Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، بهزاد رحیمی شامگاه یکشنبه در نشست خبری با خبرنگاران اظهار داشت: ذوب آهن سقز که از خام فروشی معادن شهرستان سقز جلوگیری می کند ۲ سال آینده به بهره برداری می رسد و زمینه اشتغال را برای ۸۰۰ نفر فراهم می کند.

وی اضافه کرد: سرمایه گذاری هدلینگ شیشه و بلور کاوه در شهرستان سقز هم تحولات خوبی را برای این شهرستان به ارمغان می آورد و قرار بر این است این هلدینگ ۲ کارخانه را در سقز احداث کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در بخشی دیگر از سخنان خود به طرحهای عمرانی اشاره کرد و گفت: فرودگاه سقز در ردیف بودجه سال آینده نیز قرار گرفته است و برای اتمام این طرح بزرگ و مهم اعتبار ۱۸۰ میلیارد ریالی پیش بینی شده است.

وکیل مردم سقز و بانه در مجلس افزود: ۱۵۰ میلیارد ریال در بحث اختصاص سهم معادن برای شهرستان ها، به آسفالت راه صاحب - گلتپه اختصاص یافته است.

رحیمی به بازارچه مرزی، منطقه آزاد تجاری بانه و مرز سیف سقز اشاره کرد و گفت: منطقه آزاد تجاری بانه نه تنها برای استان کردستان بلکه برای کشور منفعت و ارزش اقتصادی دارد و همه مردم منطقه نیز از مزایای این منطقه تجاری بهره مند خواهند بود.

نماینده شهرستان های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: مدیران کشوری شناخت خوبی از پتانسیل کارخانه دخانیات سقز دارند و قرار است علاوه بر فعالیت مجدد این کارخانه، خط تولید جدیدی هم به آن اضافه شود.

احداث مجمع سلامت سقز (دانشکده پرستاری)، طرح های عمرانی و ورزشی، فراهم کردن زیرساخت های توسعه در سقز، توجه به بخش کشاورزی و مدیریت صحیح منابع آبی، جلوگیری از خام فروشی معادن، لایحه بودجه ۱۴۰۱ و مسایل دیگر در این جلسه از سوی خبرنگاران شهرستان سقز مطرح شد.

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.

برچسب‌ها کردستان بهزاد رحیمی اشتغال زایی سقز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان بهزاد رحیمی اشتغال زایی کردستان بهزاد رحیمی اشتغال زایی سقز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۸۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از طرح آبرسانی سد کوثر به شهرستان بهمئی تا آبان ماه


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد، محسن منصوری تاکید کرد: مسئولان و عوامل اجرایی این طرح باید تمام تلاش خود را برای خدمت به مردم این منطقه بکار گیرند و بهره برداری از این طرح باید در اولویت قرار گیرد.
استاندارکهگیلویه و بویراحمد هم گفت: تا پایان آبان ماه ۱۴۰۳ این طرح به بهره برداری می‌رسد.
احمدزاده ابراز امیدواری کرد که با راه اندازی و تکمیل این طرح صنایع مختلف هم از این نعمت برخوردار شوند و این خدمت و آبرسانی به شهر ۲۷ هزار نفری لیکک و حومه باعث شکوفایی و توسعه شهرستان شود.
وی با اشاره به گرمسیری بودن شهرستان بهمئی و شرایط اقلیمی از مسئولان و دست اندرکاران طرح خواست تا پایان اجرای این طرح به صورت شبانه روزی و بی وقفه تلاش کنند.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان هم با اشاره به اینکه، با بهره برداری از این طرح آبرسانی، بالغ بر ۸ میلیون و ۵۰۰ هزار متر مکعب آب به شهرستان بهمئی انتقال داده می‌شود گفت: این طرح دارای ۲ ایستگاه پمپاژ و ۴ مخزن ذخیره آب است که با توجه به افزایش جمعیت شهرستان بهمئی، از سال ۱۳۹۰ عملیات اجرایی آن آغاز شد.
آرش مصلح با بهره برداری کامل از این طرح بیش از ۹۰ درصد جمعیت شهرستان از آب آشامیدنی پایدار و سالم برخوردار می‌شوند و با توجه به رشد شهرستان نزدیک به ۳ میلیون متر مکعب برای تامین آب صنایع و خدمات شهرستان در نظر گرفته شد.
علی محمدی فرماندار بهمئی هم در این بازدید با اشاره به اینکه، پیشرفت کاری طرح انتقال آب از سد کوثر به شهرستان بهمئی بیش از ۸۰ درصد است گفت: علت تاخیرطولانی طرح، معارضات اجتماعی بوده است ولی با این وجود دولت ظرف یکسال اخیر بیش از ۳۰۰ میلیاردتومان اعتبار به این طرح تزریق کرد.

دیگر خبرها

  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ است
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ای است
  • شهربازی نوستالژی قمی‌ها در یک قدمی بهره‌برداری
  • رفع تصرف ۲ هکتار از رودخانه‌های استان یزد
  • بهره برداری از طرح آبرسانی سد کوثر به شهرستان بهمئی تا آبان ماه
  • رایزنی با محیط زیست برای فعالیت کارخانه آسفالت در شرق تهران
  • بهره‌برداری از بخش نخست رینگ چهارم ترافیکی اصفهان تا پایان سال
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد/ تکمیل فاز دوم فتح-باغستان تا پاییز
  • افتتاح پایگاه اورژانس ۱۱۵ در چغاخور