Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-27@14:31:37 GMT

راهنمای خرید سرویس برلیان

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۴۶۲۶۶

خبرگزاری آریا- زمانی به دنبال سرویس برلیان میری که در شرف آماده سازی برای مراسم عروسی، عقد، نامزدی یا مهمانی هستی. میخوای خیلی زیبا به نظر بیای و همچنین لباس و مدل آرایش و سرویستو با هم ست کنی. یا اینکه میخوای برای دوست یا شریک عاطفی خودت یه سرویس برلیان لوکس بخری که توجهشو جلب کنه.

اگر با عجله و بدون دقت به برخی از نکات اقدام به خرید سرویس کنی، احتمال اینکه تو ذوقت بخوره خیلی زیاد هست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حتی اگر هزینه زیادی کرده باشی و زیباترین سرویس رو خریده باشی چون ممکنه با استایل و سبکی که قرارهست سرویس برلیان در اون استفاده بشه جور در نیاد. رالف لورن (Ralph Lauren) در مورد استایل شخصی میگه: استایل شخصی در مورد حسی از خودتان است، حسی از آنچه به آن اعتقاد دارید و پوشیدن چیزی که دوست دارید.

بنابراین اول اولویت‌های خودت رو شناسایی کن، میزان بودجه خودت رو در نظر بگیر و سرویس برلیان رو با توجه به هدفی که داری با اطمینان انتخاب کن. ما در اینجا کمکت می‌کنیم که بهترین انتخاب رو داشته باشی و حتی الامکان سرویس برلیان تقلبی نخری. اول از همه توضیح میدیم که برلیان چی هست و چرا توجه بسیاری از افراد به سمت این جواهر ارزشمند جلب شده و سپس نکات لازم برای خرید سرویس برلیان و راه تشخیص اصل بودن آن را خواهیم گفت.

برلیان چیست؟

جالب اینجای ماجرا است که اصلا چیزی به نام سنگ برلیان در طبیعت وجود ندارد. اما واقعا برلیان چیست؟ برلیان از ارزشمندترین جواهرات است. این کانی در دسته سنگ های قیمتی و گرانبها قرار می‌گیرد. برلیان در واقع یک سنگ جواهر از الماس تراش خورده است و از نوعی تراش سوئیسی الهام گرفته شده است. در واقع الماس طبیعی بدون تراش است اما سنگ برلیان نوعی تراش روی الماس است.

انتخاب الماس یا برلیان؟

الماس از کانی‌های بسیار کمیاب است که نوع مصنوعی آن نیز ساخته شده است. از نظر سختی نیز سخت‌ترین و با دوام‌ترین کانی موجود در جهان است. نکته قابل توجه آنجاست که ماده اصلی تشکیل دهنده الماس چیزی نیست جز کربن! کربن خالص سالیان زیادی تحت فشار قرار می‌گیرد تا تبدیل به جواهری ارزشمند شود. دلیل گرایش بیشتر افراد به برلیان، تراش خاصی است که بر روی الماس ایجاد شده و باعث زیبایی بیشتر آن نسبت به الماس طبیعی می‌شود.

چرا سرویس برلیان؟

با توجه به نوع برش برلیان، نور به سطوح مختلف سنگ برلیان برخورد می‌کند. زوایای مختلف برش برلیان، نور را منعکس کرده و درخشندگی جواهر را بیشتر می‌کند. بنابراین با انتخاب سرویس برلیان می‌توان توجه مخاطب را جلب کرده و او را خیره و مبهوت کرد.

نکاتی برای خرید سرویس برلیان

حال که به اهمیت و منحصر به فرد بودن سرویس برلیان پی بردید؛ میخواهیم نکاتی را برای خرید سرویس برلیان به شما آموزش دهیم.

1-     اهمیت انتخاب تالار تا انتخاب سرویس برلیان

معمولا خرید طلا مثل انتخاب لباس عروس، تالار، سالن زیبایی مورد توجه واقع نمیشه درحالیکه انتخاب درست سرویس طلا باعث بهتر شدن کیفیت مراسمی خواهد شد که شما برای آن هزینه زیادی کرده‌اید. بنابراین اگر به دنبال داشتن مراسمی باشکوه هستید انتخاب سرویس طلای خود را جزء اولویت‌های آخر خود قرار ندهید.

