Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- استاندار گیلان با اشاره به میزان هماهنگی‌های دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان استان در فصل سرما گفت: قبل از بحران برای رسیدن به هدف و ‌کاهش خسارات هماهنگی شود و تمهیدات لازم پیش‌‌بینی شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، اسدالله عباسی عصر امروز در جلسه ستاد مدیریت بحران در سالن غدیر استانداری گیلان اظهار داشت: بارش برف و باران به‌ویژه در مناطق کوهستانی موجب حفظ و افزایش ذخایر آبی می‌شود و جزو نعمات الهی است اما باید کاری کنیم که تبدیل به مصائب نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار گیلان خاطرنشان کرد: با توجه به تجارب سنوات گذشته، میزان هماهنگی‌ها در فصل بحران امروز بیشتر شده است اما انتظار دارم این هماهنگی‌ها منسجم باشد و قبل از بحران برای رسیدن به هدف و ‌کاهش خسارات هماهنگی شود و تمهیدات لازم پیش‌‌بینی شود.

عباسی با اشاره به لزوم اطلاع‌رسانی درست به مردم مبنی بر اینکه در مواقع بحرانی، تردد غیرضروری در داخل و بیرون شهر نداشته باشند ابراز داشت: تمامی مرخصی‌های مدیران و مسئولان مربوطه در این ایام بایستی لغو شود و فرمانداران نیز جلسات لازم را برای هماهنگی بیشتر تشکیل دهند.

آمادگی سازمان‌های امدادی برای مقابله با بحران احتمالی برف در استان گیلانمحور پونل ـ خلخال در استان گیلان مسدود شدامام جمعه رشت: مشکلات زیرساختی استان گیلان نتیجه زد و بندهای سیاسی است

نماینده عالی دولت در استان گیلان به ضرورت پیش‌بینی سوخت‌های جایگزین و سایر موارد اشاره و بیان کرد: تامین آرد به نانوایی‌ها مدنظر قرار گیرد و شرکت نفت هم در حالت آماده‌باش باشد و دانشگاه علوم پزشکی و اورژانس نیز با توجه به وضعیت راه‌ها تمهیدات لازم را بیندیشند که با کمبود نیرو مواجه نباشد.

وی خاطرنشان کرد: برای اسکان افراد هم بایستی تمهیدات لازم پیش‌بینی شود و تمامی بخشداران و مدیران مربوطه در محل خدمت و ماموریت خود در این ایام استقرار داشته باشند و اگر اطلاع پیدا کنیم که حضور نداشته‌اند، استعفانامه خود را تحویل استانداری دهند.

فرماندار شهرستان رشت نیز در این جلسه اظهار داشت: بلافاصله پس از اعلام هواشناسی مبنی بر احتمال بارش برف و باران، میزان آمادگی تمامی دستگاه‌ها برای مقابله با بحران در سطح شهرستان رشت را کنترل کردیم.

حمیدرضا امام‌پناهی با بیان اینکه حضور مسئولان در میدان و در کنار مردم بسیار اهمیت دارد گفت: بیش از 80 نانوایی سطح شهرستان رشت سوخت ذخیره تحویل گرفتند و مشکلی برای تامین سوخت خودروها هم وجود ندارد و هماهنگی‌های لازم از طریق دستگاه‌ها و امکانات روستایی برای برف‌روبی انجام شده است.

انتهای پیام/612/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تمهیدات لازم استان گیلان هماهنگی ها دستگاه ها بینی شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۷۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمهیدات اتوبوسرانی برای مسابقه فوتبال بین پرسپولیس و سپاهان

به گزارش خبرگزاری مهر، روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با صدور اطلاعیه‌ای، از خدمات حمل و نقلی ناوگان این شرکت به تماشاگران مسابقه فوتبال بین تیم های پرسپولیس تهران و سپاهان، خبر داد.

بر اساس این گزارش، ناوگان اتوبوسرانی برای رفاه حال تماشاگران این مسابقه که ساعت ۱۹:۳۰ روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه در ورزشگاه بزرگ آزادی برگزار می شود، با اختصاص اتوبوس های مورد نیاز، تماشاگران را از ورزشگاه آزادی به پایانه آزادی و ایستگاه مترو مربوطه، منتقل می‌کنند.

همچنین عوامل نظارتی این شرکت در محل مستقر خواهند بود و ناوگان اتوبوسرانی تا انتقال آخرین تماشاگر، نسبت به ارائه خدمات حمل و نقلی اقدام می‌کنند.

کد خبر 6092994 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • آمادگی تمامی دستگاه ها برای کمک به  کشاورزان  در بارندگی پیش رو
  • مبارزه با آفت برگخوار ذرت و تمهیدات لازم برای برداشت گندم اُرزوئیه
  • تمهیدات اتوبوسرانی برای مسابقه فوتبال بین پرسپولیس و سپاهان
  • کوتاهی دستگاه‌های خدمات‌رسان مدیریت شهری را ضعیف جلوه می‌دهد
  • لزوم آماده‌باش همه دستگاه‌ها به دنبال صدور هشدار نارنجی هواشناسی
  • افزایش ابر و کاهش نسبی دما از چهارشنبه در گیلان
  • تمهیدات لازم از هم اکنون برای مواکب اربعین اندیشیده شود
  • دستگاه های حمایتی از خسارت دیدگان سیل اخیر زرند حمایت کنند
  • راه اندازی دستگاه CT اسکن در بیمارستان ۱۷ شهریور رشت
  • ضرورت ایجاد بخش مدیریت بحران در دستگاه‌های اجرایی