Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/زنجان مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان با تاکید بر آماده‌باش همه ارگان‌ها در شرایطی که شاهد بارش برف سنگین در استان هستیم، گفت: راه‌های اصلی باز است ولی باید از ترددهای غیرضروری خودداری شود.

صفی‌الله کرامتی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به هشدارهای جوی، اطلاع‌رسانی، هشدار و توصیه‌های لازم، مناسب و بموقع از سوی رسانه‌ها و اداره‌کل هواشناسی زنجان صورت گرفته بود که با عمل به آن‌ها خسارات مالی و تلفات جانی تاکنون اتفاق نیفتاده و مشکلی برای استان پیش نیامده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه از این رحمت و برکت الهی باید حداکثر استفاده را کرد، افزود: برای اینکه دستگاه‌ها و مسئولان ذی‌ربط استان برای مقابله با تهدیدات احتمالی آماده‌تر باشند، شامگاه سه‌شنبه هفته گذشته جلسه اضطراری مدیریت بحران استان زنجان به ریاست استاندار و با حضور مسئولان دستگاه‌های مختلف تشکیل شد.

کرامتی تصریح کرد: در این جلسه تاکیدات لازم به دستگاه‌های مسئول برای مقابله با حوادث احتمالی صورت گرفت و در کنار این، سطح آمادگی شهرستان‌های استان نیز رصد شده و به همه فرمانداری‌ها، شهرداری‌ها، بخشداری‌ها و دهیاری‌ها توصیه‌های لازم ارائه شده است.

این مسئول با بیان اینکه هشدار جوی زنجان به رنگ نارنجی است و با این حساب میزان تهدیدات احتمالی نیز پایین خواهد بود، تصریح کرد: بر اساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته از سوی کارشناسان هواشناسی، بارندگی‌ها در این استان بین ۲۰ تا ۶۰ میلی‌متر خواهد بود که خوشبختانه بارش‌ها در همه نقاط استان قابل ملاحظه است.

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان خاطرنشان کرد: راهداران زنجان با استقرار در ۳۲ راهدارخانه، آماده خدمت‌رسانی به حادثه‌دیدگان احتمالی هستند و در صورت بسته شدن و یخ‌زدگی جاده‌های ارتباطی، بلافاصله وارد عمل خواهند شد. در حال حاضر دو مسیر زنجان - تهم - چورزق و دندی به تکاب مسدود و تردد در سایر محورها با زنجیرچرخ امکان‌پذیر است. البته از شهروندان درخواست داریم در صورت امکان از مسافرت خودداری کنند تا شرایط پایدار شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: زنجان هواشناسي استانی اجتماعی بارش برف بحران دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۹۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تذکر بازرسی به وضعیت آزادراه زنجان ـ قزوین و زنجان ـ تبریز

بازرس‌کل استان زنجان پیرامون وضعیت آزادراه زنجان - قزوین و زنجان ـ تبریز تذکر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، ابوالفضل خمسه در جلسه بررسی وضعیت کمی و کیفی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان که با حضور مدیرکل جدید، معاونین و مدیران دستگاه مذکور در محل بازرسی کل استان زنجان تشکیل شد آخرین وضعیت دستگاه از لحاظ تجهیزات و امکانات، احداث راه‌های روستایی، حفظ و نگهداری راه‌ها، نحوه انعقاد قرارداد‌ها و اجرای پروژه‌ها، مصرف اعتبارات، نظارت بر ناوگان حمل و نقل مسافری و کالا، کمیت و کیفیت نیروی انسانی دستگاه و... را مورد بررسی قرار داد.

وی با تبیین آسیب‌ها و چالش‌های اداره‌کل راهداری استان گفت: مهمترین انتظار از اداره‌کل مذکور پیگیری در تعیین تکلیف قرارداد آزادراه زنجان – تبریز، هم زمان با اصلاح روکش آسفالت آزادراه‌های زنجان – قزوین و زنجان تبریز است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمله خرس به مرد ۶۰ ساله در مناطق عشایری دزفول
  • آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر در پی اعلام هشدار سیل
  • ترکیب احتمالی بایرن: آماده انتقام در جهنم مونیخ
  • آمریکا با هواپیمای آخرالزمانی آماده جنگ احتمالی هسته‌ای می‌شود
  • ۱۱۰ دندانپزشک آماده ارائه خدمات به نیازمندان زنجانی
  • تعداد سامانه‌های ثبت تخلفات در جاده‌های زنجان به ۴۱ دستگاه افزایش می‌یابد
  • تذکر بازرسی به وضعیت آزادراه زنجان ـ قزوین و زنجان ـ تبریز
  • رئیسی: به صورت ویژه در دستور کار وزرا و مدیران دستگاه‌های اجرایی باشد
  • تصادف زنجیره‌ای ۵ دستگاه خودرو در آزادراه قزوین به زنجان 
  • تصادف زنجیره ای ۵ دستگاه خودرو در آزادراه قزوین به زنجان