Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان مسئول نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان کرمان گفت: جهاد کشاورزی یک سازمان ناشناخته است در حالیکه چندین دستگاه مهم زیرمجموعه آن است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد قاسمی‌زاده در مراسم تودیع و معارفه رئیس جدید سازمان جهاد کشاورزی شمال استان کرمان ضمن تسلیت وفات حضرت ام‌البنین (س) و بزگداشت مقام مادران شهدا بیان کرد: طبق گفته امیرالمؤمنین مسئولیت‌ها دست انسان امانت است و بر گردن او است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان کرمان افزود: امانت را به امانتدار می‌سپارند که هم باید امانتدار باشد و هم حامل امانت خوبی باشد که مورد دوم مهم‌تر از مورد اول است.

قاسمی‌زاده اضافه کرد: امانت متفاوت است؛ گاهی یک شیء است و گاهی انسان، گاهی هم یک مجموعه مهم مانند جهاد کشاورزی استان است. با توجه به سبقه سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان، این سازمان یک سازمان ویژه است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان کرمان خاطرنشان کرد: مراقبت از این امانت با سه اصل برنامه ریزی، مدیریت قوی و رسیدگی جانانه به جا آورده می شود.

قاسمی زاده گفت: مگر می‌شود در امروز که جهاد کشاورزی باید نقش اول را ایفا کند ناشناخته بماند یا به کارکنان آن که صبح تا شب باید رسدیگی کنند تا تفضلات الهی به مردم برسد رسیدگی نشود.

وی با اشاره به مهندس سعیدی، ریاست پیشین جهاد کشاورزی شمال استان کرمان عنوان کرد: مهندس سعیدی تلاش خود را کرد و ان‌چه برای موفقیت داشت به کار گرفت. همه انسان‌هایی که مسئولیت می‌پذیرند می‌خواهند موفق باشند اما گاهی موانعی پیش می آید. او انسانی صادق است که شب و روز خود را وقف کار کرد.

قاسمی زاده همچنین به دکتر خیراندیش اشاره کرد و گفت: این انسان از عرصه دانشگاهیان، مومن انقلابی و امیدوار است که امیدواریم بتواند ظرفیت‌های استان را بالفعل کند و در خدمت نیروهای کشاورزی کرمان قرار دهد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان کرمان خاطرنشان کرد: در جهاد کشاورزی استان کرمان نیروهای خوب فراوانی وجود دارد که باید ضمن حفظ وضع موجود از همه آن‌ها استفاده شود.

قاسمی زاده تاکید کرد: همچنین در حوزه کشاورزی مدرن و استراتژیک برنامه‌ای تدوین شود و به داد کشاورزان و دامداران که برخی فقط یه پاس اینکه در جمهوری اسلامی ایران کار می‌کنند دلخوش هستند رسید.

وی با بیان اینکه ستون و تکیه مردم ما به همین تولیدکنندگان است یادآورشد: کرمان نیاز به حمایت جدی دارد. نگاه به جهاد کشاورزی باید تغییر کند تا دوستان با شادابی و طراوت بتوانند به کارشان ادامه دهند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جهاد كشاورزي مراسم تودیع و معارفه استانی اجتماعی قاسمی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۷۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برداشت گل محمدی از ۵۰۰ هکتار از گلزار‌های خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی ؛ مدیر امور باغبانی سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی گفت: برداشت گل محمدی از ۵۰۰ هکتار از گلستان‌های مناطق گرم این خطه آغاز و پیش بینی می‌شود که امسال ۳۸۷ تن گل‌تر برداشت شود.
صفدر صفدری افزود: برداشت گل محمدی از سطح گلزار‌های شهرستان مانه و سملقان، اسفراین و بخش‌هایی از بجنورد آغاز شده است.
وی گفت: در مجموع سطح گلزار‌های آبی گل محمدی بارور ۲۸۹ هکتار و بارور دیم ۸۳ هکتار، گلزار‌های آبی غیربارو ۴۸ هکتار و دیم غیر بارور ۴۱ هکتار است.
مدیر امور باغبانی سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی افزود: سالانه در استان ۶۲۱ هزار لیتر گلاب، ۲۲ لیتر اسانس گل محمدی، ۲۹ هزار کیلوگرم گلبرگ خشک و ۱۲ هزار کیلوگرم غنچه خشک تولید و روانه بازار می‌شود.

دیگر خبرها

  • بگومگوی ثریا قاسمی با صادق قطب‌زاده
  • کهگیلویه و بویراحمد در جایگاه دوم جوجه‌ریزی کشور
  • 530 تن کود کشاورزی در میاندورود توزیع شد
  • مبارزه با آفت سن غلات در مزارع
  • قرارگاه جهاد آسفالت در کرمان راه اندازی شد
  • میدان عرضه دام در چهارمحال‌وبختیاری احداث می‌شود
  • قلع و قمع ۱۲ فقره تغییر کاربری غیرمجاز در آمل
  • آینده‌ای روشن با زمین بدون پلاستیک
  • کرمان میزبان همایش سرمایه‌گذاری آیدکس ۲۰۲۴
  • برداشت گل محمدی از ۵۰۰ هکتار از گلزار‌های خراسان شمالی