Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@03:43:25 GMT

امداد هوایی برای روستاهای محصور در برف در اردبیل

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۴۹۷۰۹

امداد هوایی برای روستاهای محصور در برف در اردبیل

سید کمال‌الدین میرجعفریان در گفت‌و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: با توجه به مسدود شدن راه‌های ارتباطی ۵۰۰ روستا که عمدتاً در مناطق کوهستانی و صعب‌العبور واقع شده‌اند، در صورت نیاز غذایی و درمانی امدادرسانی هوایی برای این روستاها پیش‌بینی شده تا جمعیت هلال احمر و اورژانس این اقدامات را انجام دهند.

وی به بارش سنگین و بی‌سابقه برف تا ارتفاع ۵۰ سانتیمتر در مناطق مختلف استان اشاره کرد و گفت: تداوم این بارش‌ها در روزهای آینده نیز نگرانی‌ها را بر بسته بودن راه‌های روستایی دو چندان کرده و در کنار آن کاهش دما تا ۲۰ درجه زیر صفر و یخبندان ضرورت برنامه‌ریزی را برای امدادرسانی سریع افزایش داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل هموطنان را به پرهیز از تردد غیرضرور فراخواند و تصریح کرد: ما از لحاظ تأمین گاز و بهبود شرایط سیستم گرمایشی مشکلی نداریم و با همراهی هموطنان در مصرف بهینه گاز در روزهای آینده نیز به رغم شدت سرما و یخبندان مشکلی نخواهیم داشت.

میرجعفریان افزایش مصرف روزانه گاز را تا ۱۲ میلیون متر مکعب در استان یادآور شد و افزود: در ۴ جلسه‌ای که مدیریت بحران استان برگزار کرده بسیج تمامی امکانات را در امدادرسانی سریع به حادثه‌دیدگان احتمالی شاهد خواهیم بود و راهداران با تلاشی مضاعف در راه‌ها در کنار نیروهای امداد و نجات، هلال احمر و اورژانس سعی دارند تا خدمت‌رسانی کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: در کنار هماهنگی راهداری، پلیس راه و سایر نیروهای امداد و نجات در داخل شهرها نیز به ویژه در شهر اردبیل ۱۰۵ دستگاه گریدر، لودر و کامیون را در قالب ۴۰ اکیپ با یک‌هزار و ۵۰ نفر به کارگیری کرده تا برف‌روبی را انجام دهند.

میرجعفریان از همشهریان خواست از پارک کردن خودرو در کنار خیابان خودداری کرده و به برف‌روبی سطح شهر به صورت شبانه کمک کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل اضافه کرد: پلیس راه با جدیت و قاطعیت جلوی تردد خودروها بدون زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی را می‌گیرد تا جان هموطنان به مخاطره نیفتد.

کد خبر 5401425

منبع: مهر

کلیدواژه: استاندار اردبیل امداد هوایی بارش برف راه روستایی هلال احمر جمهوری اسلامی ایران اورژانس عملیات امداد و نجات بارش برف بوشهر ویروس کرونا کرمانشاه خطبه های نماز جمعه آمار کرونا برف و کولاک بارش باران سیلاب گرگان ایلام عکس استانها تعطیلی مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۹۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس پلیس فتا: اینستاگرام بیشترین حجم آلودگی جرایم غیر اخلاقی را دارد

آفتاب‌‌نیوز :

رئیس پلیس فتای فراجا از اجرای طرح برخورد با جرایم اخلاقی و مغایر با شئونات اسلامی، اجتماعی و فرهنگی شامل لایو‌های مستهجن، تولید محتوای مبتذل و مدلینگ در فضای مجازی خبر داد.

سردار وحید مجید درباره جزئیات اجرای این طرح گفت: با اجرای طرح عملیاتی پیش دستانه علیه جرایم اخلاقی و مغایر با شئونات اسلامی، اجتماعی و فرهنگی؛ شامل لایو‌های مستهجن، تولید محتوای مبتذل و مدلینگ؛ گردانندگان، مدیران و اعضا ۱۰ نشانگاه سایبری فعال شناسایی شده و مورد اقدام عملیاتی و قضائی قرار گرفتند.

وی ادامه داد: از ابتدای سال جاری تا کنون تعداد ۹۸۳۵ تارنما نیز مورد رصد عام قرار گرفتند که با بررسی اطلاعاتی سایبری بر روی ۳۸۴۲ فقره تارنمای مشکوک تعداد ۱۷۶۵ مورد مجرمانه مشاهده شد که از این تعداد ۷۶۵ مورد با تذکر تلفنی و با همکاری هموطنان تمامی محتوای نامناسب مسدود شد و مابقی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

رئیس پلیس فتا فراجا افزود: با بررسی‌های صورت گرفته شبکه اجتماعی اینستاگرام با بیش از ۹۱ درصد؛ کماکان بیش‌ترین حجم آلودگی جرایم غیر اخلاقی را به خود اختصاص داده است.

وی با اشاره به مطالبات گسترده و عمومی هموطنان از پلیس فتا برای پاکسازی و امن سازی فضای سایبر از محتوا‌های نامناسب و مغایر با شعائر دینی و هنجار‌های عام جامعه و خانواده، گفت: بخش اعظم گزارشات این حوزه توسط کاربران فهیم و آگاه فضای مجازی به این پلیس گزارش شده است.

مجید تصریح کرد: اجرای طرح‌های عملیاتی و پیش دستانه در خصوص اینگونه جرائم که. باعث نگرانی خانواده‌های ولایت مدار ایرانی شده قطعا در اولویت پلیس فتا است.

رئیس پلیس فتای فراجا از هموطنان خواست که همچون گذشته در صورت مشاهده موارد مشکوک و مجرمانه موضوع را پلیس اطلاع دهند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • اطلاع‌رسانی به‌موقع به کشاورزان و عشایر در خصوص بارندگی‌ها انجام شود
  • آمار پلیس فتا از جرایم غیراخلاقی در اینستاگرام
  • رشد تولید محصولات کشاورزی در لرستان
  • ۳۰۰ نیروگاه خورشیدی کوچک‌مقیاس در سمنان ایجاد می‌شود
  • رئیس پلیس فتا: اینستاگرام بیشترین حجم آلودگی جرایم غیر اخلاقی را دارد
  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • طرح عملیاتی پلیس برای برخورد با تولیدکنندگان محتوای مبتذل
  • طرح عملیاتی پلیس برای برخورد با تولید کنندگان محتوای مبتذل
  • پروژه های آب و فاضلاب جنوب استان اردبیل ساماندهی می شود
  • پروژه های آب و فاضلاب جنوب استان اردبیل ساماندهی می شوند