Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@00:08:29 GMT

مدارس زنجان درهمه مقاطع تحصیلی تعطیل است

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۴۹۳۱۷

مدارس زنجان درهمه مقاطع تحصیلی تعطیل است

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، با توجه به هماهنگی با مدیریت بحران استانداری زنجان، در پی بارش برف و برودت هوا، مدارس هر سه مقطع در نوبت صبح مناطق ماهنشان، انگوران، ایجرود، زنجانرود و مقطع ابتدایی نوبت صبح افشار، بزینه رود، سجاسرود، خدابنده، نواحی یک و دو زنجان روز دوشنبه ۲۷ دی ماه ۱۴۰۰ فعالیت آموزشی خود را به صورت مجازی و در بستر شاد برگزار خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم به ذکر است مدارسی که امتحانات نهایی دارند، شامل تعطیلی نمی‌باشند و این امتحانات مطابق برنامه اعلام شده، برگزار خواهد شد و در ضمن امتحانات داخلی دانش آموزان به زمان دیگری موکول می‌شود.

همچنین بنا به اعلام استانداری زنجان ادارات استان زنجان امروز دوشنبه ۲۷ دی نیز فعالیت کاری خود را با ۲ ساعت تاخیر از ساعت ۹ صبح آغاز خواهند کرد.

کد خبر 5401522

منبع: مهر

کلیدواژه: تعطیلی مدارس مدارس بارش برف بارش برف بوشهر ویروس کرونا کرمانشاه خطبه های نماز جمعه آمار کرونا برف و کولاک بارش باران سیلاب گرگان ایلام عکس استانها اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۹۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت بیش از ۱۲ هزار داوطلب کرمانی در نوبت اول کنکور

ایسنا/کرمان مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: تعداد ۱۲۳ حوزه برگزاری کنکور در استان کرمان و ۱۲ هزار و ۷۷۸ نفر داوطلب داریم.

رضا رضایی بعد از ظهر امروز پنجم اردیبهشت ماه در جلسه شورای اداری استان کرمان اظهار کرد: از ۳۱ اردیبهشت تا ۲۶ خرداد آزمون‎‌های پایه دهم و یازدهم و از ۳۰ اردیبهشت تا ۲۴ خرداد آزمون‌های پایه دوازدهم برگزار می‌شود.

وی افزود: به دلیل حساسیت حوزه‌های امتحانات نهایی، تجهیزات خریداری و در بسیاری از حوزه‌ها نصب و تجهیزات مابقی تا زمان آغاز امتحانات تامین خواهد شد.

رضایی بیان کرد: ۲۵۴ حوزه اجرایی امتحانات نهایی و ۳۰ حوزه تصحیح در استان کرمان داریم که برای حوزه‌های امتحانی جنوب استان نیاز به تجهیزات سرمایشی است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به اینکه از فردا نوبت اول کنکور در استان برگزار می‌شود، گفت: بخشی از کار به عهده وزارت علوم و بخشی به عهده وزارت آموزش و پرورش است.

وی افزود: امسال تعداد ۱۲۳ حوزه برگزاری کنکور در استان کرمان و ۱۲ هزار و ۷۷۸ نفر داوطلب داریم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پذیرش بدون آزمون در دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران
  • رقابت بیش از ۱۲ هزار داوطلب کرمانی در نوبت اول کنکور
  • دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو پذیرش می‌کند
  • فراهم شدن امکان تغییر رشته تحصیلی دانش آموزان
  • اجرای طرح فلورایدتراپی دانش آموزان مقطع ابتدایی شیراز
  • تمام مدارس شهرستان یزد چهارشنبه غیرحضوری شد
  • این طلبه‌ها بدون کنکور معلم می‌شوند
  • مدارس تا فرارسیدن ایام امتحانات باید دایر باشند
  • چگونه طلبه شویم؟
  • روایت برخورد با مجتمع صنعتی آلاینده در زنجان