Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل باشگاه نساجی از عدم همکاری مسئولان این استان برای تامین زمین بازی این تیم به شدت ناراحت است.

ایزد سیف‌الله‌پور در گفت‌وگو با میزان، درباره آخرین وضعیت باشگاه نساجی، اظهار داشت: وضعیت تیم ما خوب است و تنها مشکل، نداشتن زمین بازی است که به معضلی بزرگ تبدیل شده است. به عنوان مدیرعامل از سفر‌های مکرر به این استان و آن استان خسته شدم چه برسد به بازیکنان.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ما با احتساب بازی‌های لیگ و دیدار مرحله یک هشتم جام حذفی ۹ هفته است که بیرون از خانه بازی می‌کند. با این شرایط نتایج ما عالی است و می‌توان گفت خیلی خوب عمل کردیم.

وی با اشاره به این که اگر حمایت‌های مالک باشگاه نبود این نتایج مسیر نمی‌شد افزود: به جز تلاش بازیکنان و کادر فنی، واقعاً بدون حمایت‌های مالک باشگاه امکان نداشت با این وضع موفق شویم. هیچ کم و کسری نداشتیم و تنها دغدغه ما این است که نتوانستیم قولمان به کادر فنی را در مورد زمین بازی عملی کنیم و شرمنده ساکت الهامی و بازیکنانش شدیم. مسئولان استان با ما همکاری نکردند، اما هر چه مربوط به باشگاه بود را تهیه کردیم و تیم‌مان از بهترین تیم‌ها چیزی کم ندارد.

*همتی برای تجهیز زمین‌های چمن‌ مازندران و کمک به نساجی نیست

مدیر تیم نساجی در مورد یارگیری در نیم فصل و مذاکره با اشکان دژاگه تصریح کرد: جلسه‌ای در همین رابطه دیروز (یکشنبه) برگزار شد و در مورد جذب بازیکن تصمیم می‌گیریم. هنوز لیست مورد نظر ساکت به دستمان نرسیده است. منتظریم او لیست خود را به باشگاه ارائه دهد. ما با هیچ بازیکنی هیچ صحبتی نکردیم، اما در پست‌هایی که نیاز به تقویت داریم بازیکن جذب خواهیم کرد. ما بخش خصوصی هستیم و تا کنون هیچ شکایتی نداریم و پرونده‌ای در کمیته تعیین وضعیت برای ما باز نیست. از وقتی حدادیان مالک باشگاه شد تمام بدهی‌ها از گذشته تا کنون پرداخت شد. از این رو دغدغه‌ای از این بابت نداریم.

سیف الله‌پور با گلایه از عدم حمایت مسئولان استان مازندران برای تامین زمین بازی تیم نساجی تاکید کرد: در نیم فصل دوم ۵ بازی ما با مدعیان لیگ در خانه برگزار می‌شود. این بازی‌ها برای ما مهم و تعیین کننده است، اما متاسفانه خانه‌ای در کار نیست. از طرفی خبر رسیده مسابقات نیم فصل دوم با حضور تماشاگر برگزار می‌شود. نمی‌دانم با این شرایط تکلیف میزبانی‌های ما چه می‌شود؟ در اصل همتی برای تجهیز چمن‌های موجود در مازندران و کمک به باشگاه نساجی وجود ندارد. قول‌هایی که در مورد ورزشگاه شهدای ساری دادند تا کنون عملی نشده است.

*بازی در هر جایی جز مازندران به ضرر ماست

وی در همین رابطه به ملاقات رضا حدادیان با حمید سجادی، گفت: ما بعد از هفته دهم در قائمشهر جلسه‌ای با حضور حدادیان، رنگرز، رئیس تربیت بدنی قائمشهر و راسای هیئت‌های قائمشهر و مازندران در مجموعه شهدای ساری برگزار کردیم و قرار شد این چمن اصلاح شود، اما تا این لحظه قدم از قدم برنداشتند و این جای سوال دارد؟ اخیراً هم مالک باشگاه نشستی با سجادی داشت و وزیر ورزش تاکید کرد با مدیران ارشد استان صحبت می‌کند. موضوع، اما این است که ما حالا به این چمن احتیاج داریم.

مدیرعامل باشگاه نساجی افزود: تماشاگر نباشد ما دغدغه نداریم، اما اگر قرار باشد تماشاگر بیاید و من بازی را به زمین بی طرف منتقل کنم فقط تیم خودم ضرر می‌کند. خیلی از تیم‌ها از جمله استقلال و پرسپولیس در هر شهری هوادار دارند. این هواداران تیم من هستند که در مازندران حضور دارند. پس بازی در هر جایی جز مازندران به ضرر من است و من هوادار را از دست می‌دهم. اگر قرار است توصیه‌ای شده و کاری شود باید در کمتر از یک ماه آینده بشود و در غیر این صورت به درد من نمی‌خورد.