2-     بودجه شما برای خرید سرویس برلیان چقدر است؟

یکی از فاکتورهایی که باید برای خرید سرویس برلیان مد نظر قرار بگیرد توجه به بودجه‌ای است که میخواهید صرف این کار کنید. با تعیین بودجه می‌توانید از هزینه‌های زیادی بکاهید و آن را صرف کارهای ضروری‌تر کنید. مثلا لباس عروسی یا نامزدی مجللی را نیز داشته باشید.

3-     خرید دو سرویس سبک تر یا یک سرویس سنگین تر؟

خرید سرویس برلیان سنگین یا سبک کاملا بستگی به سلیقه دارد. یکی سرویس طلای سنگین و دیگری سرویس طلای سبک و ظریف را می‌پسندد. اما داشتن دو سرویس برلیان سبک باعث می‌شود بتوانید در مناسبت‌های مختلف از هر دو استفاده کنید. در این صورت ظاهری متفاوت در مهمانی‌ها خواهید داشت.

4-     با توجه به سلیقه خود سرویس برلیان خود را سفارش دهید

گاهی برای خرید یک سرویس برلیان زیبا تمام مغازه‌ها و خیابان‌های شهر را می‌گردید. اما چیزی مناسب با سلیقه خود پیدا نمی‌کنید. در این شرایط نیز راهکاری وجود دارد که بتوان به سرویس مطلوب رسید. شما میتوانید طرح و سبک مورد نیاز خود را به یک طلاساز سفارش دهید. درست است که هزینه سفارش سرویس طلا از هزینه خرید یک سرویس آماده بیشتر است اما مطمئنا ارزش خود را دارد. و در نهایت مدل جدید سرویس برلیان محبوب خود را به گردن آویزان می‌کنید.

5-      در انتخاب سرویس برلیان به تقلبی و اصلی بودن آن توجه کنید

برای خرید سرویس برلیان و تشخیص اینکه آیا قیمتی که برای آن میپردازید  قابل قبول و منصفانه هست؛ نیاز دارید نسبت به کیفیت برلیان استفاده شده و سایز سنگ های  روی سرویستون اطلاعات کافی داشته باشید. برلیان به دلیل اینکه یک کانی طبیعی کمیاب هست و زیبایی چشمگیری دارد؛ گران است. این سنگ گرانبها علاقه‌مندان زیادی را به خود جذب کرده است و در سالهای اخیر  نسخه‌های آزمایشگاهی آن وارد بازار شده است و تشخیص اصلی از آزمایشگاهی بودن آن  بسیار دشوار است.ما در ادامه، در مورد تشخیص برلیان اصلی خواهیم گفت تا یک راهنمای خرید جامع سرویس برلیان را در اختیار شما قرار دهیم. بنابراین اگر تا اینجای مطلب آمده‌اید و قصد دارید سرویس برلیان خریداری کنید پیشنهاد می‌کنیم که این قسمت را از دست ندهید.

الماس طبیعی که از فشار و گرمای زیاد در عمق زمین بوجود می آیند کمیاب و ارزشمند هستند . پس بنابراین نسخه های آزمایشگاهی الماس با وجود اینکه کشف مهمی هستند ولی از ارزش کمتری نسبت به سنگ جواهر طبیعی برخوردارند. الماس های مصنوعی با دو روش cvd و hpht در آزمایشگاه کشت میشوند و از نظر بیشتر فاکتور ها به الماس طبیعی شبیه هستند که این باعث میشود تشخیص الماس طبیعی رو از مصنوعی برای همه بسیار سخت کند . و به دلیل قیمت کمتر و سخت قابل تشخیص بودن آن فرصت برای سودجویان  فراهم میشود و حتی جواهر سازانی که علم به روز شده ندارند از این الماس به جای الماس طبیعی روی محصولاتشان استفاده میکنند. 

