Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - معاون فرهنگی ارشاد اسلامی استان فارس از برگزاری آیین پایانی دومین دوره جایزه کتاب سال فارس در سوم بهمن ماه خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس مهدی امیدبخش  به برگزاری آیین پایانی دومین دوره جایزه کتاب سال فارس در سوم بهمن ماه 1400 اشاره کرد و اظهار داشت: بر اساس فراخوان اعلام شده 124 اثر از نویسندگان، پژوهشگران، شاعران و همچنین ناشران به دبیرخانه دومین دوره جایزه کتاب سال فارس ارسال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه دبیرخانه این جایزه از پذیرفتن کتب کمک‌درسی و کتاب‌هایی در حوزه اقتصاد و مدیریت معذور بوده، اعلام کرد: علاقه‌مندان آثار خود را برای دومین دوره جایزه کتاب سال فارس در هفت گروه اصلی شامل پژوهش، داستان، شعر، کودک و نوجوان، مذهب، تاریخ و جغرافیا و پژوهش در زمینه فارس‌شناسی به دبیرخانه دومین دوره جایزه کتاب سال فارس ارسال کرده‌اند.

امیدبخش با اعلام اینکه در این برنامه شش نفر برگزیده و 9 نفر مورد تقدیر قرار خواهند گرفت، افزود: داوری آثار توسط موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران مورد ارزیابی قرار گرفته و از  12 روستایی که طی یک دهه گذشته برگزیده کتاب شدند با حضور دهیاران و مجری طرح همان سال نیز تکریم می‌شود.

وی ادامه داد: چند نفر از مروجین کتاب استان فارس و دو مجموعه کتابفروشی که در فروش فصلی و عناوین کتاب از برتران کشوری هستند در آیین یادشده تقدیر و همچنین دستاندرکاران کسب عنوان اوز به عنوان چهار دوره شهر خلاق نیز تجلیل شده که همگی در حوزه کتاب زحمات و تلاش‌های مستمری برای شیراز و فارس داشته‌اند. اختتامیه با حضور مدیر کل دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی معاوت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئولان کشوری و استانی برگزار می‌شود.

نامه‌های دانش‌آموزان به رهبر انقلاب در کتاب «برسد به دست رهبرم» منتشر شدکتاب "مرید روح الله" منتشر شدحضرت ام‌البنین(س) را با این کتاب بیشتر بشناسید

معاون فرهنگی ارشاد فارس ضمن اعلام همکاری موسسه مهر کتاب قاصدک برای برگزاری دومین دوره جایزه کتاب سال فارس، افزود: انتشار کتاب‌ها می‌بایست از ابتدای سال 98 تا پایان اردیبهشت 1400 و ارسال دو جلد از کتاب به دبیرخانه در زمینه آثار ترجمه شده و ارسال نسخه‌ای از متن زبان اصلی الزامی باشد و کتاب‌های الکترونیکی ارسال شده به دبیرخانه دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دارای هولوگرام هستند.

امیدبخش در پایان با بیان اینکه آیین پایانی یکشنبه سوم بهمن ماه 1400 ساعت 15 در سالن سبز مجموعه فرهنگی هنری حافظ برگزار می‌شود، گفت: در مراسم اختتامیه از ناشرانی که اهتمام جدی در نشر آثار فارس پژوهی و بر اساس ملاک‌های دبیرخانه بهترین شکل مشارکت را در دومین دوره جایزه کتاب سال فارس داشته‌اند، تکریم می‌شود. 

انتهای پیام/424 /ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دومین دوره جایزه کتاب سال فارس ارشاد اسلامی استان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۵۲۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین نمایشگاه صنعت موسیقی برگزار می‌شود

دومین نمایشگاه صنعت موسیقی در تیرماه سال جاری در محل مجموعه نمایشگاهی برج میلاد تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش ایسنا، این نمایشگاه با در بر گرفتن گروه‌های کالایی شامل تولید کنندگان و عرضه کنندگان سازهای موسیقی، آموزشگاه‌های موسیقی، مراکز پژوهشی حوزه موسیقی، ناشران موسیقی، استودیوهای ضبط صدا، استارتاپ‌های موسیقی، ناشران کتاب‌های موسیقی، عرضه کنندگان لوازم صوتی و صدابرداری و سایر حوزه‌های مرتبط، در تلاش است مرجع مهمی در فعالیت‌های صنفی این حوزه در سال باشد.

جلال ذکایی مدیر این نمایشگاه در این باره گفت: بدنبال برگزاری نخستین دوره نمایشگاه صنعت موسیقی که دی‌ماه سال گذشته برگزار شد، برنامه‌ریزی برای برپایی دومین دوره این نمایشگاه توسط گروه ترنج آغاز شد و مقرر گردید این نمایشگاه از تاریخ چهارم تا هفتم تیرماه جاری و همزمان با عید سعید غدیر در محل مجموعه نمایشگاهی برج میلاد تهران برگزار شود.

او درباره انتخاب زمان نمایشگاه گفت: با توجه به نظرسنجی‌های انجام شده با اهالی موسیقی، پایان فصل بهار و آغاز فصل تابستان که با اوقات فراغت دانش آموزان و دانشجویان نیز مصادف است، برای برگزاری این نمایشگاه انتخاب شد. ضمن اینکه مصادف شدن نمایشگاه با عید سعید غدیر و نیز ولادت حضرت امام موسی کاظم(ع) را نیز باید به فال نیک گرفت و بدون تردید در افزایش حجم بازدیدها نیز بی‌تاثیر نخواهد بود.

دومین نمایشگاه صنعت موسیقی از تاریخ ۴ تا ۷ تیر از ساعت ۱۴ تا ۲۲ پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • مشارکت ۳۱ استان کشور در دومین دوره جشنواره ملی دوست من کتاب
  • بیست و دومین دوره سیر مطالعاتی بنیاد شهید مطهری برگزار می شود
  • دومین نمایشگاه صنعت موسیقی برگزار می‌شود
  • ۱۱۲۹ اثر به دبیرخانه «طنز پهلو» ارسال شد/ استان تهران بیشترین آثار طنز را ارسال کرد
  • همایش اعطای جوایز شصت و دومین دوره جایزه البرز برگزار می شود
  • تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی جمعیت
  • شصت و دومین جایزه نوبل ایرانی ۶۲ منتخب خواهد داشت/ جایزه البرز(جایزه نوبل ایرانی) قدیمی‌ترین جایزه علمی کشور است
  • تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی
  • تمدید مهلت ارسال اثر به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی جمعیت
  • دومین سمپوزیوم بین‌المللی تنش و اضطراب در مشهد برگزار می‌شود