Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان شیراز - معاون فرهنگی و امور رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس به برگزاری آیین پایانی دومین دوره جایزه کتاب سال فارس در سوم بهمن ماه ۱۴۰۰ اشاره داشت و گفت: بر اساس فراخوان اعلام شده ۱۲۴ اثر از نویسندگان، پژوهشگران، شاعران و همچنین ناشران، به دبیرخانه دومین دوره جایزه کتاب سال فارس ارسال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی امید بخش با تاکید بر اینکه دبیرخانه این جایزه از پذیرفتن کتب کمک‌درسی و کتاب‌هایی در حوزه اقتصاد و مدیریت معذور بوده است، گفت: علاقه‌مندان آثار خود را برای دومین دوره جایزه کتاب سال فارس در هفت گروه اصلی شامل پژوهش، داستان، شعر، کودک و نوجوان، مذهب، تاریخ و جغرافیا و پژوهش در زمینه فارس شناسی به دبیرخانه دومین دوره جایزه کتاب سال فارس ارسال کرده اند.

او با اعلام اینکه در این برنامه شش نفر برگزیده و ۹ نفر مورد تقدیر قرار خواهند گرفت، گفت: داوری آثار توسط موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران مورد ارزیابی قرار گرفته و از ۱۲ روستایی که طی یک دهه گذشته برگزیده کتاب شدند با حضور دهیاران و مجری طرح همان سال نیز تکریم خواهد شد.

امیدبخش گفت: چند نفر از مروجین کتاب استان فارس و دو مجموعه کتابفروشی که در فروش فصلی و عناوین کتاب از برتران کشوری هستند در آیین یادشده تقدیر و همچنین دست اندرکاران کسب عنوان اوز به عنوان چهار دوره شهر خلاق نیز تجلیل گردیده که همگی در حوزه کتاب زحمات و تلاش‌های مستمری برای شیراز و فارس داشته اند. اختتامیه با حضور مدیر کل دفتر مطالعات و برنامه ریزی معاوت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئولان کشوری و استانی برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی ارشاد فارس ضمن اعلام همکاری موسسه مهر کتاب قاصدک برای برگزاری دومین دوره جایزه کتاب سال فارس، گفت: انتشار کتاب‌ها می‌بایست از ابتدای سال ۹۸ تا پایان اردیبهشت ۱۴۰۰ و ارسال دو جلد از کتاب به دبیرخانه در زمینه آثار ترجمه شده و ارسال نسخه‌ای از متن زبان اصلی الزامی باشد و کتاب‌های الکترونیکی ارسال شده به دبیرخانه دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دارای هولوگرام هستند.

امید بخش در پایان با بیان اینکه آیین پایانی یکشنبه سوم بهمن ماه ۱۴۰۰ ساعت ۱۵ در سالن سبز مجموعه فرهنگی هنری حافظ برگزار می‌شود، گفت: در مراسم اختتامیه از ناشرانی که اهتمام جدی در نشر آثار فارس پژوهی و بر اساس ملاک‌های دبیرخانه بهترین شکل مشارکت را در دومین دوره جایزه کتاب سال فارس داشته اند، تکریم خواهد شد.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرهنگ و ارشاد فارس دومین جایزه کتاب سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۵۱۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیست و دومین دوره سیر مطالعاتی بنیاد شهید مطهری برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، بیست و دومین دوره «مرحله اول» سیر مطالعاتی بنیاد شهید مطهری (ندای فطرت) برگزار می‌شود.

این دوره شامل ۴ کتاب و به صورت مجازی، همراه با پرسش و پاسخ بوده و شروع کلاس‌ها از امروز ۱۲ اردیبهشت ماه به مدت ۱۴ جلسه چهارشنبه‌ها ساعت ۱۵:۳۰ برگزار می‌شود.

چهار کتاب این دوره: «آزادی معنوی»، «سیری در سیره نبوی»، «جاذبه و دافعه علی (ع)» و «حماسه حسینی» خواهد بود.

این دوره با ارائه گواهی پایان دوره از طرف «بنیاد علمی و فرهنگی شهید مطهری خواهد بود و علاقه مندان می‌توانند جهت ثبت نام و اطلاعات بیشتر با کلیلک بر روی آدرس motahari.ir/nedayefetrat اقدام کنند.

کد خبر 6093006 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • بیست و دومین دوره سیر مطالعاتی بنیاد شهید مطهری برگزار می شود
  • فراخوان پنجمین جشنواره بین المللی فیلم «کوثر»
  • ۱۱۲۹ اثر به دبیرخانه «طنز پهلو» ارسال شد/ استان تهران بیشترین آثار طنز را ارسال کرد
  • فراخوان سی‌ودومین جایزه جهانی کتاب سال منتشر شد
  • همایش اعطای جوایز شصت و دومین دوره جایزه البرز برگزار می شود
  • آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی دوست من کتاب برگزار می‌شود
  • تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی جمعیت
  • تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی
  • انتشار دومین فراخوان حمایت از تولید فیلم ۱۰۰
  • تمدید مهلت ارسال اثر به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی جمعیت