Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان سنندج -  سرکوت نجفی از تدوام عملیات برف روبی و نمک پاشی معابر اصلی سطح شهر خبرداد و گفت: ۴۷ دستگاه انواع ماشین آلات سبک وسنگین در ۹ ستاد برفی روبی از شب گذشته در حال برف روبی و نمک پاشی معابر اصلی سطح شهر هستند.

نجفی گفت گفت: در پی اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر بارش سنگین برف نیرو‌های ستاد برف روبی در آماده باش کامل بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته او گفت: از شب گذشته که بارش برف آغاز شده نیرو‌های ستاد برف روبی با بیش از ۴۷ دستگاه انواع ماشین آلات سبک و سنگین برف روب و نمک باش نسبت به انجام برف روبی خیابان‌های اصلی اقدام نمودند.

 معاون خدمات شهری شهرداری سنندج گفت: با توجه به اینکه از شب گذشته که بارش برف آغاز شده تاکنون شاهد بارش برف بودیم که کار برف روبی معابر رابسیار سخت و دشوار نموده بود.

نجفی می گوید گفت: چند اصله درخت هم بعلت بارش برف درچار شکستگی و مسدود شدن معابر شد که برخی از این درختان هم جابجا شدند.

او  از شهروندان در خواست نمود: با توجه به اینکه بارش برف همچنان ادامه دارد از تردد غیر ضروردر سطح شهر خودداری نمایید.

انتهای پیام/ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: برق برف روبی برف و کولاک برف روبی بارش برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۵۲۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلینکن خطاب به نتانیاهو: واشنگتن همچنان مخالف عملیات رفح است

به گزارش خبرگزاری مهر، خبرگزاری فرانسه به نقل از مقامات آگاه در دولت آمریکا اعلام کرد که «آنتونی بلینکن» وزیر خارجه این کشور در سفر به تل‌آویو بار دیگر به «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی تأکید کرد که واشنگتن همچنان مخالف آغاز عملیات نظامی علیه شهر رفح در جنوب غزه است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی شامگاه دیروز اعلام کردند که وزیر خارجه آمریکا در چارچوب سفر منطقه‌ای خود و با هدف ادعایی بررسی مذاکرات آتش بس در غزه، وارد اراضی اشغالی شد. بلینکن ساعاتی پیش با نتانیاهو دیدار و گفت‌وگو کرد.

وزیر خارجه آمریکا پیشتر به اردن و ریاض سفر کرده بود.

پیش از این نتانیاهو تأکید کرده بود که «تحت هر شرایطی» ارتش رژیم صهیونیستی به شهر رفح که هم‌اکنون به پناهگاه اصلی آورگان فلسطینی تبدیل شده، حمله خواهد کرد.

«تدروس آدهانوم» مدیرکل سازمان جهانی بهداشت امروز چهارشنبه هشدار داد که حمله همه جانبه اسرائیل به شهر رفح در جنوب نوار غزه، باعث رقم خوردن فاجعه انسانی خواهد شد.

آدهانوم با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس ضمن درخواست از اسرائیل برای خودداری از حمله به رفح، از همه طرف ها خواست برای برقراری آتش‌بس تلاش کنند و به صلح پایدار دست یابند.

رژیم صهیونیستی با این ادعا که شهر رفح آخرین پایگاه جنبش مقاومت اسلامی (حماس) است، علیرغم هشدارهای بین المللی درباره پیامدهای فاجعه بار با توجه به حضور حدود ۱.۴ میلیون آواره در آنجا، بر حمله به این شهر در مرز با مصر اصرار دارد.

کد خبر 6094355

دیگر خبرها

  • بارش‌ها برای چهارمحال‌ و بختیاری ادامه دارد
  • فراشبند همچنان صدر نشین ثبت بارش های بهاری
  • بلینکن خطاب به نتانیاهو: واشنگتن همچنان مخالف عملیات رفح است
  • پژوهش بدون اجرا هیچ فایده‌ای به حال ‌مردم ندارد
  • عملیات سم‌پاشی علیه حشره ناقل مالاریا در سیب و سوران آغاز شد
  • کاخ سفید: همچنان با حمله اسرائیل به رفح مخالفیم
  • یزد؛ همچنان کم بارش ترین استان کشور/ سامانه جدید بارشی در استان یزد+ فیلم
  • آبگرفتگی معابر شهر ایلام بر اثر شدت بارش باران
  • بارش‌های کشور به نرمال نزدیک شد/ ورودی مخازن همچنان دارای ۸ درصد
  • جاری شدن سیل در شهر مدینه + فیلم