Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا نورس روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در ۹ ماهه امسال ۶ هزار و ۹۸۸ نفر مصدوم نزاع، شامل چهار هزار و ۷۵۲ مرد و ۲ هزار و ۲۳۶ زن به دنبال مصدومیت در نزاع از مراجع قانونی به پزشکی قانونی استان به پزشکی قانونی مراجعه کردند.

وی افزود: بررسی ماهانه آمار مصدومان نزاع معاینه شده نشان می دهد بیشترین تعداد در شهریور با تعداد ۹۷۸ نفر و کمترین تعداد در آذرماه با تعداد ۴۷۲ نفر بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: در این مدت بجنورد بیشترین آمار مراجعان نزاع را با تعداد ۲ هزار و ۶۸۴ نفر و پس از آن شیروان با تعداد یکهزار و ۴۸۵ نفر به خود اختصاص داده و  شهرستان راز با ۱۵۳ مصدوم نزاع کمترین تعداد را در این آمار دارد.

مدیرکل پزشکی قانونی خراسان شمالی  خاطرنشان کرد: آمار مصدومان نزاع مراجعه کننده به مراکز پزشکی قانونی استان در ۹ ماهه سال گذشته ۶ هزار و ۵۶۰ نفر ثبت شده است.

به گزارش ایرنا استان خراسان شمالی به نسبت جمعیت با تعداد هشت هزار و ۳۰ نفر رتبه پنجم مراجعان نزاع را در سال گذشته در کشور دارد. 

بر اساس این گزارش شمار پرونده های نزاع و درگیری در استان در سال های اخیر رو به رو رشد بوده است. امسال آمار نزاع و درگیری در استان به نسبت مدت مشابه پارسال ۶ درصد رشد داشته است. 

برچسب‌ها بجنورد نزاع خیابانی نزاع خیابانی خراسان شمالی سازمان پزشکی قانونی کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد نزاع خیابانی نزاع خیابانی بجنورد نزاع خیابانی نزاع خیابانی خراسان شمالی سازمان پزشکی قانونی کشور پزشکی قانونی خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۹۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته و ۹ مصدوم در حادثه سقوط مینی بوس به دره در باغملک

ایسنا/خوزستان سخنگوی اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از فوت یک نفر و مصدوم شدن ۹ نفر دیگر در حادثه سقوط مینی بوس به دره خبر داد.

عارف شرهانی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: ساعت  ۱۴:۳۰ روز جمعه (۷ اردیبهشت‌ماه) از طریق تماس با سامانه ۱۱۵ حادثه سقوط مینی بوس به دره در گردنه امامزاده عبدالله باغملک اطلاع‌رسانی شد.

وی افزود: در پی این حادثه دو دستگاه آمبولانس فوریت‌های پزشکی و یک دستگاه امبولانس هلال احمر به محل اعزام شدند.

شرهانی گفت: در این حادثه یک نفر در صحنه جان باخت و ۹ تن مصدوم شدند. دو نفر از مصدومان با وسیله شخصی و ۷ مصدوم با آمبولانس ۱۱۵ به بیمارستان طباطبایی باغملک انتقال یافتند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اعلام آمار مرگ و میر؛ سال ۱۴۰۲ زنان بیشتر فوت کردند یا مردان؟
  • توزیع ۲۰۰۰ پزشک عمومی در کشور
  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می‌شوند
  • اعلام آمار مرگ و میر سال ۱۴۰۲ / فوت مردان بیشتر از زنان
  • اعلام آمار مرگ و میر‌های سال ۱۴۰۲/ زنان یا مردان کدام بیشتر فوت کردند؟
  • اعلام آمار مرگ و میرهای سال ۱۴۰۲/ زنان یا مردان کدام بیشتر فوت کردند؟
  • آمار مرگ در ایران | افزایش تعداد فوتی‌ها | آمار مرگ مردان ۱۱.۲ درصد بیشتر از زنان
  • تاثیر افزایش دستمزدها در رشد تعداد بیمه‌شدگان
  • آیین افتتاح طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود
  • یک کشته و ۹ مصدوم در حادثه سقوط مینی بوس به دره در باغملک