Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان قم - محمد جمشیدی رئیس هیئت تکواندو استان قم در گفتگوی با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: همانند خیلی از قهرمانان دیگر در رشته‌های مختلف که توسط مجامع فدراسیون‌ها به ریاست فدراسیون انتخاب و برگزیده شده‌اند، حالا نوبت به نابغه تکواندوی ایران و جهان رسیده که سکان‌دار این فدراسیون شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 جمشیدی در خصوص انتخابات فدراسیون تکواندو گفت: انتخابات مجمع فدراسیون در فضایی سالم و به دور از هرگونه شائبه برگزار شد و هادی ساعی برای ۴ سال از طرف مجمع به عنوان رئیس فدراسیون انتخاب شده است.

جمشیدی درباره نامه‌ای که برخی از رؤسای تکواندو استان‌ها برای وزارت ورزش ارسال کرده‌اند گفت: استان قم هیچ نامه‌ای در این موضوع ارسال نکرده ودر جریان نامه‌های ارسالی هیات‌های دیگر نیست. باید به رای مجمع احترام بگذاریم و از حاشیه سازی برای فدراسیون تکواندو دوری نماییم، وبا همدلی بین جامعه تکواندو موجب پیشرفت این فدراسیون شویم؛ و افرادی که فکر می‌کنند جایگاهشان متزلزل شده نباید با این گونه کار‌ها رأی مجمع را بی اعتبار جلوه دهند.

رئیس هیات تکواندوی قم گفت:ساعی فردی است که سال‌ها در میدان‌های داخلی و جهانی افتخار آفرین بوده و تجارب ارزنده‌ای در امور مدیریتی و اجرایی کسب کرده و هم اکنون همانند خیلی از قهرمانان دیگر در رشته‌های مختلف که رئیس فدراسیون شده‌اند، نوبت به نابغه تکواندوی ایران رسیده که سکان‌دار این فدراسیون شود.

این عضو مجمع فدراسیون در پایان ضمن قدردانی از زحمات محمد پولادگر گفت: پولادگر تکواندوی ایران را متحول کرد و باید بابت این موضوع از وی قدردانی کنیم.

خاطرنشان می‌شود بعد از گذشت دوازده روز از انتخابات مجمع فدراسیون تکواندو و انتخاب هادی ساعی به عنوان رئیس فدراسیون تکواندو هنوز حکم ایشان از سوی وزارت ورزش صادر نشده است.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تکواندو هیئت ورزشی فدراسیون تکواندو تکواندوی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۵۰۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضوانی عضو هیئت رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، مجمع انتخاباتی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا عصر امروز (جمعه) با حضور اعضا در کشور تایلند برگزار شد.

با رایزنی‌های صورت گرفته از سوی مسئولان فدراسیون شنا، در این انتخابات دو کرسی مهم و ارزشمند توسط نمایندگان ایران کسب شد.

پس از برگزاری این جلسه فرید فتاحیان که پیش از این به عنوان مدیر اجرای کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا برگزیده شده بود در این سمت باقی ماند. طبق دستورالعمل جدید کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا عنوان دبیر کلی حذف شده و تمام وظایف آن با دایره اختیارات بیشتر بر عهده مدیر اجرایی است. بر این اساس فتاحیان مدیر اجرایی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا شد.

همچنین محسن رضوانی رئیس فدراسیون شنای ایران در این انتخابات با رای اعضا مجمع بعنوان عضو هیئت رئیسه فدراسیون ورزش‌های آبی جهان از سال ۲۰۲۵ الی ۲۰۲۹ انتخاب شد. رضوانی علاوه بر این مقام به عنوان نماینده هیئت رئیسه ورزش‌های آبی آسیا به منظور نظارت بر کمیته واترپلو این قاره تعیین گردید. رئیس فدراسیون شنا پس از این انتخابات در هیئت رئیسه کنفدراسیون آسیا نیز ابقا شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توضیحات معتمدی درباره جلسه با ورزشکاران شانس المپیکی
  • رضوانی عضو هیئت رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا معرفی شد
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی
  • آنهایی که اهل ژیمناستیک نیستند، به انتخابات نیایند
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • تکلیف کمیسیون‌های فدراسیون دوومیدانی مشخص شد
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع تکواندوی آسیا
  • برگزاری نشست کمیسیون‌ ورزشکاران و مربیان فدراسیون دوومیدانی
  • ژیمناستیک ایران، آماده خروج از دوران برزخ