Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: جریمه در نظر گرفته شده برای عدم رعایت قانون حمل حیوانات در خودرو شخصی 20 هزار تومان است.

سردار محمدحسین حمیدی، رئیس پلیس راهور تهران بزرگ، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری برنا درباره حمل سگ در خودروهای شخصی اظهار کرد: یکی از نکاتی که می‌تواند بر عدم توجه به جلو راننده تاثیر بگذارد و این امر بیشترین سهم را در حوادث رانندگی دارد، همین است که راننده به کاری غیر از رانندگی مشغول باشد از جمله اینکه از حیوانی در خودروی خود نگهداری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید براینکه نگهداری از حیوانات از جمله سگ و گربه می‌تواند یکی از آسیب‌ها باشد گفت: پلیس برای اینکه جلوی این رفتار ناخوشایند را بگیرد اعلام کرده حیوانات داخل جعبه نگهداری شوند و رها نباشند. درصورتی‌که این مسائل رعایت نشود رانندگان آن خودروها جریمه خواهند شد.

سردار حمیدی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه جریمه عدم رعایت این قانون و حمل آزادانه حیوانات در خودرو چقدر است؟ بیان کرد: جریمه در نظر گرفته شده برای عدم رعایت این قانون تنها 20 هزارتومان است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا خودرو گربه قانون خودرو پلیس حیوانات رانندگی سگ و گربه حمل حیوانات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۹۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه برای گرانفروشی خودرو

نمایندگی فروش خودرو در تعزیرات حکومتی شیراز به دلیل گرانفروشی یک دستگاه خودرو جریمه شد.

به گزارش ایسنا، غلامرضا سالاری گفت: پرونده یک نمایندگی فروش خودرو پیرامون گرانفروشی یک دستگاه خودرو با ارزش تخلف یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال در شعبه هفتم بدوی تعزیرات حکومتی شیراز رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده و نظریه کارشناسی، تخلف را محرز و متهم را به پرداخت ۱۹ میلیارد ریال جریمه نقدی معادل ۱۰ برابر ارزش کالا محکوم کرد.

سالاری گفت: شعبه همچنین متهم را به پرداخت یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال معادل اضافه دریافتی و همچنین هزینه کارشناسی در حق شاکی محکوم کرد.

براساس اعلام اداره کل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس افزود: بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت گزارش این تخلف را با ثبت شکایت مشتری دریافت و برای رسیدگی به شعبه هفتم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان شیراز ارسال کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مهمترین علائم سگی که مبتلا به هاری است؛ مراقب باشید گازتان نگیرند! |‌ این حیوانات منتقل کننده هاری هستند | ویدئو
  • قاچاقچی سوخت ۸۸۸ میلیون تومان جریمه شد
  • جریمه برای گرانفروشی خودرو
  • بدون همکاری شهروندان معضل سگ‌های ولگرد حل نمی‌شود
  • شهریه مدارس غیردولتی شفاف می‌شود
  • اجتماع بزرگ مردم قم در حمایت از طرح نور عفاف و حجاب فراجا
  • آیا خشکاندن و آب ندادن به درختان جرم است؟
  • اول لب بود که دندان آمد/ آدم گرسنه اولویت دارد یا گربه محل؟!
  • وزیر کشور: فراجا نیرو‌های خود را در برخورد با بی حجابی توجیه کرده
  • موضوع عفاف و حجاب از ارزش‌های ملی، مذهبی و سنتی ماست