Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، «منوچهر فخری» عصر یکشنبه در نشست شورای فنی استانداری که با حضور مدیرکل دفتر فنی استانداری و مدیران عضو برگزار شد؛ عنوان کرد: نشست این هفته شورای فنی به بررسی مسایل و مشکلات مربوط حوزه پیمانکاری پروژه‌های عمرانی کرمانشاه اختصاص داشت.

وی اجرای ماده ۴۶ را موجب وارد آمدن ضرر و زیان به پیمانکار و کارفرما دانست و گفت: با توجه به شرایط اقتصادی موجود در کشور بهتر است دو طرف به جای فسخ پیمان، به دنبال یک تفاهم برای تداوم پروژه دست پیدا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه عنوان کرد: این تفاهم و هم افزایی به تداوم عملیات اجرایی پروژه های که دچار رکود شده اند؛ کمک می‌کند.  

وی تاکید کرد: تلاش مدیریت ارشد استان، ایجاد یک تعامل و همکاری میان کارفرما و پیمانکار در راستای تداوم پروژه های مهم استان است.  

فخری در بخش دیگری از سخنانش بر ضرورت اجرای صحیح و فنی پروژه‌ها در استان تاکید کرد و گفت: رعایت استانداردهای لازم در این پروژه ها یک الزام قانونی است و شورای فنی استان باید نظارت دقیق تر و قوی تری بر این حوزه داشته باشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه اظهار داشت: باید دفتر فنی استانداری و شورای فنی استان نظارت ها، بر پروژه های عمرانی گسترش دهد زیرا هر زمانی که این نظارت ها کم رنگ شده و به آیین نامه ها بی توجهی صورت گرفته، پروژه ها دچار مشکل شده اند.  

وی افزود: شورای فنی ماموریت پیدا کرده است به صورت پررنگ تر بر پروژه ها نظارت کند و الزامات مربوط به پروژه های فنی را با دقت مورد بررسی قرار دهند و مشکلات و مسایل این حوزه را مرتفع کنند.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت دارای ۳۵ شهر و ۲ هزار و ۵۹۵ روستا است.

برچسب‌ها استانداری کرمانشاه وزارت کشور طرح های عمرانی شهرداری کرمانشاه کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه وزارت کشور طرح های عمرانی استانداری کرمانشاه وزارت کشور طرح های عمرانی شهرداری کرمانشاه کرمانشاه شورای فنی فنی استان پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۸۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیرساخت‌های لازم در ۳ بازارچه مرزی چیلات، چنگوله و مهران فراهم شد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام گفت: زیرساخت‌های لازم در سه بازارچه چیلات، چنگوله و مهران فراهم شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، شهریار عباسی امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در نشست بررسی وضعیت بازارچه‌های مرزی چیلات و چنگوله و هلاله شمالی اظهار کرد: سال گذشته با دستور استاندار ایلام برای توسعه زیر ساخت‌های بازارچه‌های مرزی استان ۴۲۰ میلیارد ریال تخصیص داده شد.

وی با اشاره به عزم جدی استانداری ایلام برای فعال‌سازی بازارچه‌های مرزی استان، افزود: ۷ تعاونی مرزنشینی در استان با عضویت ۲۲۷۰۰۰ نفر در قالب ۷۴۰۰۰ خانوار فعالیت دارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ادامه داد: با تصمیم استاندار ایلام رایزنی‌هایی با طرف عراقی انجام شده تا این بازارچه‌ها پس از سال‌ها به چرخه مبادلات تجاری کشور بازگردند.

عباسی افزود: با پیگیری استاندار ایلام تمامی زیرساخت‌های لازم در سه بازارچه مرزی چیلات، چنگوله و مهران فراهم شده تا مرزنشینان از ظرفیت‌های اقتصادی مرزها بهره‌مند شوند.

وی از تهیه طرح توجیهی بازارچه مرزی مهران خبر داد و گفت: امید می‌رود در جلسه هفته آینده کمیسیون اقتصادی دولت با تصویب این طرح گام بلندی در راستای ارتقای وضعیت معیشتی مرزنشینان استان برداشته شود

کد خبر 747689

دیگر خبرها

  • بررسی روند جذب اعتبارات عمراني در آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • اتخاذ تدابیر لازم برای برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران
  • اتخاذ تدابیر امنیتی و انتظامی جهت برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران
  • ادارات استان در رعایت شئون اسلامی و قانونی پیشتاز باشند
  • زیرساخت‌های لازم در ۳ بازارچه مرزی چیلات، چنگوله و مهران فراهم شد
  • ضروت تسریع در اجرای پروژه فیبرنوری در خوزستان
  • درخواست وزیر کشور از بانوان کم توجه در حوزه حجاب | ویدئو
  • قانون عفاف و حجاب قانونی و شرعی است که باید همه به آن پایبند باشند
  • وزیر کشور: اجرای حجاب یک دستور قانونی است
  • سفر اول رئیس‌جمهور به استان ایلام ۱۴۵ مصوبه داشته است