Web Analytics Made Easy - Statcounter

سویا در آستانه توافق با امیر عابدزاده است...

با اعلام مدیر روابط عمومی باشگاه سویا، این باشگاه مذاکره با مدیربرنامه های امیر عابدزاده را آغاز کرده است.

به گزارش طرفداری، عد از مطرح چند شایعه و گمانه‌زنی درباره آینده سنگربان ایرانی پونفرادینا، حالا مدیران سویا آغاز مذاکره با مدیر برنامه‌های عابدزاده را تایید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای پیگیری خبر مذاکره باشگاه سویا با عابدزاده با مدیر روابط‌ عمومی این تیم اسپانیایی مصاحبه‌ای انجام شده است؛ وی تاکید کرد پاسخگوی سوالات خواهد بود، اما اگر درباره جزئیات یک موضوع سوال کنیم، به‌طوری که رسانه‌ای نشده باشد، نمی‌تواند پاسخ بدهد.

در ابتدای مصاحبه از وضعیت این تیم در لالیگا و اوضاع فوتبال اسپانیا و درنهایت به سراغ امیر عابدزاده رفتیم.

گفتگوی «فرهیختگان» با خسوس گومس خیمنس را در ادامه می‌خوانید.

ممنونم از قبول دعوت برای این مصاحبه، از خود سویا آغاز می‌کنم. در یک قدمی رئال‌مادرید هستید و خیلی بهتر از تیم‌‌هایی مثل بارسلونا، اتلتیکومادرید و بتیس به‌عنوان یک رقیب هم‌استانی ظاهر شده‌اید.

بله، در یک قدمی بتیس هم هستیم و دو تیم از یک استان به‌خوبی به بالای جدول رسیده‌اند. در این فصل عالی بوده‌ایم و خیلی خوب پیش رفته‌ایم. البته بازی‌ها فشرده هستند و کسی از چند بازی آینده خبر ندارد. فعلا در اوج هستیم و حتی این امکان وجود دارد که بیش از پیش به رئال‌مادرید نزدیک شویم. اوضاع خوب است و مشکلی در راه نیست.

در جریان شکست ختافه با سیستم 4-3-3 وارد میدان شدید، اما همان‌طور که در توئیتر خود اشاره کرده بودید، یک سیستم گردشی و روان را ارائه دادید، آیا تا حدودی پیش از بازی سیستم و تاکتیک را افشا نکرده بودید؟

نه، این‌طور فکر نمی‌کنم، من چیزی را لو نداده بودم، در‌واقع مربی تیم هم در کنفرانس خبری پیش از بازی اشاره کرده بود که با یک سیستم گردشی و روان بازی خواهیم کرد. من چیز بیشتری نسبت به آن سخنان در توئیتر خود ننوشته بودم. به‌علاوه در فوتبال مدرن امروز تیم‌ها شناخت بسیار خوبی از یکدیگر دارند و رسانه‌ها چند روز قبل از یک بازی اطلاعات بسیاری را افشا می‌کنند، اطلاعاتی که گاهی من به‌عنوان روابط‌عمومی یک باشگاه از برخی از آنها بی‌خبر هستم. در چنین شرایطی چندان مهم نیست که از سیستم یک تیم بنویسم.

سویا تیم بزرگی است و امیر عابدزاده پسر دروازه‌بان اسطوره‌ای فوتبال ایران که آرزو داشته در لالیگا حضور داشته باشد.

بله، این جالب است اما جدید و تازه نیست، بسیاری از بازیکنان خوب و مستعد آسیایی آرزوی حضور رسمی در لالیگا را دارند. امیر عابدزاده هم یکی از این بازیکنان خوب است که به‌عنوان دروازه‌بان درخشش قابل قبول و خوبی داشته است و می‌تواند در لالیگا بازی کند.

آیا باید قطعا بگوییم که بین سویا و عابدزاده مذاکره رسمی صورت گرفته است؟

مذاکره رسمی تعریف خاص خودش را دارد، نه این اتفاق رخ نداده است، بلکه باشگاه به مدیر برنامه‌های این دروازه‌بان پیغام داده است. البته در این حد هم باید استعلام شود، اما تا حدودی مطمئن هستم که سویا به‌دنبال این گلر است و می‌خواهد از این دروازه‌بان خوب استفاده کند.

امیر عابدزاده یکی از بهترین‌های نیم‌فصل نخست لیگ دسته‌دو اسپانیا بوده است.

بله، همین‌طور است. حضور در لالیگا هم دستمزد بالاتری دارد و هم اعتبار بیشتری نصیب یک بازیکن فوتبال خواهد کرد. ما امیدواریم که این دروازه‌بان را داشته باشیم و او هم باید امید داشته باشد. مذاکرات ساده نیست و زمان خاص خودش را لازم دارد.

خب این یعنی عابدزاده پیشنهاد رسمی دریافت کرده است!

وقتی شما از واژه رسمی استفاده می‌کنید با نوع تاکید بر آن مشکل دارم، نه! پیشنهاد رسمی ارائه نشده؛ چراکه در آن صورت باید به سازمان لیگ اسپانیا، لالیگا، یوفا و فیفا نیز گزارش دقیق در فرم مخصوص ارائه شود. برای همین است که می‌گویم پیشنهاد رسمی ارائه نشده است، اما منتظر پاسخ وکیل عابدزاده هستیم.

او خوش درخشیده و بی‌دلیل نیست که تیمی همچون سویا برای پرکردن جای خالی در درون دروازه به سراغ او رفته است.

