Web Analytics Made Easy - Statcounter

" فرزاد مخلص الائمه " روز یکشنبه در حاشیه سفر به شهرستان محلات با اشاره به بازدید از محور کمربندی زیرآب افزود: برخی طرح‌های نیمه تمام در این منطقه در حال تبدیل شدن به طرح‌های تاریخی هستند و مطالبه ریشه دار مردم منطقه هستند چراکه امنیت جانی مردم را به خطر انداختند.
وی بیان کرد: این کمربندی به دلیل ضعف برخی زیرساخت‌ها هماهنگ با توسعه شهرستان محلات پیش نرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار مرکزی اظهار داشت: در این بازدید از نزدیک در جریان مشکلات کمربندی قرار گرفتیم و باید راهکاری برای ادامه این طرح و رفع مشکلات پیمانکاران اندیشیده شود.
مخلص الائمه، آمادگی و برنامه ریزی برای سفر هیات دولت به استان مرکزی را از دیگر اهداف حضور در محلات بیان کرد.
استاندار مرکزی به همراه معاونان و برخی مدیران کل، نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی و مسئولان شهرستان محلات در سفر یک روزه به این شهرستان با امام جمعه محلات دیدار کردند.
بازدید از دهکده ماهیان زینتی، نمایشگاه دائمی گل و گیاهان زینتی، گلخانه و کمربندی زیر آب از برنامه های سفر استاندار مرکزی به محلات بود.
استاندار مرکزی همچنین در همایش تکریم مادران شهدای محلات حضور یافت و در ادامه با اعضای تیم ملی والیبال نشسته که در محلات اردو زدند، دیدار کرد و در جلسه بررسی مشکلات این شهرستان شرکت کرد.
دیدار با مردم محلات و نشست با اعضای ستاد انتخاباتی آیت الله سید ابراهیم رئیسی در محلات و دلیجان از دیگر برنامه های استاندار بود.
محلات واقع در جنوب استان مرکزی ۵۵ هزار نفر جمعیت دارد و شهرت آن در حوزه تولید سنگ‌های تزئینی، گل و گیاه و تریکو است.

برچسب‌ها استان مرکزی فرزاد مخلص الائمه استانداری مرکزی محلات

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان مرکزی فرزاد مخلص الائمه استانداری مرکزی استان مرکزی فرزاد مخلص الائمه استانداری مرکزی محلات استاندار مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۶۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از فیبر نوری قدمی برای افزایش سرعت اینترنت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مدیر مخابرات استان مرکزی در خصوص اجرایی شدن طرح فیبر نوری در سطح استان در گفتگو با خبرگزاری صداوسیما گفت: هدف از اجرای شبکه فیبر نوری توسعه شبکه ملی اطلاعات و افزایش سرعت اینترنت در سطح استان است. 
لطفی با اشاره به اقدامات انجام شده در این راستا در سال گذشته افزود: سال گذشته در استان مرکزی ۴۳۶ کیلومتر فیبرنوری اجرا شد که حدود ۴۰۰ کیلومتر آن در شهر‌ها انجام شده و حدود ۳۰ إلی ۶۰ درصد شهر‌ها تحت پوشش قرار گرفته است. 
مدیر مخابرات استان مرکزی ادامه داد: شاید کمترین توسعه مربوط به شهر اراک است که با تعامل و همکاری شهرداری و شورای شهر می‌توان تا انتهای امسال این وضعیت را به بیش از ۹۰ درصد رساند.
او عنوان کرد: برای استفاده از ۴۳۶ کیلومتر فیبرنوری صورت گرفته تاکنون حدود ۳۵۰ میلیارد تومان اعتبار تخصیص شده و همین رقم برای سال جاری نیز در برنامه گنجانده شده است.

دیگر خبرها

  • شوراها پل ارتباطی مدیریت اجرایی و مردم هستند
  • استاندار فارس خواستار تسریع نهضت ملی مسکن و حفظ حقوق عامه شد
  • تهران فقیرترین شهر به لحاظ بهداشتی در بین شهرهای کشور است
  • استاندار مرکزی: آموزش فنی و حرفه‌ای راه نجات کشور است
  • اجرای آیین دو هزار ساله بیل‌گردانی
  • در حوزه عفاف و حجاب کار بر زمین مانده بسیار است
  • لزوم حضور به موقع در بحران‌های طبیعی/وقوع۳۰ آتش‌سوزی در مراتع سقز
  • شوراها باید به مردم پاسخگو باشند
  • استفاده از فیبر نوری قدمی برای افزایش سرعت اینترنت
  • ۴۰ هزار پروژه نیمه تمام استانی در کشور وجود دارد