Web Analytics Made Easy - Statcounter

 باشگاه خبرنگاران جوان شیراز - رامین جعفر زادگان رئیس جمعیت هلال احمر  شهرستان جهرم  گفت: امدادگران هلال احمر طی ۲۴ ساعت گذشته در پی سامانه بارشی اخیر در شهرستان جهرم که منجر به بارش ۵۱.۶ میلی‌متر باران شد، به این خانوارها امداد رسانی کردند.

او گفت: به این منظور تیم های عملیاتی این شعبه ضمن بازدید و امدادرسانی به افراد و خانوارهای آسیب‌دیده اقلام مورد نیاز مانند پتو، و چادر را میان آسیب دیدگان توزیع کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جعفر زادگان با اشاره به معین بودن هلال احمر جهرم برای شهرها و استان‌ هرمزگان گفت: هلال احمر جهرم به منظور امداد رسانی به سیل‌زدگان منطقه جنوب استان فارس در حد توان خود  ۴۰۰ تخته پتو به ارزش یک میلیارد و ۴٠٠ میلیون ریال در بین سیل‌زدگان بخش بیرم شهرستان لار توزیع کرد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان جهرم با بیان اینکه در پی زلزله ماه گذشته استان هرمزگان نیز محموله کمک‌های امدادی از شهرستان جهرم به منطقه زلزله‌زده ارسال شد، گفت: این محموله شامل چادر امدادی و موکت بود که با سه دستگاه کامیون از انبار جمعیت هلال احمر شهرستان جهرم بارگیری و به مقصد بندرعباس ارسال شد که ارزش ریالی این محموله، ۱۲ میلیارد ریال بود.

شهرستان جهرم در فاصله ۱۹۳ کیلومتری از جنوب شرق شیراز قرار دارد.

انتهای پیام/ت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هلال احمر امدادرسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۵۱۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ روستای شهرستان درمیان آبرسانی می شود

به گزارش خبرنگار مهر، صبح دوشنبه طی مراسمی مراسم کلنگ‌زنی و آغاز عملیات پروژه آبرسانی به ۶ روستای شهرستان درمیان به همت خیرین جمعیت هلال احمر استان تهران ظهر امروز در این شهرستان برگزار شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان‌های تهران و خراسان‌جنوبی، معاون سیاسی و امنیتی استاندار خراسان جنوبی، فرماندار درمیان و مسؤولان شهرستان و تعدادی از خیرین و حامیان جمعیت هلال احمر استان تهران میهمانان این مراسم بودند.

حامیان و خیرین جمعیت هلال احمر استان تهران در بدو ورود به شهرستان درمیان، از پایگاه امداد و نجات شهرستان بازدید کردند.

میهمانان مراسم سپس برای کلنگ زنی و آغاز عملیات پروژه آبرسانی به روستاهای محروم شهرستان درمیان به روستای قیک سفر کردند.

گفتنی است؛ خیرین در طرح نذر ملی خدمت، با همکاری جمعیت هلال احمر استان تهران ۲۹۷ انشعاب لوله آب را برای ۶ روستای محروم شهرستان درمیان تهیه و تحویل داده‌اند.

کد خبر 6092073

دیگر خبرها

  • ۱۱۰ دندانپزشک آماده ارائه خدمات به نیازمندان زنجانی
  • امداد رسانی هلال احمر به نوجوان قطع عضو شده
  • امداد رسانی به نوجوان قطع عضو شده
  • ۶ روستای شهرستان درمیان آبرسانی می شود
  • مفقود شدن ۲ نفر در سمیرم
  • بهره مندی بیش از ۴۸۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی از خدمات امدادی هلال احمر
  • فعالیت‌های جمعیت هلال احمر اردبیل در مسیر رشد قرار دارد
  • افزایش ۱۲ درصدی درآمد داروخانه‌های هلال احمر اردبیل
  • فعالیت‌های جمعیت هلال احمر استان اردبیل در مسیر رشد قرار دارد
  • افزایش ۱۲ درصدی درآمد داروخانه های هلال احمر اردبیل