Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان- نصر اصفهانی گفت: بیش از دویست هزار جنین منجمد شده از زوج‌های مراجعه کننده در بانک نگهداری جنین مرکز ناباروری و باروری اصفهان  که متعلق به بیش از پنجاه هزار زوج نابارور می‌باشد، نگهداری می‌شود تا در زمان مقتضی مراحل انتقال آن‌ها به صاحبان جنین‌ها صورت گیرد.

به گفته وی تا کنون بیش از بیست هزار نوزاد با لقاح آزمایشگاهی در این مرکز به زوج‌های نابارور تحویل داده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲۵ بهمن پارسال  یک نوزاد دختر در بیمارستان مهرگان اصفهان چشم به دنیا گشود که بیش از ۱۴ سال بصورت جنین در مرکز باروری و ناباروری اصفهان فریز و نگهداری شده بود.

پیش از این رکورد نگهداری جنین فریز شده در ایران با نگهداری یک جنین به مدت ۱۱٫۵ سال در آزمایشگاه مرکز باروری و ناباروری اصفهان در سال ۹۱ ثبت شده بود که منجر به تولد یک نوزاد پسر شد.

در روش باردار کردن مادر از طریق جنین فریز شده، چندین تخمک در لقاح مصنوعی و آزمایشگاهی بارور و فریز می شود تا در سال های آینده در صورت نیاز یا درخواست زوجین مورد استفاده قرار گیرد.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جنین فریز شده باروری زنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۵۰۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقامه نماز جمعه به امامت آیت الله مهدوی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ بنابر اعلام ستاد برگزاری نماز جمعه قبل از خطبه‌ها میثم مداحی، مدیرکل محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان با موضوع گرامیداشت هفته کار و کارگر سخنرانی می‌کند.


همچنین میز‌های خدمت دادگستری، سازمان بازرسی، ثبت اسناد و املاک، آموزش و پرورش، ثبت احوال، مرکز وکلای قوه قضائیه، بیمه سلامت، فرماندهی انتظامی، اداره کار و بیمه تامین اجتماعی در این مراسم برپا می‌شود.

دیگر خبرها

  • فریز تخمک، راهی برای حفظ قدرت باروری دختران
  • پرسپولیس در سودای تبدیل شدن به رکورددار قهرمانی در جام حذفی ایران
  • نگهداری ۴۲هزار نسخه خطی در سازمان اسناد وکتابخانه ملی کشور
  • خورو بیابانک بارانی‌ترین منطقه اصفهان
  • (ویدئو) تست فریز گلکسی S۲۴ اولترا و آیفون ۱۵ پرو مکس
  • خروش رودخانه چشمه لنگان فریدونشهر
  • اقامه نماز جمعه به امامت آیت الله مهدوی
  • دستور بارگیری قریب به ۲۰۰۰ موتور سیکلت توقیفی بدون صاحب به مرکز کرمان صادر شد  
  • (تصاویر) مرکز نگهداری و اشتغال معتادان
  • فریز شدن رژیم صهیونیستی پس از عملیات موشکی وعده صادق