تشخیص برلیان های مصنوعی یا آزمایشگاهی  با تجهیزات پیشرفته مخصوص به آن، امکان پذیر است. و فقط کارشناسان و جواهری های معتبر که علم و دانش و تجهیزات خود را به روز میکنند میتوانند به شما در این زمینه کمک کنند و مشاوره بدهند . 

دیگر سنگ های مصنوعی مانند کوبیک زیرکونیوم و سنگ های اتمی که گاها روی پایه های جواهر کار میشود؛ به طور کلی نوعی بلور و شیشه هستند که اصلا خواص الماس را ندارند. و در واقع بی ارزش هستند. این سنگ های اتمی به سادگی قابل تشخیص هستند و نیاز به تجهیزات و علم خاصی ندارد. راه هایی مثل خط انداختن با آن یا روی آن، مشاهده انعکاس نور آن، چک کردن آن با ذره بین و …  

6-     سرویس برلیان باید متناسب با رنگ پوست باشد

اگر می‌خواهید در شب عروسی یا مهمانی خود زیبا به نظر برسید؛ به رنگ پوست خود هم هنگام خرید لباس و هم هنگام خرید سرویس طلا توجه کنید. مثلا اگر سرویس جواهر عروسی توجه شما را جلب کرده باشد؛ به دنبال همان سرویس جواهر ظریف نباشید چون ممکن است آن سرویس برای شما زیبا جلوه نکند.

یکی از مواردی که باید هنگام خرید سرویس برلیان به آن توجه کرد رنگ پوست است. برای تشخیص اینکه رنگ پوست شما سرد، گرم یا خنثی است به رگ‌های مچ دست خود نگاه کنید. رگ مچ دست در پوست‌های گرم به رنگ سبز است در حالیکه در پوست‌های سرد این رنگ متمایل به آبی است. همچنین رنگ رگ مچ دست افراد با رنگ پوست خنثی بنفش رنگ است.

  اگر پوست گرمی دارید طلای زرد مناسب شماست. استفاده از طلا و جواهراتی که نگین الماس دارند بهترین انتخاب برای افراد با پوست گرم است.   اگر پوست سردی دارید طلای سفید مناسب شماست. استفاده از سنگ‌های یاقوت و سنگ‌های قرمز برای این افراد جلوه بیشتری دارد.   اگر پوست شما خنثی باشد هر نوع سرویس طلایی شما را جذاب خواهد کرد.

7-     سرویس برلیان باید متناسب با فرم صورت باشد

سرویس‌های برلیان در طرح های مختلف و متناسب با افراد مختلف ساخته شده‌اند. اگر صورت گردی دارید گوشواره‌های آویز، زیبایی خاصی را به شما خواهد بخشید. همچنین اگر صورت شما لاغر و کشیده است برای پر جلوه دادن صورت خود بهتر است سرویسی را انتخاب کنید که گوشواره آن گرد بوده و به گوشتان می‌چسبد.

8-     با متخصصین مشورت کنید

با استایلیست ها و فعالین حوزه فشن و طراح لباس و از طرفی با جواهر فروش و کارشناسان معتبر و شناخته شده خود مشورت کنید. طراح لباس و استایلیست ها با توجه به استایل شخصی شما و همچنین فرم لباس عروس و نوع آرایش شما می‌توانند شما را در انتخاب سرویس برلیان عروسی تان راهنمایی کنند. همچنین مشورت با کارشناسی که در زمینه ی جواهرات و سنگ های قیمتی  تخصص لازم و اطلاعات درست داشته باشد؛ قطعا منجر به خریدی مطمئن تر و دلچسب تر خواهد شد.

9-     سرویس برلیان خود را از طلا فروشی مطمئن خریداری کنید

برای خرید طلا سراغ هر طلا فروشی نروید. از طلا فروشی سرویس خود را خریداری کنید که به آن اعتماد داشته باشید. در زمان خرید حتما از فروشنده شناسنامه و فاکتور دریافت کنید. خرید از جواهر فروشی های معتبر به شما در کسب خدمات پس از فروش بهتر و مطمئن تر کمک خواهد کرد. توجه داشته باشید خدمات پس از فروش برای جواهرات در ایران امر مهمی است . 

