Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-07@04:15:05 GMT

رژیم صهیونیستی به لبنان گاز صادر می‌کند

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۴۶۳۱۸

رژیم صهیونیستی به لبنان گاز صادر می‌کند

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که آمریکا با توافقنامه واردات گاز به لبنان موافقت کرده است.

این شبکه گزارش داد: گازی که اردن از طریق خط لوله به سوریه و از آنجا به لبنان منتقل می‌کند، از اسرائیل خواهد آمد؛ چراکه واشنگتن این اقدام را از تحریم‌های تحمیل شده به سوریه مستثنا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق گزارش این شبکه، گازی که به اردن و از آنجا به لبنان منتقل خواهد شد، از دو مخزن اسرائیلی موسوم به "تامار" و "لویاتان" خواهد بود.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی در ادامه اعلام کرد؛ این توافق توسط "عاموس هوکشتاین"، میانجیگر آمریکا در مذاکرات ترسیم مرز‌های میان لبنان و اراضی اشغالی طراحی شده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مذاکرات وین مهرشاد سهیلی محسن قاسمی بودجه 1401 سند همکاری 25 ساله ایران و چین رژیم صهیونیستی لویاتان واشنگتن صادرات گاز مذاکرات وین مهرشاد سهیلی محسن قاسمی بودجه 1401 سند همکاری 25 ساله ایران و چین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۶۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست آمریکا از قطر برای اخراج سران حماس

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، ایالات متحده آمریکا از قطر خواسته است که سران جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس را در صورت تداوم مخالفت این جنبش با توافق پیشنهادی آتش‌بس ارایه‌شده از سوی رژیم صهیونیستی، اخراج کند.

بنا بر گزارش رسانه‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی، یک مقام آگاه اعلام کرده است که «آنتونی بلینکن» وزیر امور خارجه آمریکا این پیام را ماه گذشته میلادی به «محمد بن عبدالرحمن آل ثانی» همتای قطری خود ارایه کرده است.

بر اساس این گزارش، طبق گفته‌های ۳ دیپلمات آگاه، مسوولان قطری از ماه‌ها پیش انتظار ارایه چنین درخواستی از سوی ایالات متحده آمریکا را داشته‌اند.

سران سیاسی جنبش حماس از سال ۲۰۱۲ در قطر حضور دارند.

گفتنی است بر خلاف ادعاهای مقامات آمریکایی، این رژیم صهیونیستی است که در روند دستیابی به توافق آتش‌بس و مبادله اسیران کارشکنی می‌کند و با برقراری آتش‌بس دایم در این باریکه مخالفت می‌ورزد.

کد خبر 6096207

دیگر خبرها

  • افشای جزئیات کشف شبکه جاسوسی مزدور آمریکا و رژیم صهیونیستی
  • بارانی از موشک بر سر صهیونیست‌ها/ شلیک ۷۰ موشک از سمت لبنان
  • حزب الله هزار و ۵۰۰ موشک به اسرائیل شلیک کرده است
  • گفتگوی وزیر جنگ آمریکا با همتای اسرائیلی خود درباره رفح
  • شکست جاسوسی آمریکا و رژیم صهیونیستی در یمن
  • کابینه رژیم صهیونیستی به تعطیلی شبکه الجزیره رأی داد
  • شهادت و زخمی شدن چند لبنانی در جدیدترین حملات رژیم صهیونیستی
  • حملات توپخانه‌ای و پهپادی رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
  • درخواست آمریکا از قطر برای اخراج سران حماس
  • شهادت تعدادی از کودکان غزه در حمله موشک هدایت شونده صهیونیست‌ها