Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@02:22:30 GMT

نکاتی ریز و مهم برای تعمیر موبایل آیفون

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۴۶۶۲۸

نکاتی ریز و مهم برای تعمیر موبایل آیفون

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، گوشی‌های آیفون در تاریخ ۲۹ ژوئن سال ۲۰۰۷ میلادی، توسط استیو جابز معرفی شد. هر چند که او درگذشت، اما میراثی ماندگار و جذاب برای میلیون‌ها طرفدار به جای گذاشت. گوشی‌های آیفون جزء کالاهای لوکس به شمار می‌روند و احتمالاً می‌دانید که نگهداری هر چیز گرانی، مستلزم دقت و به خرج دادن ظرافت بیشتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر چند که این گوشی‌های جذاب، بسیار باکیفیت هستند اما هر وسیله الکترونیکی، نیازمند نگهداری درست و حسابی است تا ضمن افزایش طول عمر مفید، در بهینه‌ترین حالت عملکرد خود قرار داشته باشد.

تعمیر موبایل آیفون

اگر گوشی آیفون به مشکل بربخورد شما نمی‌توانید به راحتی گوشی‌های اندروید، آن را تعمیر کنید. برای تعمیر موبایل آیفون، نیاز به قطعات اصلی و مراجعه به افراد متخصص در زمینه تعمیرات آیفون است.

از جمله مهم‌ترین مشکلاتی که گوشی‌های آیفون با آن دست و پنجه نرم می‌کنند مسائل مربوط به باتری آیفون است. یکی دیگر از مشکلات، ضربه‌های ناگهانی به دستگاه است که موجب شکستگی ال سی دی آیفون می‌شود.در ادامه به شما چند فاکتور ارائه می‌دهیم که استفاده از آنها کیفیت تعمیر گوشی شما را تضمین می‌کند.

نمایندگی‌های رسمی، قطعات اصلی

بهتر است به نمایندگی‌های رسمی تعمیرات اپل مراجعه کنید. بدین ترتیب متخصصان حرفه‌ای که با تعمیرات موبایل آیفون آشنا هستند، گوشی شما را تعمیر می‌کنند.

همچنین نمایندگی‌های رسمی، قطعات اصلی اپل را وارد می‌کنند. اپل برعکس سایر برندها که قطعات گوشی‌هایشان، توسط شرکت‌های شخص ثالث ساخته می‌شود، قطعات گوشی‌ها را به صورت لوکس و اورجینال تهیه می‌کند تا گوشی پس از تعمیر هیچ تفاوتی با قبل نداشته باشد.

برخی از تعمیرکنندگان غیررسمی اپل، از قطعات فیک و بی کیفیت استفاده می‌کنند و همین موضوع باعث کاهش سطح عملکرد گوشی خواهد شد و چه بسا آیفون شما، در آینده‌ای نزدیک، دوباره خراب شود.

پس اگر گوشی آیفون شما دچار مشکل شد، حتماً به نمایندگی‌های رسمی و مکان‌هایی مراجعه کنید که قطعات اصلی اپل را در تعمیرات موبایل شما استفاده می‌کنند.

تکنسین و متخصص کاربلد

نکته مهم این است که گوشی خود را به تعمیرکاری بدهید که کارش را خوب بلد است. برخی از تعمیرکاران، تخصص لازم برای تعمیر گوشی‌های منحصر به فرد و گران قیمت اپل را ندارند و با این حال اقدام به ارائه خدمات تعمیر موبایل آیفون می‌کنند.

شما نباید به دام چنین تعمیرکارانی بیفتید که خود متخصص پندار هستند. بلکه با مراجعه به مراکز اختصاصی و رسمی تعمیرات گوشی‌های آیفون، تعمیرات خود را به افراد کاربلد بسپرید.

آشنایی متخصص با گوشی‌های آیفون و سری‌های مختلف

این نیز یکی دیگر از نکات مهم برای سپردن تعمیر موبایل آیفون به تعمیرکار است. باید مطئمن شوید که تعمیرکار با گوشی‌های آیفون و همچنین سری‌های مختلف آن آشنایی لازم را دارد. چراکه تکنولوژی ساخت گوشی‌های اپل تا حدود زیادی منحصر به فرد بوده و به همین علت روش یا نکات تعمیر آن، متفاوت از سایر گوشی‌های بازار است.

