Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: رمز موفقیت شهدا، اخلاص، نیت الهی و ولایتمداری بوده است.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، سردار حسین اشتری امروز یکشنبه 26 دی کاه 1400 در مراسم یادواره 608 شهید نظم و امنیت استان خوزستان که با حضور خانواده معظم شهدای(مادران، همسران و فرزندان شهدا) و مسوولان در خرمشهر برگزار شد، اظهار کرد: بر ارواح پاک و مطهر شهدای عزیز دوران دفاع مقدس، عرصه نظم و امنیت، مدافعان حرم، سیدالشهدا جبهه مقاومت سردار شهید "حاج قاسم سلیمانی" و بر روح بلند و ملکوتی حضرت امام(ره) درود می فرستیم و برای مقام معظم رهبری، فرمانده معظم کل قوا(مدظله العالی) آرزوی سلامتی و طول عمر با عزت داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست ما هر موقع مراسمی به یاد شهدا داریم خیر و برکت آن را برای خود، سازمان و کشور می بینیم.

فرمانده انتظامی کل کشور افزود: شهدا نیازی به ما ندارند بلکه ما هستیم که به آنها نیاز داریم تا با دعای خیرشان بتوانیم راهشان را ادامه دهیم و ان شاءالله شرمنده آنان نباشیم.

اشتری بیان کرد: امروز امنیت، استقلال و آرامش خود را مدیون شهدا و جانبازانی هستیم که در عرصه های مختلف حضور داشتند و برای کسب رضای خدا و تبعیت از ولی فقیه از ارزش های اسلامی و خاک میهن دفاع کردند، ما هم باید رهرو و پاسدار خون این عزیزان باشیم.

او اضافه کرد: باید با تاسی از شهدای عزیز که در روزهای اول دفاع مقدس  با کمترین امکان ها و تجهیزات و فقط با توکل به خدا که توانستند دشمن بعثی را از این سرزمین مقدس خارج کنند، راه خود را با تمام قدرت ادامه دهیم.

مقام عالی انتظامی کشور تصریح کرد: در موضوع های هسته‌ای کسانی که توانستند به آن موفقیت‌ برسند، مجاهدانی بودند که به یاد شهیدان خرازی، باکری، کاظمی، همت و شهدای بزرگوار دفاع مقدس کار کردند و در جبهه مقاومت هم به تاسی از این شهدا موفقیت های بسیاری کسب شد.

رییس پلیس کشور بیان کرد: مقام معظم رهبری(مدظله العالی) اشاره کردند اثرهای شهادت"حاج قاسم سلیمانی" بیشتر از دوران پر خیر و برکت حیاتش بوده است لذا ما هم در عرصه‌های مختلف باید راه شهدای عزیز را طی کنیم.

اشتری ادامه داد: رمز موفقیت شهدا اخلاص، نیت الهی و ولایتمداری بود و سپهبد شهید"سلیمانی" به معنای واقعی خود را سرباز ولایت می‌دانست و در عمل هم این موضوع را ثابت کرد امروز هم اگر می‌خواهیم موفق شویم باید همان اخلاص و ولایتمداری را داشته باشیم.

فرمانده کل نیروی انتظامی کشور در خصوص استان شهیدپرور و ولایت‌مدار خوزستان، بیان کرد: همه شهدا به‌ خصوص شهدای عرصه نظم و امنیت برای امنیت و آرامش مردم و برای رضای خدا جان خود را فدا کردند و امروز هم خط قرمز ما امنیت مردم است باید تلاش کنیم به پیروی از شهدای عرصه نظم و امنیت و این ثبات و امنیتی که داریم را روز به روز ارتقاء دهیم.

او افزود: فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران جزء وظایف ذاتی خود می‌داند تا پای جان از این مردم شریف و بزرگوار و شهید پرور دفاع کند، امنیت آنها را ارتقاء داده و نگذارد خدشه‌ای به آن وارد شود.

