Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی رضوی کیا در جمع دبیران خادمیاری استان قم گفت: خدمت به محرومان و کمک به مردم با رنگ و بوی امام رضایی(ع) جلال و صفای دیگری دارد و شخصی که خدمت را از شما می گیرد علاوه بر کم شدن مشکلاتش اعتقادش هم به اهل بیت علیهم السلام بیشتر می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم و به نقل از روابط عمومی مرکز کانون های خدمت رضوی استان قم، مدیر مرکز امور خادمیاری کشور در سفر به قم که به منظور بازدید از کانون های خادمیاری رضوی استان قم انجام شد با اشاره به ارزش خدمت در این کسوت گفت:  ولی نعمت ما آقا علی بن موسی الرضا (ع)هستند و با وجود اینکه اهل بیت علیهم السلام تمامی نور واحد هستند به دلیل این که شیعه بودن ما مدیون لطف و مرحمت و ورود آقا علی بن موسی الرضا ع به ایران هست باید نگاه ویژه ای به ایشان داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی با اشاره به روایات متعدد در رابطه با ارزش زیارت آقا امام رضا (ع) افزود:  ایران قبل از تشریف فرمایی امام هشتم و بعد از آن قابل قیاس نیست ما خادمیاران وظیفه داریم شکر گزار این نعمت یوده و مبلغ اهل بیت علیهم السلام باشیم.

رضوی کیا تصریح کرد: بعد از حضور آیت الله رئیسی در آستان قدس رضوی، مرزهای جغرافیایی ارتباط و خدمت شکست و ایده خادمیاری به ابتکار ایشان اجرایی شد و تحولی در امکان حضور تمام عاشقان امام رافت و مهربانی در کشور ایجاد شد.

مدیر مرکز امور خادمین یاری و کانون‌های خدمت رضوی تصریح کرد: هرکسی در هر نقطه از کشور حالا می‌تواند به هر توان و بضاعتی مانند حضور و خدمت در حرم آقا خدمت کند و این جای خوشحالی و شکر دارد.

وی ادامه داد: از خدمت به محرومان تا کمک به مردم با رنگ و بوی امام رضایی(ع) جلال و صفای دیگری دارد شخصی که خدمت را از شما می گیرد علاوه بر کم شدن مشکلاتش اعتقادش هم به اهل بیت علیهم السلام بیشتر می شود.

لازم به ذکر است رضوی کیا علاوه بر حضور در جمع دبیران کانون های خادمیاری استان قم و شنیدن نقطه نظرات ایشان از دو مرکز کانون خادمیاری در استان بازدید کرد.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا قم روابط عمومی استان قم علی بن موسی الرضا اهل بیت علیهم السلام شیعه ایران امام رضا شکر اهل بیت امام رضا اهل بیت علیهم السلام استان قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۹۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان مشهد در حال ساخت است

خلیل منبتی مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان رضوی گفت: هم اکنون در حاشیه شهر مشهد بیش از هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین و افراد کم‎ درآمد مانند مددجویان کمیته امداد امام (ره) و بهزیستی درحال ساخت است.

او افزود: علاوه بر این عملیات عمرانی سه هزار و ۵۰۰ واحد دیگر نیز در سراسر استان در دستور کار قرار دارد که در تلاش هستیم تا با حداقل آورده، سرپرستان خانوار، خانه و سرپناهی برای آنان فراهم آید.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان رضوی ادامه داد: بنیاد مسکن در بحث کلانشهر مشهد طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی بسیاری را در شهرستان‌های زیر ۵۰ هزار نفر، روستا‌ها و بخشداری‌ها در دست اجرا دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • روایت سیمین دانشور از دیدار با امام خمینی(ره)
  • نهاوند میزبان پرچم متبرک حرم رضوی
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان مشهد در حال ساخت است
  • خدمت به محرومین و توانمندسازی آنان، اولویت مهم کمیته امداد 
  • کانون خدمت رضوی شهرستان تهران آغاز به کار کرد
  • حضور در جوار آستان مقدس رضوی بهترین خدمت فرهنگی است
  • کانون خدمت رضوی شهرستان تهران آغاز به کار کرد/بزرگترین پرچم رضوی در پایتخت به اهتزاز درمی‌آید
  • برگزاری نشست دبیران کانون‌ خدمت رضوی شهرهای مازندران
  • دوره آموزشی «حسنه ماندگار» ویژه خادمیاران و فعالان فرهنگی اجتماعی
  • همکاری های دوجانبه کانونهای خدمت رضوی استان و سازمان جهادکشاورزی استان یزد