Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مجید بگلریان روز دوشنبه در گفت و گویی اظهار داشت: با توجه به بارش برف، برودت هوا و یخبندان، فعالیت تمامی مقاطع تحصیلی مدارس در نوبت صبح و دانشگاه ها در شهرستان‌های ایلام، ایوان، بدره، ملکشاهی، چرداول و بخش‌ کارزان سیروان به غیر از دانش‌آموزانی که امتحان سراسری (کشوری) دارند، تعطیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد:

وی یادآور شد: فعالیت ادارات و بانک ها نیز جز دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان در این مناطق با یک ساعت تاخیر آغاز می‌شود.

به گزارش ایرنا، فعالیت سامانه بارشی که از شامگاه پنجشنبه هفته گذشته وارد استان ایلام شده، همچنان ادامه دارد و از عصر روز گذشته باعث بارش برف در مناطق سردسیر و کوهستانی شده است.

برچسب‌ها ایلام تعطیلی مدارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایلام تعطیلی مدارس ایلام تعطیلی مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۹۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش ۶ ساعته نجاتگران هلال احمر برای دسترسی به فوتی ارتفاعات شیخ حمزه لو پلدشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حمید محبوبی؛ مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت:ساعت ۱۳:۰۸ دقیقه روز دوشنبه ۱۱اردیبهشت ماه ۱۴۰۳؛ درخواست فوریت‌های پزشکی جهت دسترسی به فوتی در ارتفاعات شیخ حمزه لو پلدشت به مرکز کنترل عملیات هلال احمر استان گزارش شد.   وی افزود:نجاتگران جمعیت هلال احمر شهرستان پلدشت بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.   محبوبی افزود:پس از ۴ ساعت صعود در ارتفاعات و جستجو، نجاتگران به فوتی دسترسی پیداکردند و بعد از انتقال به پایین دست، فوتی تحویل مراجع ذی صلاح شد.   وی گفت:فرد فوتی پسر ۲۰ ساله بود که برای جمع آوری گیاهان کوهی به ارتفاعات صعود و بر اثر افتادن از صخره جانباخته بود

دیگر خبرها

  • بارش رگباری باران در شهر ایلام
  • آبگرفتگی معابر شهر ایلام بر اثر شدت بارش باران
  • تلاش ۶ ساعته برای دسترسی به فوتی ارتفاعات پلدشت
  • یخ؛ جواهر کمیاب!
  • تلاش ۶ ساعته نجاتگران هلال احمر برای دسترسی به فوتی ارتفاعات شیخ حمزه لو پلدشت
  • مدارس چند شهر خوزستان فردا سه‌شنبه تعطیل شد
  • انتقاد از اطلاع رسانی تعطیلی مدارس وادارات خوزستان/همه سرکار بودند
  • موج گرمای کم‌سابقه در آسیا و تعطیلی مدارس
  • موج گرمای کم‌ سابقه در آسیا و تعطیلی مدارس
  • وقتی ستاد مدیریت بحران خود دچار بحران می‌شود