مقام عالی انتظامی کشور تاکید کرد: در مقوله امنیت با هیچ کس تعارف نداریم و هر جایی که برای امنیت مردم توسط افرادی که مغرض هستند اتفاقی بیفتد حتماً با قاطعیت و اقتدار برخورد خواهیم کرد و نمی گذاریم خون شهدای عزیز به هدر رود.

اشتری تصریح کرد: دشمنان و معاندان دنبال این هستند که به امنیت این کشور با ثبات و مقتدر خدشه وارد کنند ولی نمی توانند، پس از انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس خیلی اتفاق ها افتاده و فتنه‌هایی را مشاهده کردیم ولی مردم ایستادند، سپاه، بسیج، ارتش، دستگاه‌های اطلاعاتی و قضایی همه ایستادند و نگذاشتند که مشکلی پیش بیاید و امروز هم ان‌شاء الله این راه با قاطعیت و هوشمندی ادامه پیدا خواهد کرد.

او اضافه کرد: به حمدالله فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با داشتن نیروهای حرفه‌ای، آموزش دیده، تجهیزات به‌ روز و امکان ها، با برنامه ریزی منسجم خوب و حمایتی که باید همه دستگاه‌های مسوول هم کمک کنند این مهم را انجام و ادامه خواهد داد و شاهد این ادعا هم خون این شهدا است که در سال ۱۴۰۰ به شهادت رسیدند این نیت‌شان بود و این راه را ادامه خواهیم داد.

فرمانده کل انتظامی کشور در پایان بیان کرد: از فرمانده انتظامی استان خوزستان که مقدمات برگزاری این مراسم با شکوه را به عهده داشتند و همکاران دیگر تشکر می‌کنم و ان شاءالله اجر شما با این شهدای عزیز باشد و امیدواریم که شرمنده شهدا نباشیم و سربازی خوبی برای ولایت و خدمتگزار صادقی برای این مردم شریف و عزیز میهن اسلامی باشیم./انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا نظم و امنیت خانواده طول عمر یاد و خاطره شهدا استقلال ولی فقیه ارزش های اسلامی خاک دفاع مقدس نیروی انتظامی امنیت و آرامش جمهوری اسلامی ایران انقلاب اسلامی دوران دفاع مقدس جمهوری اسلامی فرمانده انتظامی استان سربازی شهدا سردار اشتری برنا خوزستان پلیس ایران فرماندهی انتظامی کشور شهدای امنیت خوزستان انتظامی کشور نظم و امنیت شهدای عزیز دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۶۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف تریلر حامل ۶۰ میلیارد پارچه قاچاق در بروجرد

ایسنا/لرستان فرمانده انتظامی لرستان از توقیف یک دستگاه تریلر حامل ۳ هزار و ۸۰۰ طاقه پارچه خارجی قاچاق به ارزش بیش از ۶۰ میلیارد ریال در شهرستان بروجرد خبر داد.

سردار یحیی الهی امروز هشتم اردیبهشت‌ ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: ماموران انتظامی شهرستان بروجرد در محورهای مواصلاتی شهرستان به یک دستگاه تریلر کشنده حامل بار مظنون و آن را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی خاطرنشان کرد: ماموران در تحقیقات از این خودرو موفق به کشف ۳ هزار و ۸۰۰ طاقه پارچه خارجی فاقد مجوز و قاچاق شدند.

فرمانده انتظامی لرستان با بیان اینکه برابر نظر کارشناسان ارزش محموله توقیف شده بیش از ۶۰ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: متهم به همراه پرونده به مراجع ذیصلاح معرفی شد.  

سردار الهی تصریح کرد: در راستای حمایت از تولیدات داخلی و حمایت از قشر زحمتکش کارگر، مبارزه بی‌امان پلیس با قاچاقچیان و مخلان اقتصادی با قاطعیت ادامه دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پلیس مکتبی پیشگام برای اجرای احکام الهی
  • دستگیری قاتل در لباس زباله‌گردی در لرستان
  • دستگیری قاتل در لباس زباله‌گردی
  • توقیف تریلر حامل ۶۰ میلیارد پارچه قاچاق در بروجرد
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • دستگیری ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری پل قویون ارومیه دستگیر شدند
  • ۴۷ قاچاقچی مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند