Web Analytics Made Easy - Statcounter

عظیم جزیده شامگاه یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار امیدواری کرد که این پیروزی مقدمه‌ای برای نتیجه‌گیری تیم شهرداری در بازی‌های آینده باشد.

وی افزود: وقتی یک تیم چند بازیکن شاخص خود را از دست می‌دهد و ۲ بازیکن جدید جذب می‌کند، ایجاد هماهنگی بین بازیکنان جدید زمانبر است ضمن اینکه در نیم فصل لیگ امسال زمان کافی برای ریکاوری تیم جهت رسیدن به هماهنگی تیمی و ذهنی نداشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جزیده اضافه کرد: اگرچه تیم شهرداری بازی‌های سختی در پیش دارد اما امیدواریم بازیکنان با همین هماهنگی و تلاش به مصاف تیم‌ها در آینده بروند اگرچه در بازی امروز نیز در برخی مواقع بی‌فکر و احساسی بازی کردیم اما بازیکنان باید یاد بگیرند که همیشه متفکرانه بازی کنند.

سرمربی تیم شهرداری گنبدکاووس ادامه داد: در بازی امروز بازیکنان من با اعتماد به نفس بازی کردند و فرامین کادر فنی را به نحو احسن انجام دادند و پیروزی مقتدرانه و ارزشمندی به دست آوردند و جایگاه اصلی والیبال این شهر را به نمایش گذاشتند.

وی گفت: من تنها به خاطر کمک به رشد والیبال شهرم و ایجاد شور و نشاط در بین مردم که سرمایه‌های اصلی والیبال هستند تیم شهرداری گنبدکاووس را که شرایط خوبی نداشت، تحویل گرفتم.

سرمربی تیم والیبال مس رفسنجان نیز پس از باخت سه بر صفر تیمش به خبرنگاران گفت که بازی خوب تیم شهرداری گنبدکاووس، جو سالن و افت بدنی بازیکنان عامل اصلی باخت مس بود.

اسماعیل بادرنگین افزود: امروز تیم شهرداری گنبد در سرویس‌ها بسیار عالی کار کرد و تماشاگران این تیم که ۶۰ تا ۷۰ درصد سالن را پر کرده بودند، مزید بر بازی خوب این تیم شده بود.

وی اضافه کرد: از اینکه این میزان تماشاگر برای دیدن بازی تیم‌شان به سالن می‌آیند خوب است اما باتوجه به شرایط کرونایی باید نظارت‌ها بر تعداد تماشاگران بیشتر و دقیق‌تر باشد.

بادرنگین گفت: به ناظران فدراسیون این مطلب را منتقل کردیم اما به آن توجه نشد به هرحال افت بدنی بازیکنانم از دیگر عوامل شکست تیم مس رفسنجان در بازی امروز بود.

به گزارش ایرنا، تیم شهرداری گنبدکاووس عصر امروز یکشنبه در سالن المپیک این شهر میزبان مس رفسنجان بود که بازیکنان این تیم موفق شدند در سه دست متوالی با نتایج ۲۵ بر ۱۹، ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۱۹ این تیم رفسنجانی را با شکست بدرقه کند.

تیم شهرداری گنبدکاووس با کسب سه امتیاز این بازی مجموع امتیازات خود را به عدد ۲۳ رساند و با ۲ پله صعود در جدول رده بندی، جایگاه دهم را از آن خود کرد.

تیم والیبال گنبدکاووس که سال‌هاست در مسابقات لیگ برتر شرکت دارد امسال برای چهارمین بار با نام شهرداری در این رقابت‌ها شرکت کرده است.

تاکنون بازیکنان زیادی از گنبدکاووس به رده‌های مختلف تیم ملی والیبال راه یافته‌اند که "فرهاد قائمی" از مشهورترین آنهاست.

تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس در نخستین و دومین فصل حضور در لیگ برتر در سال های ۹۷ و ۹۸ در رده هفتم و در رقابت‌های لیگ برتر پارسال در جایگاه پنجم قرار گرفت.