مهم‌ترین مشکلات آیفون

آیفون‌ها نیز مانند هر گوشی دیگر، احتمال دارد که به مشکلات متعددی دچار شوند، اما دو مورد حیاتی در هر گوشی وجود دارد که اگر ضربه ببیند، وضعیت گوشی رو به وخامت می‌رود.

باتری

تاچ ال سی دی

ضمناً در نظر داشته باشید که برای مثال در صورت ضربه دیدن تاچ ال سی دی آیفون، برای خرید دوباره ال سی دی جدید، باید حداقل بیش از ۱۰ میلیون تومان هزینه کنید.

این مبلغ برای سری‌های پیشرفته‌تر آیفون مانند آیفون ۱۳ پرومکس تا رقم ۱۶ میلیون تومان هم بالا می‌رود. و این مبلغی است که مجبور به پرداخت هستید چراکه یک گوشی بدون ال سی دی یا با ال سی دی معیوب خیلی قابل استفاده نیست.

به همین علت در ادامه نکاتی مرتبط با نگهداری باتری آیفون و نگهداری ال سی دی آیفون را با هم بررسی می‌کنیم.

نکات نگهداری از باتری آیفون

بهتر است قبل از آنکه به نکات نگهداری آیفون بپردازیم، در مورد علائم خرابی باتری آیفون صحبت کنیم. چون گاهاً، مشکلاتی که برای گوشی ما به وجود می‌آید، الزاماً به این معنی نیست که گوشی ما دچار مشکل شده است. پیشنهاد می‌کنیم اگر علائم زیر را در گوشی خود مشاهده کردید، به فکر مشورت با یک متخصص تعمیرات باشید.

اگر شارژ باتری در زمان کوتاهی به اتمام برسد: تحقیقات نشان داده که با استفاده از گوشی، عمر باتری آن کاهش می‌یابد و در نتیجه باتری گوشی دیرتر شارژ شده و سریع‌تر تمامی می‌شود.

اما اگر مشاهده کردید که عمر باتری گوشی شما در زمان کوتاه و به طور محسوسی به اتمام رسید، لازم است تا اقدامات لازم را انجام دهید

داغ شدن بیش از حد بدنه گوشی: اگر بدنه گوشی بیش از حد داغ می‌شود، احتمال وجود مشکل در باتری آن وجود دارد.

خاموش شدن بی دلیل گوشی: یکی دیگر از مشکلات رایج خرابی باتری آیفون و سایر گوشی‌ها، خاموش شدن بی دلیل گوشی بدون هیچ اطلاع و هشداری از قبل است.

اقدامات لازمی که در این مواقع باید انجام دهید شامل موارد زیر است:

۱. خودسرانه اقدامی انجام ندهید: لازم نیست که خودتان دست به کار شده و گوشی را بررسی کنید، چون ممکن است اوضاع را پیچیده‌تر کنید.

۲. به یک نمایندگی رسمی و مجازتعمیرات موبایل اپل مراجعه نمایید: حتماً و حتماً باید به نمایندگی‌های مجاز اپل مراجعه کنید و کار را به متخصصان این نوع گوشی بسپارید.

۳. اطلاعات لازم را به تعمیرکننده بدهید: اطلاعات کافی به تعمیرکننده بدهید تا تعمیر و حل مشکل شما راحت تر باشد.

نکات نگهداری از ال سی دی آیفون

برای نگهداری از ال سی دی آیفون خود می‌توانید کارهای زیر را انجام دهید.

یک گلس سرامیکی نصب کنید، این نوع گلس ها از فناوری ساخت پیشرفته‌تری برخوردار بوده و احتمال آسیب دیدگی ال سی دی کمتر خواهد شد.

گوشی خود را در دست نگیرید. با انجام این کار ممکن است گوشی از دست بیفتد.

گوشی‌های اپل از مقاومت بالایی برخوردار هستند و دیده شده است که به دلیل این مقاومت، برخی از کاربران با آن شوخی‌های عجیب و غریب انجام می‌دهند. برای مثال با آن درب نوشابه باز می‌کنند،تحت هیچ شرایطی از گوشی خود تست مقاومت نگیرید، انجام این کارها خطرناک بوده و احتمال دارد که موجب خرابی LCD آیفون شما شود.