*بلایی که سر تیم‌های خصوصی آمد سر تیم ما نیاورید

سیف‌الله‌پور که از عدم همکاری مسئولان استان مازندران به شدت ناراحت بود، ادامه داد: خواهش می‌کنم اگر کاری نکردند دیگر این شعار حمایت از بخش خصوصی را سر ندهند. من هر هفته هزینه زیادی از جیب مالک برای این سفر‌ها انجام می‌دهم. تیمم به دلیل سفر‌های مکرر آسیب می‌بیند و مدام مشغله تهیه زمین برای میزبانی دارم، اما از روزی می‌ترسم که مالک باشگاه دلسرد شده و حمایت از فوتبال و ورزش را رها کند. کاری نکنیم بلایی که پیش از این بر سر تیم‌های خصوصی آمد سر تیم ما هم بیاید. استقلال خوزستان، بادران، شیرین فراز، استیل آذین و تیم‌های از این قبیل به دلیل همین عدم حمایت‌ها از بین رفت. مالک باشگاه همه مشکلات این تیم را حل کرده و تنها مشکل ما زمین است. با این رفتارهایشان واقعاً بخش خصوصی را دلسرد می‌کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مگر می‌شود یک استان ۴ میلیونی زمینی استاندارد برای برگزاری مسابقه لیگ برتر نداشته باشد؟ اصلا فکر می‌کنم ندارید بروید بسازید. چرا با وجود اعلام استاندار برای کمک به این تیم هیچ فرد مسئولی کاری انجام نمی‌دهد؟ این تنها مشکل ما و تنها چیزی است که به تیم ما صدمه می‌زند. متاسفانه ما بازی مهم پیش رو با تیم گل گهر را در مشهد برگزار می‌کنیم در حالی که می‌توانستیم در کمال افتخار در استان و شهر خودمان میزبان این حریف باشیم، اما دریغ!

بیشتر بخوانید: نساجی همچنان بلاتکلیف/ قائم‌شهری‌ها رنگ بازی خانگی را می‌بینند؟

انتهای پیام/

برچسب ها: ایزد سیف‌الله‌پور مدیرعامل نساجی فوتبال لیگ برتر اشکان دژاگه ساکت الهامی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: نساجی ایزد سیف الله پور مدیرعامل نساجی فوتبال لیگ برتر اشکان دژاگه ساکت الهامی باشگاه نساجی سیف الله پور مالک باشگاه زمین بازی سر تیم تیم ما تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۵۱۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطهری فقط به شکست دادن استقلال فکر می‌کند و بس!

به گزارش ورزش سه، تیم فوتبال استقلال تهران روز چهارشنبه در حالی به مصاف تراکتور خواهد رفت که این تیم حالا یک سرمربی پرسپولیسی را روی نیمکت خود دارد. حمید مطهری در روزهای غیبت یحیی گل محمدی قرار است به عنوان سرمربی تی‌تی‌ها آنها را مقابل استقلال هدایت کند.
مطهری اگرچه به عنوان کمک مربی و دستیار یحیی هیچ وقت با پرسپولیس برابر استقلال شکست نخورده بود اما به عنوان سرمربی آماری متفاوت دارد؛ حمید مطهری تحت عنوان سرمربی سه بار تیمش را به مصاف استقلال فرستاده است. او اواخر بهار سال ۱۴۰۱ به عنوان سرمربی نساجی مازندران انتخاب شد و تابستان همان سال در چهارچوب لیگ بیست و دوم با نتیجه ۳ بر ۱ بازی را به استقلالی‌ها واگذار کرد. چند ماه بعد، استقلال و نساجی سوپرجام باشگاه‌های کشور را نیز برگزار کردند که دوباره سهم نساجی ناکامی شد تا استقلال با ریکاردو ساپینتو به واسطه پیروزی در آن بازی تنها جام خودش  در فصل قبل را بگیرد. این دو تیم اسفند ماه سال ۱۴۰۱ بازی برگشت لیگ بیست و دوم را نیز انجام دادند که با نتیجه مساوی یک-یک خاتمه یافت.

به این ترتیب حمید مطهری در مقام سرمربی تاکنون موفق به شکست دادن استقلال در یک بازی رسمی نشده و اگر چهارشنبه با تراکتور به استقلال ببازد، علاوه بر تداوم روند ناکامی خودش به عنوان سرمربی برابر آبی‌های تهرانی، شاید عملاً راه برای اینکه استقلالی‌ها به واسطه پیروزی مقابل تیم‌های تحت هدایت او یک جام دیگر نیز علاوه بر سوپرجام سال ۱۴۰۱ را هم بگیرند، هموار شود. البته اگر حمید بتواند با تراکتور استقلال را ببرد، با کمکی که به پرسپولیس کرده، تمامی شکست‌هایش را برابر این تیم فراموش خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • گزارش صداوسیما درباره نکوهش قرآنی ذخیره طلا و دلار در خانه که دوباره وایرال شد + فیلم | به جای احتکار خانگی طلا و ارز چه کنیم؟
  • درباره شرایط ذوب‌آهن در پایان فصل حرف می‌زنم
  • امیدوارم مقابل نساجی به روند پیروزی‌های خانگی‌مان ادامه دهیم
  • اعزام ۴۰۰ هوادار نساجی به اصفهان برای حمایت در بازی با ذوب آهن
  • مربی نفت آبادان: یک روز هم استراحت نکردیم
  • ذوبی‌ها برای بازی با نساجی آماده شدند (عکس)
  • دشوارترین عملیات نظامی در دوران جنگ با عراق /کدام فرمانده سپاه به در روز اول به شهادت رسید؟
  • مطهری فقط به شکست دادن استقلال فکر می‌کند و بس!
  • حسرت ۶ ساله پرسپولیس در خانه مقابل سپاهان!
  • به روز رسانی| پائز: حضور ستاره‌ها مهم نیست/ اگر بازیکنی به عشق برای تیم ملی باور ندارد بهتر است در تیم ملی نباشد