Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@19:28:38 GMT

گریه‌های کودک جان اعضای خانواده‌اش را نجات داد

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۴۶۳۷۳

گریه‌های کودک جان اعضای خانواده‌اش را نجات داد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مسئول روابط عمومی اورژانس ۱۱۵ استان کهگیلویه و بویراحمد از مسمومیت ۵ عضو یک خانواده با گاز مونوکسیدکربن در شهرستان یهمئی خبر داد.

محمدامین نیکویی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا در این خصوص جزئیات این حادثه گفت: ساعت ۲و ۴۱ دقیقه بامداد یکشنبه ۲۶ دی ماه ۱۴۰۰ مسمومیت ۵ عضو یک خانواده در روستای«سید صفی» شهرستان بهمئی با گاز مونوکسیدکربن به مرکز اورژانس شهرستان کهگیلویه اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهارکرد: این ۵ نفر که اعضای یک خانواده و هوشیار بودند بعداز اقدامات درمانی پرسنل اورژانس به مرکز درمانی لیکک، مرکز شهرستان بهمئی انتقال داده شدند.

مسئول روابط عمومی اورژانس ۱۱۵ استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: بنا به گفته پدر خانواده، با صدای گریه های بچه دوساله‌شان از خواب بیدار شدند که متوجه علائم گاز گرفتگی و مسمومیت شدند. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی كهگيلويه و بويراحمد اورژانس 115 گازگرفتگي مسموميت مسمومیت با مونوکسیدکربن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۶۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسمومیت اعضای یک خانواده با قارچ در روستای کوهمره سرخی

محمدجواد مرادیان رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی فارس اظهار کرد: اعضای یک خانواده در روستای کوهمره سرخی بعد از مصرف قارچ دچار علائم تاری دید، لرز، تعریق، تهوع و استفراغ و سردرد شدند.

او ادامه داد: ۷ نفر از اعضای این خانواده به بیمارستان علی اصغر شیراز و یک کودک نیز به بیمارستان نمازی شیراز مراجعه و تحت درمان قرار گرفته اند.

سم موجود در قارچ‌های خود رو با هیچ یک از روش‌های طبخ شامل پختن، سرخ کردن و یا کباب کردن از بین نمی‌رود، بنابراین توصیه می‌شود شهروندان فقط از قارچ‌هایی که به صورت صنعتی و بهداشتی تولید و در فروشگاه‌های معتبر عرضه می‌شوند، استفاده کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • ۱۵۰ میلیون تومان هزینه هر سورتی پرواز بالگرد اورژانس
  • پایگاه اتوبوس آمبولانس در بویراحمد کلنگ‌زنی شد
  • ساخت سه پایگاه امدادی اورژانس در کهگیلویه و بویراحمد
  • خریداری ۵۰۰ دستگاه آمبولانس در کشور
  • کهگیلویه و بویراحمد نیازمند آمبولانس آفرود است
  • سه پایگاه اورژانس جاده ای در کهگیلویه و بویراحمد احداث می شود
  • لزوم پیش‌بینی آمبولانس‌های ویژه شرایط کوهستانی برای کهگیلویه و بویراحمد
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس در بویراحمد
  • سفر رئیس سازمان اورژانس کشور به کهگیلویه و بویراحمد
  • مسمومیت اعضای یک خانواده با قارچ در روستای کوهمره سرخی