Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از خبرگزاری رویترز، زیرا به دنبال تقویت قابلیت‌های خود برای واکنش در برابر بلایای طبیعی است.

«دلفین لورنزانا»، وزیر دفاع فیلیپین گفت که در ۲۸ دسامبر دستورات برای خرید بالگردهای کاملا جدید تحت پروژه‌ای که پشتیبانی لجستیکی و بسته آموزشی برای خلبانان و خدمه و همچنین تعمیر و نگهداری با هزینه ۳۲ میلیارد پزو (۶۲۴ میلیون دلار) را شامل می‌شود، صادر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لورنزانا در فیسبوک نوشت که این قرارداد اکنون در حال تنظیم بوده و انتظار می‌رود ۵ فروند اول در سال ۲۰۲۳ تحویل داده شود.

او در این خصوص گفت: «بقیه بالگردها در ۳ دسته، ۱۰ دستگاه در سال ۲۰۲۴ میلادی، ۱۰ دستگاه در سال ۲۰۲۵ و ۷ دستگاه در سال ۲۰۲۶ تحویل خواهند شد.

لورنزانا در ادامه افزود: «نیاز به هواپیماهای ترابری و بالگردها هرگز در طول همه‌گیری کووید-۱۹ و پس از طوفان (رای) هرگز بیشتر از این نبوده است.»

رای، پانزدهمین و مرگبارترین طوفان سال گذشته که فیلیپین را درنوردید، بیش از ۴۰۰ کشته برجای گذاشت و در ماه دسامبر خسارات گسترده‌ای به مناطق مرکزی و جنوبی این کشور وارد کرد.

دفتر هماهنگی امور بشردوستانه سازمان ملل متحد روز یکشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که صدها هزار نفر یک ماه پس از وقوع دومین فاجعه مرگبار جهان در فیلیپین، هنوز به غذا و آب سالم، سرپناه و حمایت نیاز دارند.

کد خبر 650535 برچسب‌ها لهستان طوفان فیلیپین

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: لهستان طوفان فیلیپین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۶۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین سوخت سه هزار و ۴۴۰ هواپیما از آبادان

 محمد بنی سعید مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آبادان گفت: در سال۱۴۰۲، بیش از ۱۶ میلیون و ۳۸۱ هزار لیتر فرآورده به سه هزار ۴۴۰ فروند هواپیما در مراکز سوختگیری هواپیمایی منطقه آبادان سوخت‌رسانی شده است.

به گفته او این رقم بیانگر رشد ۲۱ درصدی تامین سوخت و افزایش ۳۵ درصدی تعداد فروند هواپیما‌های سوخت گیری شده نسبت سال ۱۴۰۱ است.

 شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آبادان دارای دو مرکز سوختگیری هواپیمایی در آبادان و ماهشهر است که مسئولیت سوخت‌رسانی به شرکت‌های هواپیمایی، در فرودگاه‌های جنوب غرب استان را برعهده دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • علم چگونه معمای «مثلث برمودا» را حل کرد؟
  • ایران جزو آسیب‌پذیرترین کشورها از بلایای طبیعی
  • دستگاه‌ها برای مقابله با سرقت، توپ را به زمین یکدیگر نیندازند
  • معرفی استان کرمانشاه به عنوان مرکز پشتیبانی غرب کشور در سوانح و بلایای طبیعی
  • فیلیپین توافق بر سر آبهای مورد مناقشه با چین را رد کرد
  • تامین سوخت سه هزار و ۴۴۰ هواپیما از آبادان
  • برگزاری مانور آمادگی و پیشگیری از خطرات احتمالی وقوع حوادث غیرمترقبه طبیعی
  • برخورد قاطع دستگاه قضا با متعرضین اراضی ملی و منابع طبیعی
  • رئیس دادگستری مازندران به متعرضین منابع طبیعی هشدار داد
  • نقش توجه به پژوهش‌های علمی در مدیریت بلایای طبیعی بی‌بدیل است