جواهری زمردی با ارائه سرویس های برلیان (zomorodi.com) با تنوع بسیار کار را راحت کرده است. شما می‌توانید بر اساس بودجه و اولویتی که به خرید سرویس برلیان می‌دهید؛ سرویس خود را از بین ده‌ها طرح مختلف انتخاب کنید. همچنین مطمئن باشید که برلیان شما اصل بوده و بودجه‌ای را که صرف خرید سرویس برلیان می‌کنید دور نریخته‌اید. 

در صفحه سرویس برلیان زمردی می‌توانید سرویس مد نظر خود را پیدا کرده و همچنین با توجه به بودجه خود از گوشواره، دستبند یا گردنبند سرویس مورد علاقه خود تنها یکی را انتخاب کنید.

اگر دوست دارید نمونه‌های متنوع این گالری را ببینید، آنها را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید. شما در این گالری میتوانید طرح‌های سرویس برلیان جدید و مد روز را ببینید.

Twitter: https://twitter.com/zomorodijewelry

Aparat: https://www.aparat.com/zomorodi_jewelry

Instagram: https://instagram.com/zomorodijewelry?utm_medium=copy_link

Pinterest: https://www.pinterest.com/zomorodijewelry

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: راهنمای خرید داشته باشید الماس طبیعی سرویس طلای سرویس طلا رنگ پوست بودن آن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۶۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکسازی غزه از آوار و بمب‌، ۱۴ سال طول می‌کشد

  

به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما روزنامه گاردین در پایگاه اینترنتی خود در تحلیلی به قلم، اما گراهام هریسون نوشت: یک مقام ارشد امور مین زدایی سازمان ملل گفت: جنگ اسرائیل در غزه ۳۷ میلیون تن آوار ایجاد کرده که بخش زیادی از آن با بمب‌های منفجر نشده همراه است که پاکسازی آنها ممکن است بیش از یک دهه طول بکشد.

پهر لودمار، رئیس سابق سرویس مبارزه با مین گذاری سازمان ملل در عراق در یک کنفرانس خبری گفت: تقریباً هفت ماه از این جنگ می‌گذرد و به طور متوسط ۳۰۰ کیلوگرم آوار در هر متر مربع زمین در غزه ایجاد شده است.

وی گفت: بر اساس [مقدار] فعلی آوار در غزه، برای پاکسازی آنها، با ۱۰۰ کامیون ۱۴ سال کار لازم است. 

او افزود: با ادامه این جنگ، تخمین زدن مدت زمان پاکسازی غیرممکن است.

لودمار گفت: اسرائیل به دلیل شدت بمباران غزه که بخش‌های وسیعی از نوار غزه را به ویرانه تبدیل کرده است، متهم به «غیرقابل سکونت کردن یک منطقه» شده است.

۶۵ درصد از ساختمان‌های ویران شده در غزه مسکونی بودند.

به دلیل خطر وجود خمپاره، موشک یا سایر سلاح‌های مدفون شده در ساختمان‌های فروریخته یا آسیب دیده، روند پاکسازی و بازسازی آهسته و خطرناک خواهد بود. به طور متوسط حدود ۱۰ درصد از سلاح‌ها در زمان شلیک منفجر نشدند و باید توسط تیم‌های مین زدایی از میان برداشته شوند.

دیگر خبرها

  • دانشمندان تنها در چند ساعت الماس تولید کردند
  • پاکسازی غزه از آوار و بمب‌، ۱۴ سال طول می‌کشد
  • فتحیه کجاست؟ راهنمای سفر به فتحیه
  • فرزانه فصیحی، اولین بانوی ایرانی در دوومیدانی لیگ الماس
  • راهنمای تشخیص کالای اصل از تقلبی | کدام کالاها بیشتر در معرض تقلب هستند؟
  • راهنمای استفاده از اکشن باتن در آیفون ۱۵ پرو
  • پورحمیدی تحت فشار الماس شد!
  • راهنمای خرید انواع بوته گرافیتی و شمش روی
  • با ۲٫۵ ساعت انتظار، الماس خودتان را بسازید
  • دانشمندان تنها در ۱۵۰ دقیقه الماس ساختند