Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-28@23:24:11 GMT

قیمت پراید صفر و دست دوم (دی ماه)

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۴۶۸۳۲

قیمت پراید صفر و دست دوم (دی ماه)

قیمت پراید خصوصا مدل ۱۱۱ هاچ‌بک با وجود آن که دیگر تولید نمی‌شود، اما همچنان یکی از مورد توجه ترین معیارهای بازار ایران به شمار می‌رود و در حال حاضر معادل ۱۸۵ میلیون تومان است که کاهش سه میلیونی نسبت به هفته قبل را نشان می‌دهد. سایپا ۱۵۱ یا همان پراید وانت نیز که همچنان تولید می‌شود، در لوکس‌ترین نسخه خود یعنی سایپا ۱۵۱ پلاس مدل ۱۴۰۰ به قیمتی به حدود ۱۸۱ میلیون تومان رسیده که تغییری نسبت به هفته قبل نشان نمی‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سایپا ۱۳۱ مدل ۹۹ و سایپا ۱۳۲ مدل ۹۸ نیز به ترتیب قیمتی در حدود ۱۷۰ و ۱۶۰ میلیون تومان را در روز یکشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۰ ثبت کرده‌اند که حکایت از کاهش دو میلیونی قیمت پراید ۱۳۱ نسبت به روزهای گذشته دارد.

در ادامه با مطالعه جدول زیر می‌توانید از قیمت پراید صفر یا برخی مدل‌های کارکرده این خودرو باخبر شوید. لازم به تاکید است که با توجه به شرایط خاص بازار، امکان نوسان و تغییر قیمت‌ها همواره وجود دارد.

قیمت روز پراید در بازار آزاد (دی ماه ۱۴۰۰) نوع خودرو مدل کارکرد (کیلومتر) قیمت (تومان) پراید ۱۱۱ SE ۱۳۹۹ صفر ۱۸۵ میلیون پراید وانت ۱۵۱ SE ۱۳۹۹ صفر ۱۶۲ میلیون پراید وانت ۱۵۱ SE ۱۴۰۰ صفر ۱۶۷ میلیون پراید ۱۳۲ SE ۱۳۹۸ صفر ۱۶۰ میلیون پراید ۱۳۱ SE ۱۳۹۹ صفر ۱۷۰ میلیون پراید وانت ۱۵۱ پلاس ۱۴۰۰ صفر ۱۸۱ میلیون پراید ۱۳۱ SE ۱۳۹۷ ۶۰ هزار ۱۴۱ میلیون پراید ۱۳۲ SE ۱۳۹۵ ۱۰۰ هزار ۱۲۴ میلیون پراید ۱۱۱ SE ۱۳۹۶ ۹۷ هزار ۱۴۴ میلیون پراید ۱۳۲ SE ۱۳۹۴ ۱۳۷ هزار ۱۱۰ میلیون پراید ۱۳۱ SE ۱۳۹۶ ۹۷ هزار ۱۳۰ میلیون منبع قیمت: باما این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت روز خودرو قیمت پراید امروز قیمت پراید دست دوم قیمت پراید صفر 1400 قیمت خودرو 1400 میلیون پراید قیمت پراید پراید وانت پراید ۱۳۱

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۶۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ فوتی در اثر واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق در بندرخمیر

فرمانده انتظامی بندرخمیر از واژگونی یک دستگاه خودرو وانت نیسان حامل سوخت قاچاق و فوت راننده و یکی از سرنشینان آن در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایرنا، سرهنگ علی اکبر مرادی روز جمعه در تشریح این خبر افزود: ماموران یگان امداد بندرخمیر حین گشت زنی در یکی از جاده های مواصلاتی شهرستان، به یک دستگاه خودرو وانت نیسان پلاک مخدوش و حامل سوخت قاچاق مشکوک شده و دستور توقف دادند.

وی بیان کرد: راننده بدون توجه به دستور ایست پلیس و علائم هشدار دهنده، با افزایش سرعت اقدام به فرار کرد که پس از طی مسافتی تعقیب و گریز، خودرو حامل سوخت، به دلیل عدم توانایی راننده در کنترل خودرو واژگون و دچار حریق شد.

فرمانده انتظامی بندرعباس اظهار کرد: در این راستا راننده و یک نفر از سرنشینان آن در دم فوت و نفر دیگر جهت سیر مراحل درمانی، به بیمارستان منتقل شد.

وی یادآور شد: زوایای مختلف وقوع این حادثه تحت بررسی است که نتیجه نهایی متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • اجرای طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج
  • لزوم ساماندهی وانت‌های میوه فروشی در سنندج
  • وعده شهردار سنندج برای ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش ‌
  • با کمتر از ۱۰۰ میلیون تومان صاحب خودرو شوید!
  • قیمت خودرو‌های سایپا امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • پیکاپ T ۹ برقی، گزینه واردات به ایران
  • پیکاپ T۹ برقی، گزینه واردات به ایران/ عکس
  • واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق، فوت راننده و سرنشین آن را رقم زد
  • ۲ فوتی در اثر واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق در بندرخمیر
  • اصلاح احکام رتبه بندی ۱۰۰ معلم بازنشسته سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