز چیزی نیست/ سپاهان بازی را کسل‌کننده کرد
  • امیری: امیدوارم تیم لایق‌تر قهرمان لیگ شود/ حساسیت باعث کسل شدن بازی شد
  • وحید امیری: هنوز لیگ برتر تمام نشده است
  • وحید امیری: هنوز برای قهرمانی فرصت داریم
  • امیری: لیگ هنوز تمام نشده است/ تا روز آخر تلاش می‌کنیم
  • راموس مبهوت درخشش ستاره رئال شد (عکس)