Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-01@21:34:32 GMT

وقوع دو انفجار در بغداد

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۴۸۲۹۶

وقوع دو انفجار در بغداد

منابع عراقی گفتند که دو انفجار در منطقه الکراده بغداد رخ داده است.

به گزارش قدس آنلاین، منابع خبری عراقی از وقوع دو انفجار در منطقه «الکراده» در مرکز بغداد خبر دادند.

کانال تلگرامی صابرین نیوز و شبکه الغدیر خبر دادند که در پی این انفجارها، خودروهای آمبولانس به سمت محل انفجارها عازم شدند.

هنوز علت این انفجارها مشخص نیست و جزئیات بیشتری درباره آن منتشر نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فارس

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: انفجار بغداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۸۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخذ اسناد ۹۷۶ هکتاری بستر رودخانه حاجی عرب در استان قزوین

به گزارش خبرگزاری مهر، منصور ستوده با بیان اینکه یکی از علل خسارات وارده در زمان وقوع سیلاب‌ها تصرف و تعدی به بستر رودخانه‌ها است اظهار کرد: اخذ اسناد مالکیت اراضی بستر رودخانه‌های استان با هدف پیشگیری و کاهش میزان خسارات ناشی از وقوع سیلاب‌ها و همچنین تثبیت مالکیت دولت و تسریع در برخورد قانونی با متخلفین به صورت جدی با همکاری اداره کل ثبت اسناد و املاک استان در دستور کار شرکت آب منطقه‌ای قزوین قرار گرفته است.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در این زمینه اضافه کرد: در ادامه اقدامات شرکت آب منطقه‌ای قزوین جهت اخذ اسناد مربوط به بستر رودخانه‌های استان اسناد ۹۷۶ هکتار از اراضی بستر رودخانه حاجی عرب در محدوده شهرتان بوئین زهرا استان قزوین اخذ شد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای قزوین با بیان اینکه این اقدام مهم در خصوص سایر رودخانه‌های استان نیز همچنان در دست اجرا است، یادآور شد: با توجه به اینکه رودخانه‌ها در بخشهای مختلف استان واقع شده‌اند لازم است سایر دستگاه‌ها نیز همکاری بیشتری با این شرکت به عنوان متولی حفاظت و صیانت از رودخانه‌ها داشته باشند تا ضمن حفظ حقوق بیت المال از اقدامات متصرفانه به بستر قانونی رودخانه‌ها و زمین خواری نیز جلوگیری شود.

کد خبر 6094266

دیگر خبرها

  • دو مصدوم در انفجار گاز در اهواز
  • اخذ اسناد ۹۷۶ هکتاری بستر رودخانه حاجی عرب در استان قزوین
  • رونمایی از پهپاد چینی در بغداد؛ رقابت پکن و واشنگتن در منطقه
  • خشم محافل عراقی از دخالت‌های گسترده سفیر آمریکا در بغداد
  • هشدار جدی آبگرفتگی و وقوع سیلاب در رودخانه‌های کردستان
  • عملیات جدید ضدصهیونیستی در کرانه باختری
  • آسمان عراق نارنجی شد | ویدئو
  • هشدار احتمال وقوع سیلاب در ایلام
  • انفجار گاز پیک‌ نیک با یک مصدوم در قزوین
  • انفجار چاه فاضلاب در تبریز با ۴ مصدوم