 

بله، دقیقا درست است؛ البته گزینه‌های دیگری هم در دست بررسی هستند و درنهایت بهترین انتخاب را خواهیم داشت. مهم این است که هواداران سویا از تلاش ما برای انتخاب بهترین دروازه‌بان راضی و مطمئن باشند. به چیزی غیر از این فکر نمی‌کنیم و البته طبیعی است که تصمیم نهایی با سرمربی تیم خواهد بود نه با روابط‌عمومی یا مدیرعامل و... .

امیر عابدزاده راه پدرش را طی کرده و ایرانیان منتظر درخشش او در لالیگا هستند.

ما هم منتظر داشتن او هستیم، اما هنوز اتفاق رسمی‌ای رخ نداده است؛ تردید ندارم با آمدن عابدزاده به سویا انبوهی از هواداران ایرانی نیز به جمع هواداران سویا اضافه خواهند شد.

اخبار داغ 

قتل پدر خانم مجری اخبار ! / المیرا شریفی فاش کرد جواد نکونام در انتظار تصمیم نهایی رشید مظاهری کشف حجاب مرجانه گلچین + عکس  پاسخ مثبت علی کریمی به الماسخاله برای شرکت در مناظره تلویزیونی رسمی؛ رافائل بنیتس از اورتون اخراج شد لیورپول تمایلی به پرداخت دستمزد درخواستی محمد صلاح ندارد / ادعای میرر

منبع: طرفداری

کلیدواژه: امیر عابدزاده روابط عمومی دروازه بان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۵۰۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان افشا شد

به گزارش جام جم آنلاین، این شبکه گزارش داد لیندسی گراهام، سناتور جمهوری خواه به عنوان یک کانال دیپلماتیک اصلی بین بن سلمان و دولت جو بایدن، رئیس جمهور کنونی ظاهر شده است؛ کانالی که تلاش‌هایی را که در دوره ترامپ برای دستیابی به توافق عادی سازی روابط بین عربستان و رژیم صهیونیستی آغاز شد، افزایش داد.

این شبکه آمریکایی افزود که در آخرین سفر گراهام به عربستان سعودی در اواخر ماه گذشته میلادی، او و بن سلمان با ترامپ تماس گرفتند. طبق این گزارش، این تماس تقریباً پنج دقیقه طول کشید.

دو فرد آگاه از این تماس به این شبکه گفتند: «مکالمه دوستانه و بیشتر شامل تبادل نظر و گفت‌وگوهای غیررسمی درباره انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بود.»

یکی از این منابع گفت: «در مقطعی ترامپ آمار و ارقام نظرسنجی‌های خود را اعلام کرد»، در حالی که این ۲ منبع گزارش دادند که «توافق عادی‌سازی روابط حتی یک بار هم در آن تماس مطرح نشد».

این تماس خلاصه شد به اینکه چگونه ترامپ در خصوص دستیابی به توافقی که مقامات آمریکایی، اسرائیلی و سعودی آن را برای دستیابی به «ثبات پایدار در خاورمیانه» حیاتی می‌دانند، «در افق ظاهر می‌شود».

افراد مطلع از این موضوع به سی ان ان گفتند در حالی که رئیس جمهور سابق از مذاکرات مربوط به سازش آگاه است، اما «در این مذاکرات دخالتی ندارد».

این شبکه اشاره کرد نگرانی واقعی در میان برخی از شرکت کنندگان در مذاکرات جاری وجود دارد که «ترامپ ممکن است تلاش کند هر گونه توافقی مربوط به دولت بایدن را خنثی کند، نظیر آنچه در اوایل سال جاری انجام داد و از جمهوری خواهان در کنگره خواست تا از توافقنامه مهاجرتی بین ۲ حزب حمایت نکنند.

افراد نزدیک به ترامپ می‌گویند که رئیس‌جمهور سابق معتقد است که اگر بتواند به کاخ سفید بازگردد، می‌تواند در مورد توافق بهتری با سعودی‌ها مذاکره کند و همچنین به دنبال مشارکت یا کار فعالانه برای خنثی کردن هر نوع توافق عادی سازی روابط در دوران بایدن نیست».

۲ مقام آمریکایی گفتند که تماس ترامپ با محمد بن سلمان «در کاخ سفید به مذاقشان خوش نیامد» اگرچه آنها به صراحت گفتند که هیچ مدرکی دال بر تأثیر آن بر مذاکرات بین نمایندگان بایدن و همتایان سعودی آنها وجود ندارد».

گراهام مقامات بایدن را از آن تماس مطلع کرد و گفت که آنها «درک می‌کنند که چرا او می‌خواهد ترامپ را در جریان قرار دهد».

سناتور گراهام به سی‌ان‌ان گفت که «همه کار انجام می‌دهد تا اطمینان حاصل شود که توافق در زمان بایدن منعقد می‌شود، تا حدی به این دلیل که معتقد است بایدن شانس بیشتری برای بسیج حمایت دموکرات‌ها در کنگره خواهد داشت».

دیگر خبرها

  • مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت تغییر کرد
  • توضیح مدیر تراکتور در مورد کامنت جنجالی!
  • رسمی؛ آلمریا به سگوندا دیویژن سقوط کرد
  • نقص فنی هواپیمای مشهد به تهران و پرواز با ۵۰۰ دقیقه تاخیر
  • سقوط مرگبار مینی‌بوس به دره باغملک
  • سقوط مرگبار ون در محور صیدون به امامزاده عبدالله
  • رئال سوسیداد - رئال مادرید؛ ترکیب رسمی
  • استوری احمدرضا عابدزاده برای قهرمانش
  • (عکس) استوری خاص احمدرضا عابدزاده برای قهرمانش
  • جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان افشا شد