برچسب‌ها شهرداری گنبد گنبدکاووس تیم والیبال مس رفسنجان لیگ برتر والیبال گلستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرداری گنبد گنبدکاووس تیم والیبال مس رفسنجان شهرداری گنبد گنبدکاووس تیم والیبال مس رفسنجان لیگ برتر والیبال گلستان تیم شهرداری گنبدکاووس تیم والیبال مس رفسنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۷۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی تیم ملی والیبال وارد ایران شد +عکس

مائوریسیو موتا پائز، سرمربی برزیلی – فرانسوی تیم ملی والیبال ایران بامداد امروز (چهارشنبه پنجم اردیبهشت) وارد تهران شد.

به گزارش مشرق، مائوریسیو موتا پائز، نهم اسفندماه سال ۱۴۰۲ برای هدایت تیم ملی والیبال مردان ایران در سال ۲۰۲۴ با فدراسیون والیبال به توافق رسید.

این مربی برزیلی – فرانسوی، ساعت چهار بامداد امروز (چهارشنبه پنجم اردیبهشت) از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) وارد تهران شد و صبح امروز با سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال دیدار و درخصوص برنامه‌های تیم ملی والیبال کشورمان گفت‌وگو می‌کند.

پائز از ساعت ۱۱ صبح با حضور در سالن آزادی فدراسیون در تمرینات تیم ملی والیبال کشورمان شرکت خواهد کرد.

تمرینات تیم ملی والیبال ایران که از شنبه ۱۸ فروردین با حضور ۱۶ بازیکن جوان آغاز شده بود و از روز چهارشنبه ۲۸ فروردین با ورود محمد فلاح، محمد ولی‌زاده، شهروز همایونفرمنش، مهدی مرندی، محمدرضا حضرت‌پور، محمدطاهر وادی و میثم صالحی وارد فاز جدیدی شده بود، از امروز با کادر فنی کامل پیگیری می‌شود تا مردان والیبال ایران خود را برای حضور شایسته در لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ آماده کنند.

بازیکنان لژیونر هم پس از بازگشت به ایران با نظر پائز استراحتی کوتاه خواهند داشت و در کمترین زمان ممکن به اردوی تیم ملی اضافه می‌شوند.

پیمان اکبری، علی فتاحی، نوید مشجری، عبدالرضا علیزاده، امیر ملک‌زاده و پویا عزیزی به عنوان مربی، محمدامین شاکری (آنالیزور)، توحید اصغری (بدنساز)، علی حدادی (فیزیوتراپ) و محمدناصر نقره‌ای به عنوان ماساژور دیگر اعضای کادر فنی تیم ملی والیبال کشورمان در اردو هستند.

همچنین مارسلو، بدنساز تیم ملی والیبال کشورمان روز دوشنبه دهم اردیبهشت به جمع مردان والیبال ایران در تهران خواهد پیوست و لئوناردو دستیار برزیلی پائز نیز روز جمعه ۱۴ اردیبهشت وارد تهران خواهد شد.

لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ از اول خردادماه در کشورهای برزیل و ترکیه آغاز می‌شود که به عنوان آخرین مرحله صعود به المپیک پاریس، حساسیت و اهمیت این رقابت‌ها را در این سال به حداکثر خود رسانده است.

منبع: فدراسیون والیبال

دیگر خبرها

  • کامیابی‌نیا: درمورد حذف پرسپولیس نظری ندارم
  • امروز به حرف شمسایی رسیدیم/ هجمه‌ها را از روی تیم ملی برداریم
  • علوان‌زاده: برای اعتبار فوتبال خوزستان با قدرت به مصاف سپاهان می‌رویم
  • پائز: المپیک ۲۰۲۴ واقعیت است، نه رویا
  • پائز: قلب بازیکنان را می‌خواهم
  • نام کدام بازیکنان از تیم ملی والیبال خط خورد؟
  • ۹ بازیکن از آذربایجان‌ غربی در ترکیب تیم ملی والیبال قرار گرفتند
  • کدام بازیکنان از تیم ملی والیبال جدا شدند؟
  • سرمربی تیم ملی والیبال وارد ایران شد +عکس
  • محور کلاله -گنبدکاووس (حدفاصل پل بایلر) تا اطلاع ثانوی مسدود شد