Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان -ناصر فریادشیران معاون سابق باشگاه استقلال در واکنش به صحبت‌های حجت کریمی عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: در شان مددی نیست که پاسخ این انسان دروغگو را بدهد. سخنان وی کذب است و از جایگاهی سخن می‌گوید که اصلا در این جایگاه حضور ندارد!

آیا عضو هیئت مدیره استقلال جعل کرده است؟

کریمی تا این لحظه عضو هیئت مدیره استقلال نیست و با جعل سمت خود مصاحبه کرده و مرتکب جرم شده و در دادگاه باید پاسخگو باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بی‌تردید اینکه او با جعل عنوان مصاحبه می‌کند نشان می‌دهد به هر قیمتی حتی دروغ گویی و بی اخلاقی به دنبال محبوبیت مصنوعی است.

آیا مدارک حرفه‌ای سازی را بارگذاری نکرده بودید؟

برخلاف سخنان کذب کریمی، سامانه clas کنفدراسیون فوتبال آسیا روز ۶ شهریور ۱۴۰۰ باز شده است نه اسفند ۱۳۹۹ و تا تاریخی که مدیر عامل وقت (اواخر شهریور ۱۴۰۰) حضور داشته است، مستندات مربوطه بارگذاری و کلیه بدهی‌های ارزی و ریالی مرتبط با حرفه‌ای سازی پرداخت شده و پنجره نقل و انتقالات نیز باز بوده است.

عامل حذف سرخابی‌ها چه کسی است؟

عاملان حذف از آسیا برای افکار عمومی و مردم مشخص هستند و مشخص شد که کمیته بدوی عامل حذف بوده است. مدیران عامل باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس هم صراحتا در این باره سخن گفتند و سجادی، وزیر ورزش هم حذف این ۲ باشگاه از سوی کمیته مربوطه را تایید کرده است. متاسفانه این عضو جعلی هیئت مدیره به دنبال تحریف واقعیات و کره گرفتن از آب است در حالی که او بدجوری رسوا شده و رودست خورده است. در هر صورت، توقع و انتظار من از آجورلو این است که از جایگاه حقوقی خود برخورد قانونی با این آدم مجعول داشته باشد و جلوی سخنان او را بگیرد و اجازه ندهد استقلال را به حاشیه ببرند.

بیشتر بخوانید

فریاد شیران: نهاد‌های نظارتی سر دسته متخلفان را دستگیر می‌کنند

 

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال ناصر فریاد شیران حجت کریمی هیئت مدیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۸۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین نشست مجازی مدیر عامل در سال ۱۴۰۳ با کارکنان صندوق

اولین نشست مجازی مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد با کارکنان سراسر کشور برگزار گردید.

این نشست با حضور دکتر محمود تبریزی مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره، دکتر اسلام کریمی رئیس هیئت مدیره، مدیران و روسای ستادی و با حضور وبیناری همکاران مناطق ۳۲ گانه کشور در محل سالن جلسات شهدای سلامت ستاد مرکز این صندوق برگزار گردید.


در ابتدا دکتر محمود تبریزی ضمن عرض تبریک بمناسبت اعیاد گذشته به ارائه گزارش از وضعیت صندوق پرداخته و از زحمات کلیه کارکنان این صندوق در ستاد و مناطق تشکر کردند.
سپس دکتر اسلام کریمی به بیان نکاتی در رابطه با اهمیت نیروی انسانی در سازمان‌ها پرداختند.

در انتها همکاران استان‌ها به صورت وبیناری و برخط با مدیرعامل به پرسش و پاسخ پیرامون برنامه‌های آتی صندوق پرداختند و همچنین از زحمات همکارانی که در برپایی نمایشگاه دستاورد‌های بنیاد حضور داشتند تقدیر و تشکر کردند.

دیگر خبرها

  • خطیر در استقلال ماندنی شد
  • رسمی: خطیر در استقلال ماندنی شد
  • تیم دوم استقلال زنده می‌شود
  • استقلالی‌ها پولدار می‌شوند
  • نماینده مالک جدید در استقلال معرفی شد
  • بازگشت احمد شهریاری به استقلال
  • اولین جلسه هیات مدیره استقلال با مالکان جدید
  • اولین جلسه هیئت مدیره استقلال با هلدینگ خلیج فارس
  • برگزاری اولین جلسه مدیران استقلال و هلدینگ خلیج فارس/ خبری از آقا محمدی نبود، ۲ نفر به هیئت مدیره اضافه می‌شوند
  • اولین نشست مجازی مدیر عامل در سال ۱۴۰۳ با کارکنان صندوق