Web Analytics Made Easy - Statcounter

نامه ای که جمعی از اعضای کانون مربیان علیه ترویج جادو و رمالی در فوتبال ایران نوشته بودند، هنوز منتشر نشده است

از کانون مربیان شایعه هایی به گوش می رسد که اصلا زیبنده دکتر بیژن ذوالفقارنسب نیست.

به گزارش طرفداری، در فضای مجازی این شایعه به گوش رسید که برخی اعضای کانون مربیان فوتبال ایران بیانیه ای را علیه امیر اسکندری جادوگر بدنام کلاک کرج که با روسای فدراسیون فوتبال ارتباط دارد و مریدانش در فدراسیون فوتبال صاحب منصب هستند آماده کرده اند که در پی معرفی دکتر ذوالفقارنسب به عنوان مدیر کمیته فنی و توسعه فدراسیون، این نامه در کشوی میز کار دکتر ذوالفقارنسب به عنوان رییس کانون بایگانی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رسانه طرفداری پیش از این از دکتر بیژن ذوالفقارنسب خواسته بود به عنوان رییس کانون مقابل جادوگری و ترویج آن که توهین به مربیان فوتبال است، موضع بگیرد و این کار را محکوم کند. دکتر در روزهایی که هنوز قرار نبود همکار فدراسیون فوتبال باشد، در یک مصاحبه گفته بود؛ جادوگری از سطح باشگاهی به سطح ملی ارتقا پیدا کرده است. (اینجا بخوانید) اما این روزها نه تنها سکوت اختیار کرده که مانع انتشار بیانیه کانون علیه مریدان جادوگر هم می شود.

بامداد امروز پایگاه خبری نود پرس از بایگانی شدن بیانیه کانون مربیان علیه جادوگری در فوتبال در کشوی میز کار دکتر بیژن ذوالفقارنسب خبر داد و پیگیری های خبرنگار طرفداری مشخص کرد برخی اعضای کانون از جمله نادر فریادشیران که یکی از اولین مربیان معترض به جادوگری در فوتبال ایران بود، بیانیه ای را آماده انتشار کرده بودند که فعلا منتشر نشده و گویا اگر تا آخر هفته کانون نسبت به انتشار آن اقدام نکند، فریادشیران و همفکرانش موضوع را علنی خواهند کرد. فریادشیران براها علیه امیر اسکندری یا همان الف الف دست به افشاگری زده است.

دکتر بیژن ذوالفقارنسب، رییس کانون مربیان فوتبال ایران هفته گذشته با حکم شهاب عزیزی خادم و موافقت هیات رییسه فدراسیون فوتبال، رییس کمیته فنی و توسعه این فدراسیون شد. د

 

بیشتر بخوانید:

کانون مربیان خواب است؟ آقای دکتر، رواج جادوگری توهین به شماست!

اخبار داغ 

قتل پدر خانم مجری اخبار ! / المیرا شریفی فاش کرد پیچیده شدن معادلات خط دفاعی استقلال به دست عارف غلامی کشف حجاب مرجانه گلچین + عکس  حمایت یحیی گل محمدی از کنعانی زادگان / عکس بنر هواداران اینتر خطاب به بونوچی: اگر می خواهی پُررو بازی دربیاوری، در بار منتظرت هستیم تعلیق بازی بتیس و سویا از سوی داور دیدار به دلیل اصابت میله پلاستیکی پرتاب شده از سوی تماشاگران به سر بازیکن سویا / فیلم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: دکتر بیژن ذوالفقارنسب فدراسیون فوتبال فوتبال ایران کانون مربیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۷۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حفظ گزینه خروج روسیه از یوفا

روسیه گزینه خروج از اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) را همچنان حفظ کرده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، الکساندر دیوکوف رئیس فدراسیون فوتبال روسیه در جمع خبرنگاران اعلام کرد احتمال خروج این کشور از یوفا همچنان وجود دارد.

فوتبال باشگاهی و ملی روسیه پس از شروع جنگ در اوکراین با تصمیم مشترک یوفا و فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) تا اطلاع ثانوی تحریم شد.

پخش یورو 2024 در بلاروس بدون مجوز یوفا!

الکساندر دیوکوف گفت: ما در حال گفت‌وگو هستیم، اما در حال حاضر مذاکرات متوقف شده است. ما و یوفا مواضع خود را به یکدیگر اعلام کرده‌ایم. همه استدلال‌ها هم ارائه شده است. یوفا سال گذشته تصمیم گرفت که به تیم‌های جوانان روسیه اجازه دهد در مسابقات مقدماتی اروپا بازی کنند که در نهایت اجرایی نشد. 

رئیس فدراسیون فوتبال روسیه خاطر نشان کرد: ما معتقدیم که توپ در زمین یوفاست. اگر راه‌حل فنی برای مسابقات زیر 17 سال پیدا شود، ما گامی رو به جلو در جهت بازگشت به مسابقات تحت نظارت یوفا خواهیم داشت. البته باید بگویم همچنان امکان تغییر کنفدراسیون را حفظ کرده‌ایم و احتمال خروج روسیه از یوفا وجود دارد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • با یک لیگ پیر نمی‌شود در تیم ملی جوانگرایی کرد
  • کتک‌زدن وحشتناک داور در فوتبال تهران+فیلم
  • جلسه فوتسال و فوتبال ساحلی AFC با ریاست مهدی تاج
  • تکذیب اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک توسط فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی
  • حفظ گزینه خروج روسیه از یوفا
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا معرفی شد
  • فوتبال اروپا مربی بزرگ کم آورده!
  • تکذیبه تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان
  • به مایلی‌کهن زنگ زدم و گفتم بیا با هم فالوده بخوریم ! | میانجیگری میان محمد مایلی کهن و امیر قلعه نویی فایده دارد؟
  • تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک صحت ندارد