Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-09@02:17:33 GMT

پلمپ ۳ واحد صنفی متخلف در باغملک

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۴۸۳۹۳

پلمپ ۳ واحد صنفی متخلف در باغملک

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز - جاودان زاده گفت: در جهت ارتقای شاخص‌های بهداشتی امروز  بازرسان مرکز بهداشت بهمراه نماینده فرمانداری، اتاق اصناف، اداره صمت، اداره تعزیرات حکومتی و پلیس امنیت با همکاری بسیج جامعه پزشکی از واحد‌های صنفی و دفاتر پیشخوان بازدید بعمل آوردند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان باغملک می‌گوید:  این مراکز بدلیل رعایت نکردن مفاد آئین نامه اجرایی مواد خوردنی و آشامیدنی و همچنین  رعایت نکردن  شیوه نامه بهداشتی در محل کسب، از سوی بازرسان بهداشت محیط با همراهی پلیس امنیت پلمب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته این مقام مسئول در این بازرسی برای اصناف متخلف که واکسن کرونا تزریق نکرده بودند نیز اخطاریه صادر شد.

جاودان زاده گفت:  اصناف فوق درصورت رفع نکردن  نقص طی ۴۸ ساعت آینده پلمب و پرونده آن‌ها به مراجع قضایی ارجاع داده خواهد شد.

او در خصوص پلمب یک آرایشگاه زنانه می‌گوید: این آرایشگاه به دلیل دخالت در امور پزشکی و اقداماتی همچون حذف تاتوی ابرو برای مراجعین خانم پلمب و  پرونده برای طی کردن مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع شد.

به گفته مدیر شبکه بهداشت و درمان باغملک  صورت عضو مهمی از بدن انسان است که شریان‌ها و عصب‌های زیادی دارد و بار‌ها مشاهده شده که با تزریق غیراصولی ژل، بوتاکس و یا حذف تاتو و برخورد سوزن با این شریان‌های مهم، اطراف آن دچار مردگی بافت و وارد شدن آسیب‌های جدی به اعصاب بینایی و یا رشد گوشت اضافه در صورت شده است.

 در این مکان‌ها به دلیل رعایت نکردن شرایط بهداشتی امکان ابتلا به انواع بیماری‌های عفونی از قبیل هپاتیت و ایدز وجود دارد که این مقام مسئول از همه افراد خواست درصورت نیاز به دریافت خدمات پزشکی حتما به پزشک متخصص مراجعه کرده تا در شرایط کاملا ایمن درمان شوند.

از ابتدای  دی ماه ۱۴۰۰ تاکنون  ۱۴ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی و کارگاه خویش فرمای بهداشت حرفه‌ای در باغملک به دلیل  رعایت نکردن موازین  و نکات  بهداشتی در محل کسب با همراهی نماینده پلیس امنیت پلمب شدند.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلمب واحد صنفی متخلف بازرسی و نظارت رعایت نکردن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۸۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل ۲ بیمارستان در خراسان جنوبی

موسوی میرزایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با اشاره به اینکه بیمارستان‌های خراسان جنوبی در ۲ سال گذشته تا کنون به بیش از ۶۰۰ مورد تجهیزات جدید، مجهز شده اند، گفت: در این مدت ۷۰ تخت ویژه آی سی یو با تجهیزات کامل، ۲۲ دستگاه آزمایشگاهی پیشرفته، ۳۱ دستگاه شاخص تشخیصی از جمله سه دستگاه ام ار آی برای قاین، فردوس و طبس، ۵۶۴ تخت بیمارستانی، دستگاه سی تی اسکن آنژیو (برای مرکز فوق تخصص قلب بیرجند) و یک دستگاه سی تی اسکن دیگر برای بیماران سرطانی و قلب و عروق با کمک دولت تأمین شده است.

او افزود: در دولت سیزدهم همچنین ۲ بیمارستان در خراسان جنوبی تکمیل شده و علاوه بر طرح‌های توسعه بیمارستان‌های بشرویه، درمیان و سرایان، برای قاین، نهبندان، زیرکوه و طبس هم طرح فعال است.

موسوی میرزایی با بیان اینکه هم اکنون ۱۲۱ دستیار تخصصی پزشک در هشت رشته دانشگاه علوم پزشکی بیرجند مشغول به تحصیلند اظهار کرد: هم اکنون ۶۵ کد رشته در دانشگاه علوم پزشکی بیرجند فعال است و علاوه بر آن ۲۱۱ دانشجوی تحصیلات تکمیلی هم در رشته‌های مختلف از جمله مغز و اعصاب، جراحی اعصاب، بیماری‌های داخلی، قلب، رادیولوژی و جراحی عمومی در حال تحصیلند تا به جمع جامعه‌ پزشکی بپیوندند.

بیشتر بخوانید

 بیش از هزار نفر از خدمات بانک امانات هلال احمر بهره‌مند شدند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند بیان کرد: ۴۳ مرکز سلامت شهری، ۶۱ مرکز سلامت روستایی، ۷۱ پایگاه بهداشتی، ۳۲۶ خانه بهداشت، ۸۵ پایگاه اورژانس جاده‌ای و ۲ پایگاه امداد هوایی در خراسان جنوبی خدمات بهداشتی ارائه می‌کنند.

او گفت: افزایش کیفیت خدمات بهداشتی و درمانی در بخش خصوصی و دولتی مهمترین هدفگذاری در دانشگاه علوم پزشکی بیرجند است که هم اکنون حدود ۹ هزار پرسنل دانشگاه، برای تحقق این هدف تلاش می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • آموزش شستشوی دست و تغذیه سالم برای کودکان
  • پلمب ۱۰ واحد صنفی متخلف در بادرود
  • مهر وموم واحد‌های صنفی در خیابان قلمستان
  • آیین نامه جدید شورای صنفی دانشجویان علوم پزشکی کشور رسما ابلاغ شد
  • ضرورت هم‌افزایی تمام ارگان‌ها برای رفع مشکلات کشتارگاه اراک
  • ۲۹ واحد صنفی آلاینده و مزاحم در ساوه پلمب شد
  • جنجال پلمپ طلا فروشی‌های اعتصابی مشهد | آقای فرماندار شاکی شد | مگر بنده حق ندارم ورود کنم؟
  • تکمیل ۲ بیمارستان در خراسان جنوبی
  • ۶۳ پرونده برای واحدهای متخلف در کردستان تشکیل شد
  • ارائه خدمات رایگان پزشکی و بهداشتی در لاران