موبایل فیکس، نمایندگی تعمیر آیفون با تجهیزات مدرن

مجموعه موبایل فیکس یکی از قدیمی ترین و با سابقه ترین مجموعه‌های عرضه کننده خدمات تعمیرات موبایل آیفون و تعویض قطعات آن با قطعات اورجینال و اصلی است. برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین ثبت سفارش اینترنتی تعمیرات موبایل خود می‌توانید به سایت موبایل فیکس به نشانی www.mobilefixiran.com مراجعه و یا با شماره ۰۲۱۶۶۷۶۰۰۰۷ تماس بگیرید تا کارشناسان این شرکت شما عزیزان را راهنمایی نمایند.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5401230

منبع: مهر

کلیدواژه: گوشی آیفون موبایل تعمیرات موبایل کسب و کار گروه خودروسازی سایپا گردشگری بانک تجارت تولید خودرو گروه صنعتی ایران خودرو ورزش بیمه پلاستیک بیمه شخص ثالث جزیره کیش آتش نشانی جاده بیمه تکمیلی تعمیر موبایل آیفون نمایندگی های رسمی تعمیرات موبایل گوشی های آیفون ال سی دی آیفون باتری آیفون قطعات اصلی گوشی خود گوشی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۶۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشای اطلاعات جدید درباره آیفون 16

ایتنا - کارشناسان می‌گویند که طراحی مجدد موقعیت‌یابی دوربین آیفون 16، قابلیت‌های «ضبط ویدیوی فضایی» را افزایش می‌دهد، گامی که می‌تواند جذابیت این نسخه جدید را افزایش دهد.
شرکت آمریکایی اپل قصد دارد در سپتامبر آینده از گوشی جدید خود با نام آیفون 16 رونمایی کند، در حالی که برخی اطلاعات به بیرون درز کرده شکل و اندازه دستگاه را فاش می کند.

به گزارش ایتنا، سانی دیکسون که به دلیل افشای اطلاعات مکرر خود در رابطه با دستگاه‌های اپل شناخته می‌شود، روز یکشنبه در حساب کاربری خود در پلتفرم ایکس  تصویری را به اشتراک گذاشت که اندازه صفحه نمایش گوشی‌های آیفون 16  را به همراه جزئیاتی در مورد دوربین نشان می‌دهد.

طبق تصویر، آیفون 16 معمولی اندازه صفحه نمایش 6.1 اینچی را حفظ خواهد کرد، در حالی که مدل Pro دارای صفحه نمایش 6.3 اینچی خواهد بود.

 

مدل پلاس نیز مجهز به صفحه نمایش سنتی 6.7 اینچی خواهد بود، اما آیفون 16 پرو مکس دارای صفحه نمایش 6.9 اینچی بزرگتر خواهد بود و همچنین تصویر حالت دوربین متفاوتی را برای نسخه معمولی و نسخه پلاس آیفون 16 نشان می دهد.

کارشناسان می‌گویند که طراحی مجدد موقعیت‌یابی دوربین آیفون 16، قابلیت‌های «ضبط ویدیوی فضایی» را افزایش می‌دهد، گامی که می‌تواند جذابیت این نسخه جدید را افزایش دهد.

دیگر خبرها

  • افشای اطلاعات جدید درباره آیفون 16
  • مرگ سارق موبایل قاپ با شلیک پلیس
  • ایفون ۱۶ کی میاد؟ بررسی تخصصی آیفون 16
  • چگونه دمای گوشی را پایین بیاوریم؟
  • بهترین گوشی زیر ۱۰ میلیون؛ جنگ ردمی نوت 13 و A25
  • نحوه تعمیر کردن شیردوش حمام؛ یک روش برای جوشکاری با باتری ۱.۵ ولتی (فیلم)
  • تفاوت های آیفون 13 و 13 پرو در چیست ؟
  • هیچ چیز جز گوشی موبایل لازم ندارید
  • آموزش: ۸ ترفند ساده برای شارژ سریع‌تر گوشی
  • قیمت گوشی آیفون ۱۳ (۸ اردیبهشت) + بررسی و مشخصات iPhone ۱۳