Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور گفت:اعضای هیات دولت ضمن تبیین و تشریح نقاط قوت و موفقیت‌های خود در بخش‌های مختلف به‌ویژه در زمینه معیشت و تأمین کالا‌های اساسی، تلاش کنند هیچ ضعف و نارسایی در عملکرد نداشته باشد. سید ابراهیم رئیسی عصر امروز (یکشنبه) در جلسه هیات دولت با تاکید بر لزوم خدمت خالصانه و تلاش همه جانبه برای رفع مشکلات مردم، گفت: اعضای هیات دولت ضمن تبیین و تشریح نقاط قوت و موفقیت‌های خود در بخش‌های مختلف به‌ویژه در زمینه معیشت و تأمین کالا‌های اساسی، تلاش کنند هیچ ضعف و نارسایی در عملکرد نداشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به راه اندازی تور‌های گردشگری ویژه معلولین، ادامه داد: همه دستگاه‌ها در حیطه مسئولیت‌های خود باید تلاش کنند تا زندگی و رفت و آمد معلولین در سطح شهر و ادارات تسهیل شود و تهیه وسیله نقلیه مناسب برای این عزیزان از جمله وظایفی است که بر عهده دولت است.

رئیس جمهور در ادامه توجه و صیانت از محیط زیست را وظیفه همگانی دانست و عنوان کرد: رعایت مسائل زیست محیطی برای همه دستگاه‌ها ضروری است، اما حوزه محیط زیست نیز باید برای برون رفت از مشکلات راهکار داشته باشد و موجب توقف بی دلیل پروژه‌ها نشود.

رئیسی افزود: میراث فرهنگی گنج‌های گرانبهایی هستند که باید برای عصر‌ها و نسل‌های آینده حفظ شود لکن توجه به حفظ میراث فرهنگی موجود در بافت‌های فرسوده نباید موجب اخلال در زندگی مردم شود.

وی همچنین دستور داد اعتبار پیمانکاران بازسازی مناطق زلزله زده هرمزگان تأمین شود تا آن‌ها با سرعت فعالیت‌های خود را ادامه دهند.

رئیسی در ادامه بر تقویت همکاری و گسترش روابط خارجی بویژه با کشور‌های همسایه و حوزه آمریکای لاتین تاکید کرد و اظهارداشت: اکنون ظرفیت‌های گسترده‌ای برای توسعه روابط خارجی با کشور‌های منطقه و حوزه آمریکای لاتین ایجاد شده است که باید با فعال کردن این ظرفیت‌ها منافع ملت تأمین شود و وزرا باید با جدیت طرح‌های مشترک را پیگیری و اجرایی کنند.

رئیس جمهور در ابتدای سخنان خویش ضمن تسلیت رحلت حضرت ام‌البنین (س) با تجلیل از جایگاه این بانوی بزرگوار، اظهار داشت: حضرت ام‌البنین (س) غیر از جایگاه مادر و همسر شهید بودن نقش مهمی در ماندگاری و رساندن پیام عاشورای حسینی داشتند.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: دستور رئیس جمهور اعضای هیئت رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۸۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذخیره سازی ۱۵۲۰ تن گوشت و مرغ منجمد در لرستان

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، سید عماد شاهرخی امروز در جلسه تنظیم بازار استان که در سالن جلسات استانداری برگزار شد با اشاره به اینکه سال گذشته به ویژه روزهای پایانی سال نه تنها کمبودی در زمینه تامین کالاهای اساسی نداشتیم بلکه در بعضی از کالاها مانند مرغ مازاد نیاز استان هم تولید داشتیم، اظهار کرد: از ابتدای اردیبهشت ماه تاکنون ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار قطعه جوجه ریزی انجام شده که پیش بینی می‌کنیم به ۴ میلیون قطعه برسد.

به گفته وی ۴ میلیون قطعه جوجه ریزی ۳۰ درصد از نیاز استان است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: از ابتدای سال تاکنون ۱۵۰۰ تن مرغ منجمد در سردخانه‌های استان ذخیره سازی شده است.

شاهرخی به موجودی کالاهای اساسی هم اشاره کرد و افزود: در حال حاضر ۱۹۸۴ تن برنج، ۴۲۴ تن شکر، ۲۰ تن گوشت قرمز منجمد، ۱۵۰۰ تن گوشت مرغ منجمد، ۱۳ هزار تن ذرت وارداتی، ۲ هزار و ۴۰۰ جو وارداتی، ۵ هزار تن کنجاله سویا وارداتی و ۶۲ هزار تن گندم موجودی کالاهای اساسی استان است.

وی به گزارش بازرسی‌های انجام شده در فروردین ماه سال جاری هم اشاره کرد و گفت: در فروردین ماه سال جاری ۸ هزار و ۷۱۷ بازرسی از نان و سایر اقلام در سطح استان انجام شد که منجر به تشکیل ۸۶۰ پرونده شد.

به گفته رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان ارزش ریالی تخلفات انجام شده ۲ میلیارد و ۴۷۰ میلیون تومان بوده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903017

دیگر خبرها

  • عکس/ نشست مشترک اعضای هیئت دولت با استانداران
  • رئیس جمهور ۳ مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی را ابلاغ کرد
  • ذخیره‌سازی ۱۵۰۰ تن مرغ منجمد در لرستان
  • ذخیره سازی ۱۵۲۰ تن گوشت و مرغ منجمد در لرستان
  • تصویب لایحه «حفاظت از داده‌های شخصی» در کمیسیون حقوقی دولت
  • سیاست ارزی غلط بانک مرکزی باعث کم اثر شدن رشد اقتصادی/قیمت کالاهای اساسی با قیمت ارز آزاد مچ شده است
  • قانون تامین مالی تولید و زیرساخت‌ها ابلاغ شد
  • شورای ملی تامین مالی به ریاست وزیر اقتصاد تشکیل شد
  • سفر رئیس سیا به مصر با دستور کار آتش‌بس در غزه
  • اعضای شبکه اجرای قانون اساسی در استان بوشهر، منصوب و معرفی شدند