Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، نخستین روز مسابقات دور برگشت گروه ششم لیگ دسته یک والیبال بانوان کشور در ارومیه برگزار شد و چهار تیم سریک گنبدکاووس، مدرن کارگران خ.شمالی، چادرملو اردکان یزد و شهرداری ارومیه با هم رقابت کردند.

تیم‌ سریک گنبدکاووس که با برد در سه دست متوالی و با نتایج ۲۵ بر ۱۵، ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر ۲۲ برنده دیدار مقابل شهرداری ارومیه شد فردا دوشنبه مقابل چادرملو اردکان به میدان خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته سحر عفیفه سرمربی تیم والیبال بانوان سریک گنبدکاووس، این تیم با توجه به نتایج خوب دور رفت مسابقات لیگ دسته یک بانوان کشور به دنبال صعود به مرحله فینال و قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر مسابقات است.

حضور در مسابقات لیگ دسته یک والیبال بانوان کشور نخستین تجربه تیم سریک گنبدکاووس است.

تیم سریک گنبدکاووس که در دور رفت به میزبانی گنبد با تیم‌های مدرن کارگران خ.شمالی، چادرملو اردکان یزد و شهرداری ارومیه هم گروه بود با سه برد و کسب ۹ امتیاز صدرنشین گروه ششم شد.

مرحله بعدی رقابت‌های لیگ دسته یک والیبال بانوان کشور از ۹ بهمن با حضور ۱۶ تیم برگزار می‌شود. 

طبق اعلام اداره ورزش و جوانان گنبدکاووس، هم اکنون پنج هزار ورزشکار بیمه شده در ۴۰ هیات ورزشی این شهرستان با ۳۷۵ هزار نفر جمعیت فعالیت دارند.​

برچسب‌ها گنبدکاووس والیبال گلستان بانوان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گنبدکاووس والیبال گلستان گنبدکاووس والیبال گلستان بانوان والیبال بانوان سریک گنبدکاووس بانوان کشور لیگ دسته یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۵۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود نمایندگان لارستان و خراسان جنوبی به لیگ دسته یک هندبال بانوان

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، دو تیم ستارگان خور لارستان و نهال خراسان جنوبی با کسب امتیاز‌های لازم در دور نهایی لیگ دسته دو هندبال بانوان ایران جواز حضور در فصل آینده لیگ دسته یک بانوان کشورمان را کسب کردند.   ستارگان خور لارستان از منطقه جنوب و نهال خراسان جنوبی از منطقه شمال با برتری مقابل حریفان خود در دور مقدماتی راهی دور نهایی لیگ دسته دو شدند.

دیگر خبرها

  • ستارگان خور لارستان، قهرمان لیگ دسته دو هندبال بانوان کشور شد
  • صعود نمایندگان لارستان و خراسان جنوبی به لیگ دسته یک هندبال بانوان
  • مازندران نایب قهرمان مینی گلف بانوان کشور شد
  • حضور توپکا و شاهان میاندورود در دور برگشت لیگ دسته دوم بسکتبال بانوان کشور
  • همدان میزبان رقابت‌های انتخابی تیم ملی وزنه‌برداری
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • مسابقات والیبال دانشجویان کشور در دانشگاه شمال آمل شروع شد
  • آغاز مسابقات والیبال دانشجویان کشور دردانشگاه شمال آمل
  • آغاز مسابقات والیبال دانشجویان کشور در آمل
  • پیروزی تیم ملی امید آقایان و تیم ملی بانوان در مسابقات خانتی مانسیسک در دور هشتم