Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-28@16:45:02 GMT

مدل موی پرتغالی‌ها با چهره طارمی +عکس

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۵۱۸۸۱

مدل موی پرتغالی‌ها با چهره طارمی +عکس

آرایشگر پرتغالی از تصویر چهره طارمی به عنوان مدل مو فردی پرتغالی استفاده کرد.

به گزارش مشرق، تیاگو، آرایشگر پرتغالی که چهره بازیکنان فوتبال را به عنوان مدل مو روی سر علاقه‌مندان طراحی می‌کند ، در آخرین کار خود از چهره مهدی طارمی پرده برداشت.

ستاره کشورمان که با درخشش در تیم پورتو محبوبیت زیادی بین طرفداران پرتغالی پیدا کرده حالا به مدل مو آنها نیز بدل گشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیاگو در صفحه شخصی خود نوشت: قبلا هم گفتم بهترین آرایشگاه ها در شمال و اهل پورتو هستند. طارمی حتی از رونالدو هم زیباتر است. تو لیاقت بازیکن بزرگ بودن را داری.

تصویر زیر را مشاهده کنید.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو بورس قیمت لژیونرها طارمی مهدی طارمی مدل مو خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۵۱۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیاگو موتا؛ سرمربی بعدی یوونتوس

بر اساس گزارش رسانه‌های ایتالیایی، تیاگو موتا سرمربی بعدی یوونتوس خواهد بود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، برخی رسانه‌های ایتالیایی گزارش داده‌اند که باشگاه یوونتوس در پایان فصل جاری به همکاری‌اش با ماسیمیلیانو آلگری پایان خواهد داد و مدیران این باشگاه در جستجوی یافتن سرمربی بعدی این تیم هستند. جان لوکا دی‌مارتزیو خبرنگار سرشناس ایتالیایی و کارشناس نقل‌وانتقالات شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت ایتالیا» در این خصوص خبر داد که سرمربی بعدی یوونتوس، تیاگو موتا خواهد بود که در بولونیا خوب عمل کرده است.

نیکولو اسکیرا دیگر خبرنگار ایتالیایی شناخته شده هم ضمن تأیید این خبر، گزارش داد که یوونتوس آماده عقد قراردادی دو ساله با قابلیت تمدید برای سال سوم با موتای 41 ساله است. طبق ادعای او، ملاقاتی هم بین نمایندگان باشگاه یوونتوس با این مربی برزیلی‌الاصل (در رده ملی برای ایتالیا بازی کرده است) صورت گرفته و توافق‌های اولیه هم حاصل شده است.

آلگری: رسیدن به فینال هیچ‌گاه آسان نیست

پیش از این روزنامه «گاتزتا دلو اسپورت» خبر داده بود؛ ماسیمیلیانو آلگری که به خاطر نتایج اخیر یوونتوس درباره آینده حرفه‌ای‌اش شایعاتی مطرح شده، در صورت ناکامی در کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا از سمت سرمربیگری یوونتوس اخراج خواهد شد.

قرارداد فعلی آلگری تا پایان فصل آینده با یوونتوس اعتبار دارد و تیم تحت هدایتش در حال حاضر با 65 امتیاز در رده سوم جدول رده‌بندی سری A ایتالیاست و بولونیای تحت هدایت تیاگو موتا با 62 امتیاز درست پشت سر بانوی پیر است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تیاگو موتا؛ سرمربی بعدی یوونتوس
  • جانشین طارمی در پورتو مشخص شد/ مهاجم بازل جایگزین بازیکن ایرانی
  • قرارداد طارمی با اینتر نهایی شد
  • جزئیات قرارداد مهدی طارمی با اینترمیلان فاش شد
  • شکایت ۱۵ میلیاردی علیه پورتو به خاطر طارمی
  • غرامت ۲۳۰ هزار یورویی طارمی روی دست پورتو!
  • شکایت شرکت نقل‌وانتقالاتی از پورتو برای پول انتقال طارمی
  • شکایت از پورتو به‌خاطر مهدی طارمی!
  • شکایت جدید از باشگاه پورتو؛ پای مهدی طارمی در میان است!
  • شکایت از پورتو به خاطر مهدی طارمی!‏