Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-05@03:08:16 GMT

بازگشایی کلیه راه‌های روستایی بروجرد

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۴۷۴۶۷

بازگشایی کلیه راه‌های روستایی بروجرد

ایسنا/لرستان رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای بروجرد گفت: براثر بارش برف شب گذشته راه ارتباطی ۵۰ روستایی شهرستان قطع شده بود.

امین گودرزی در جلسه ستاد مدیریت بحران بروجرد که امروز ۲۶ دی‌ماه در سالن جلسات فرمانداری شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: براثر بارش برف راه ارتباطی ۵۰ روستا قطع شده بود که تاکنون راه ارتباطی ۳۸ روستا بازگشایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در زمان بارش برف اولویت اصلی برای برف‌روبی راه‌های اصلی شهرستان است که براثر بارش شب گذشته هیچ راه اصلی مسدود نشد.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای بروجرد خاطرنشان کرد: بعد از برف‌روبی راه‌های اصلی اقدام به برف‌روبی راه‌های روستایی می‌شود که تا پایان امروز کلیه راه‌های روستایی شهرستان بازگشایی می‌شوند.

گودرزی اضافه کرد: بروجرد دارای ۶۹۲ کیلومتر راه است که از این میزان ۵۴۰ کیلومتر آن راه روستایی بوده که ۴۵۰ کیلومتر آن آسفالت است.

وی بیان کرد: بروجرد دارای ۱۲۸ کیلومتر راه چهارخطه است که امکانات موجود جوابگوی راه‌های شهرستان نیست و می‌طلبد ماشین‌آلات بیشتری در اختیار شهرستان باشد.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای بروجرد ادامه داد: با توجه به کمبود ماشین‌آلات و تجهیزات راهداری نیاز است دستگاه‌هایی که ماشین‌آلاتی برای بازگشایی دارند به راهداری کمک کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها بروجرد راهداری و حمل ونقل جاده ای بارش برف مدیریت بحران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۷۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم بارش‌ های سیل آسا و ضرورت توجه به بیمه محصولات زراعی و دامی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل مدیریت بحران استانداری با اشاره به تداوم بارندگی در استان هشدار داد: دامداران، کشاورزان و مزرعه داران ماهی در این بارش ها خسارت هایی را متحمل می شوند که با بیمه کردن بخشی از این خسارت ها جبران می شود. علیرضا نیکروز تاکید کرد: تکرار سامانه بارشی تا پایان سال دور از انتظار نیست و ضرورت داد عشایر، کشاورزان اعم از باغداران، صیفی جات و حتی شیلات استان بیمه محصول خود را جدی بگیرند تا بخشی از خسارت ها با بیمه جبران شود. وی با اشاره به خسارت های سامانه بارشی سه روز گذشته گفت: علاوه بر خسارت های محصولات کشاورزی در شهرستان گچساران و باشت برخی راه های روستایی شهرستان کهگیلویه مسدود شده است که همکاران راهداری در حال بازگشایی آنها هستند. نیکروز با اشاره به ریزش جاده پاتاوه- دهدشت حد فاصل «قلعه دختر» و «قلعه گل» (همجوار روستای «دشت قاضی») ادامه داد: بلافاصله پس از ریزش، این جاده ملی بازگشایی شد و هم اکنون مشکلی برای تردد وجود ندارد. مدیرکل مدیریت بحران استانداری با اشاره به دیگر خسارت های بارندگی در استان گفت: راه های عشایری و برخی از عشایر ما دچار آبگرفتگی شدند که امدادگران هلال احمر استان کمک های لازم را انجام دادند.

دیگر خبرها

  • تداوم بارش‌ های سیل آسا و ضرورت توجه به بیمه محصولات زراعی و دامی
  • آزادراه تهران شمال بازگشایی شد
  • عملیات بازگشایی محور ماهور برنجی در دزفول انجام می‌شود
  • ریزش برداری از محورهای ایلام درپی بارش‌های شدید
  • رفع ۳۴ مورد تجاوز به حریم راه‌های شهرستان بروجرد
  • بازگشایی بیشتر محور‌های مسدود شده عشایری و روستایی در خوزستان
  • ترمیم راه‌های روستایی در کرمان با شروع بارش باران + فیلم
  • آسفالت ۶۰ کیلومتر از محور روستای جوزستان به معدن
  • ۶۵ درصد از راه‌های روستایی طارم آسفالت شده است
  • ۹۶ درصد از راه‌های روستایی شهرستان طارم آسفالت شده است