Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدعباس اسماعیلی امروز درباره ثبت‌نام زائران مازندران به سوریه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: ثبت‌نام زائران مازندرانی به‌صورت محدود برای اعزام به سوریه در استان آغاز شده است.

وی گفت:  مشتاقان مازندرانی زیارت اهل بیت (ع) برای زیارت بارگاه حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س) نسبت به ثبت‌نام در سایت سازمان حج و زیارت اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر حج و زیارت مازندران با بیان اینکه ایستگاه پرواز زائران در تهران خواهد بود، افزود: هزینه سفر یک زائر از مازندران به کشور سوریه حدود ۹ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان است.

این مسؤول ادامه داد: با نام‌نویسی مازندرانی هماهنگی برای اعزام زائران به سوریه صورت می‌گیرد.

اسماعیلی با اشاره به استقبال مازندرانی‌ها برای ثبت‌نام به سوریه، تصریح کرد: با تکمیل ظرفیت اعزام نخستین گروه از زائران مازندران به سوریه در دستور کار قرار می‌گیرد.

وی با اعلام اینکه پرواز به عتبات عالیات نیز به ظرفیت هر پرواز ۱۳۰ نفر در حال انجام است، اظهار کرد:  از بهمن ماه پرواز به عتبات عالیات به دو پرواز در هفته افزایش پیدا می‌کند.

مدیر حج و زیارت مازندران یادآور شد: از ۲۳ آذر ماه سال جاری تاکنون ۷۶۰ زائر از استان مازندران به کشور عراق سفر کردند که  اعزام هوایی زائران مازندرانی از فرودگاه دشت ناز به فرودگاه نجف در دستور کار قرار دارد.

این مسؤول با تاکید بر ضرورت رعایت توجه به پروتکل‌های بهداشتی، خاطرنشان کرد: باتوجه به استقبال زائران مازندرانی از سفر به کشور عراق و درخواست مدیران دفاتر و شرکت زیارتی،  برقراری پرواز دوم از مازندران به کشور عراق در حال برنامه‌ریزی است که از بهمن ماه این مهم انجام خواهد شد.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: سازمان حج و زیارت زیارت حرم حضرت زینب س سفر به سوریه اعزام زائران زائران مازندرانی زائران مازندران ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۸۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۵۶ بوشهری به حج تمتع اعزام می‌شوند

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، عبدالرسول رنجبر در همایش مناسک حج که با حضور زائران بوشهری برگزار شد، بیان کرد: حداقل مدت انتظار زائران حج تمتع ۱۷ سال است و آخرین ثبت‌نام کنندگانی که به حج امسال اعزام می‌شوند مربوط به سال ۱۳۸۶ هستند.

وی اضافه کرد: امسال ۹۵۶ بوشهری به حج اعزام می‌شوند که ۲۸ نفر از آنها از عوامل حج هستند.

مدیرحج و زیارت استان بوشهر ادامه داد: این افراد با ۷ کاروان به حج تمتع اعزام می‌شوند که یکی از کاروان‌ها از اهل سنت هستند.

به گفته وی اعزام زائران بوشهری ۴ و ۵ خرداد با چهار پرواز انجام خواهد شد و زائران مدینه بعد هستند.

رنجبر اضافه کرد: ۴۸۶ نفر از زائران آقا و ۴۴۲ نفر بانوان هستند که کم سن‌ترین زائر ۱۴ سال سن و مسن‌ترین ۹۲ ساله است.

وی بیان داشت: شعار حج امسال «قرآن محوری، همدلی و اقتدار امت اسلامی و دفاع از فلسطین مظلوم» است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کاهش قیمت و افزایش خدمات در حج ۱۴۰۳
  • ۹۵۶ بوشهری به حج تمتع اعزام می‌شوند
  • اعزام ۹۲۸ زائر حج تمتع از استان بوشهر به جده
  • تشریح جزئیات اعزام کاروان‌های حج تمتع استان تهران
  • جزئیات اعزام زائران حج تمتع منطقه کاشان اعلام شد
  • روزهای خنک و بارانی در انتظار مازندرانی‌ها
  • پرواز نخستین کاروان زائران حج عمره
  • شمارش معکوس برای آغاز حج تمتع / نخستین کاروان عمره‌گزاران امروز بازمی‌گردد
  • شمارش معکوس برای آغاز حج تمتع / اولین کاروان عمره‌گزاران امروز بازمی‌گردد
  • اعزام نخستین گروه از عمره‌ گزاران کهگیلویه‌ و بویراحمد به سرزمین وحی