Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرجام سمیعی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: این میزان خسارت به مجموعه هتل‌ها، هتل‌آپارتمان‌ها، مسافرخانه‌ها، اقامت‌گاه‌های بوم‌گردی، مهمان‌پذیرها، سفره‌خانه‌های سنتی، دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری، سرمایه‌های گردشگری، راهنمایان گردشگری، مجتمع‌های پذیرایی و بین‌راهی و موسسات و مراکز آموزشی گردشگری استان وارد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این مدت همچنین ۵۲۱ نفر در صنعت گردشگری استان به دلیل شیوع ویروس کرونا و فعال نبودن کسب و کارهای گردشگری، کار خود را از دست داده‌اند.

سمیعی تصریح کرد: از مجموع خسارت‌های وارد شده به تاسیسات و صنعت گردشگری استان در دوران شیوع ویروس کرونا ،پنج هزار و ۱۳۶ میلیارد ریال مربوط به مراکز اقامتی، ۴۵۸ میلیارد ریال مختص مراکز پذیرایی تفریحی بین‌راهی، یک‌هزار و ۸۹۰ میلیارد ریال مرتبط با دفاتر خدمات مسافرتی گردشگری، ۷۶ میلیارد ریال در حوزه راهنمایان گردشگری و ۲۰ میلیارد ریال در بخش مؤسسات آموزشی گردشگری است.

وی یادآور شد: اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان برای جبران بخشی از خسارت‌های وارد شده به تاسیسات و صنعت گردشگری به‌علت شیوع ویروس کرونا شرایطی مانند ارائه کمک‌های تسهیلاتی و برخی از بخشش‌ها، معافیت‌ها و استمهال دیون، تنفس ۶ ماهه برای پرداخت ۲۳ درصد حق بیمه کارفرمایان از سوی مراکز تأمین اجتماعی، معرفی به بانک‌های عامل به‌منظور پرداخت وام‌های بلندمدت و تخصیص منابع مالی مختلف را انجام داده است.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری افزون‌بر ۸۰۰ جاذبه گردشگری دارد و هم‌اینک ۱۴ هتل، ۴ هتل‌آپارتمان، ۲ مجتمع گردشگری، پنج مهمان‌پذیر، ۹۹ خانه‌مسافر، یک مجتمع سرگرمی تفریحی، ۳۵ اقامتگاه بوم‌گردی و پنج مجتمع بین‌راهی در استان زیر نظر اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی فعال است.

برچسب‌ها ویروس کرونا گردشگری چهارمحال وبختیاری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا گردشگری چهارمحال وبختیاری ویروس کرونا گردشگری چهارمحال وبختیاری میلیارد ریال ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۵۱۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌های ورزشی ۱۴ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، در این مجموعه خبری می‌توانید ببینید:
- مسابقات فوتسال جام مطهر در لردگان
- تجلیل از قهرمانان زورخانه‌ای فرخشهر

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • افتتاح دومین نمایشگاه کار در چهارمحال و بختیاری
  • خسارت بارندگی به عشایر ۳۰ میلیارد ریال برآورد شد
  • خسارت ۳۰ میلیاردی بارندگی به عشایر در چهارمحال و بختیاری
  • تصاویری از لحظه حادثه مینی بوس در چهارمحال و بختیاری
  • رشد ۳۱ درصدی مرسولات از چهارمحال و بختیاری
  • خسارت به کانال‌های کشاورزی بخش میانکوه در بارش اخیر
  • احداث بزرگترین پارک نوری موضوعی کشور در مجتمع گردشگری صفه اصفهان
  • برگزاری امتحانان نهایی دانش آموزان در ۱۱۰ حوزه امتحانی چهارمحال و بختیاری
  • تدابیر لازم برای جلوگیری از خسارت به عشایر اندیشیده شود
  • خبر‌های ورزشی ۱۴ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری