Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز دوشنبه گروه علم و آموزش ایرنا، در حکم انتصاب یوسف نوری خطاب به  نقوی آمده است: نظر به تعهد و تجربیات ارزنده جناب عالی در آموزش و پرورش به موجب این ابلاغ به عنوان «سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان همدان» منصوب می شوید.

وی در این حکم تاکید کرد: امید است با توکل و استعانت از پیشگاه خداوند متعال، پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و پیگیری سیاست های رییس جمهور با در نظر داشتن مفاد بیانیه گام دوم انقلاب، سیاست های کلی ایجاد تحول در آموزش و پرورش، سندتحول بنیادین آموزش و پرورش و قوانین و مقررات و جلب همکاری اعضای شورای معاونان و مدیران کل استان ها، در تحقق برنامه های وزارت آموزش و پرورش دولت سیزدهم موفق و مؤید باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر آموزش و پرورش یادآور شد: در این راستا، رعایت اصول «عدالت محوری»، «روحیه انقلابی»، «مردم داری»، «پاکدستی و فسادستیزی» و «قانون مداری» دولت مردمی، الزامی است.

محمود نقوی فوق لیسانس رشته فقه و مبانی حقوق اسلامی، دانشجوی دکتری رشته ادیان است و ۲۹ سال سابقه خدمت در آموزش و پرورش دارد.

وی در کارنامه شغلی و فعالیت های مدیریتی خود، مدیریت آموزش و پرورش شهرستان فامنین، معاونت آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان همدان، مسوول سازمان دانش آموزی شهرستان فامنین همدان، مسوولیت اداره مشارکت های مردمی اداره کل آموزش و پرورش استان همدان، مدیریت مدرسه غیردولتی متوسطه اول ناحیه یک همدان، کارشناس مسوول آموزش متوسطه دوم ناحیه ۳ کرج، معاونت پرورشی دبیرستان موحدین ناحیه ۳ کرج، مدیریت دبیرستان بزرگسالان شهدای انقلاب ناحیه ۳ کرج را ثبت کرده است.

برچسب‌ها بازگشایی مدارس وزارت آموزش و پرورش دانش‌آموزان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بازگشایی مدارس وزارت آموزش و پرورش دانش آموزان بازگشایی مدارس وزارت آموزش و پرورش دانش آموزان اداره کل آموزش و پرورش استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۵۱۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست بیمارستان خلیج فارس منصوب شد

ایسنا/هرمزگان با حکم مدیریت درمان تأمین اجتماعی هرمزگان، سرور کریمی‌پور به عنوان سرپرست بیمارستان خلیج‌فارس معرفی شد.

در پی صدور حکمی از سوی دکتر غلامعباس مؤمنی -مدیر درمان تامین اجتماعی هرمزگان- و انتصاب دکتر سرور کریمی‌پور به سمت سرپرست بیمارستان خلیج فارس بندرعباس، مراسم تکریم دکتر فرشته بستان رئیس سابق و معارفه سرپرست جدید بیمارستان تامین اجتماعی بندرعباس؛ با حضور دکتر غلامعباس مؤمنی -مدیر درمان تامین‌اجتماعی هرمزگان-، علی علیزاده -مدیرکل بیمه سلامت هرمزگان-، اسماعیل حاجی‌زاده -دبیر اجرایی خانه کارگر استان هرمزگان-، ارسلان حیدری -رئیس هیئت مدیره کانون بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین‌اجتماعی هرمزگان-، دکتر فرشته بستان -رئیس سابق بیمارستان خلیج‌فارس- و جمعی از مسئولان برگزار شد.

در مراسم تکریم و معارفه سرپرست بیمارستان خلیج فارس بندرعباس؛ مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان هرمزگان در این مراسم گفت: سازمان تأمین‌اجتماعی سازمانی است که در زمینه بیمه‌ای و درمانی فعالیت دارد و تلاش می‌کند عدالت اجتماعی و توانمندسازی را در جامعه اجرایی کند.

دکتر غلامعباس مومنی افزود: سازمان تأمین‌اجتماعی خدمات درمانی خود را علاوه بر جامعه هدف، به سایر اقشار جامعه نیز ارائه می‌کند و این امر نیازمند داشتن امکانات مختلف و زیرساخت مناسب است.

مومنی بیان کرد: ارائه خدمات درمانی مناسب نیازمند داشتن امکانات لازم است که یکی از مهمترین امکانات برای تحقق این امر داشتن نیروی انسانی متعهد و با تجربه است.

وی در خاتمه افزود: اهمیت نیروی انسانی برای هر سازمان بسیار زیاد است و پویایی و توانمندی یک سازمان به نیروی انسانی آن بستگی دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • معاون فنی مهمترین گمرک کشور منصوب شد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • قدردانی از معلمان و مدیران نمونه شهرستان فامنین
  • استاندار فارس: باید به هنرستان‌ها توجه ویژه‌ای شود
  • سرپرست بیمارستان خلیج فارس منصوب شد
  • ۳۰۲ نفر جذب آموزش و پرورش قزوین خواهند شد
  • تجهیز سیستم گرمایشی مدارس همدان با طرح شهید عرب
  • چرا اردستان معاونت آموزشی و پرورشی ندارد؟
  • نظام آموزشی اردستان، معاونت آموزشی و پرورشی ندارد
  • هدف اصلی طرح «شهید عرب» تجهیز سیستم گرمایشی مدارس استان است