Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی مالمیر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به برگزاری جشنواره زمستانی در همدان اظهار کرد: دوازدهمین جشنواره زمستانی همدان از امروز ۲۷ دی تا ۱۱ بهمن‌ماه برگزار می‌شود که برنامه‌های فرهنگی و تفریحی زیادی گنجانده شده است.

وی حرکت کارناوال شادی عروسک‌های غول پیکر و کوچک در سطح شهر همدان، جشنواره و مسابقه نقاشی کودکان با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و اجرای تئاتر خیابانی همراه با برنامه سنتی ساز و دهل در پیاده راه‌های شهر همدان را از جمله برنامه‌های جشنواره دانست و گفت: مسابقه پخت انواع آش زمستانی و ترشی و مربا در باغ نظری نیز پیش‌بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری همدان خاطرنشان کرد: بازی‌های زمستانه و اسنوموبیل سواری، مسابقه یخ نوردی در آبشار گنجنامه، مسابقه نقل‌های زمستانی، جنگ شادی، مسابقه آدم برفی و طناب کشی روی برف، اسکی و بازی‌های زمستانه، فستیوال ساخت مجسمه‌های یخی و برفی از دیگر برنامه‌هاست که امیدواریم شرایط جوی نیز همراهی کند.

وی از برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی در آرامگاه بوعلی سینا خبر داد و گفت: نمایشگاه سوغات و صنایع دستی نیز در پیاده راه میدان امام(ره) پیش‌بینی شده است.

مالمیر با بیان اینکه در ایام جشنواره اماکن تفریحی و اقامتی نیز تخفیفاتی را برای گردشگران و علاقمندان در نظر گرفته‌اند افزود: در این طرح هتل‌ها و هتل آپارتمان‌ها و اقامتگاه‌های بومگردی ۴۰ درصد تخفیف و مجتمع‌های اقامتی عباس‌آباد، گنجنامه و مجتمع گردشگری راز رنگین‌کمان دشت ۳۰ درصد تخفیف دارند.

وی تصریح کرد: سفره‌خانه‌های سنتی، دهکده تفریحی گنجنامه، مزرعه گردشگری احیایی، مرکز تفریحی رنگین‌کمان، صنوف و سوغات سرا و صنایع‌دستی نیز از تخفیف ۱۰ تا ۴۰ درصدی برخوردار است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری همدان از برگزاری جشن انقلاب، نورافشانی و اختتامیه جشنواره در ۱۱ بهمن خبر داد و گفت: این جشن مردمی ساعت ۱۶ تا ۱۸ در پیاده راه میدان امام برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/۸۹۰۰۳/

منبع: فارس

کلیدواژه: جشنواره زمستانی گردشگری همدان تخفیف زمستانی صنایع دستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۵۲۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه صنایع‌دستی در عمارت خسروآباد سنندج برپا شد

نمایشگاه صنایع‌دستی به مناسبت گدامیداشت هفته فرهنگی سنه (سنندج) امروز در عمارت خسروآباد سنندج برپا شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، نمایشگاه صنایع‌دستی، مشاغل خانگی و صنعت‌کاران به مناسبت هفته فرهنگی سنه (سنندج) به همت شهرداری و با همکاری مؤسسه فرهنگی هنری ژیوه‌ر در عمارت خسروآباد سنندج برپا شد.

سه‌رکوت نجفی، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری سنندج در حاشیه برگزاری این نمایشگاه اظهار کرد: نمایشگاه صنایع‌دستی، مشاغل خانگی و صنعت‌کاران یکی از برنامه‌های شاخص شهرداری سنندج در راستای گرامیداشت هفته فرهنگی سنه است که از امروز کار خود را در عمارت خسروآباد سنندج آغاز کرده و به مدت یک هفته بازدید از آن برای عموم آزاد است.

وی افزود: در این نمایشگاه آثاری از صنایع‌دستی، حاصل ذوق و هنر زنان و مردان توانمند استان در قالب ۳۲ غرفه به نمایش درآمده است.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری سنندج خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه آثار مختلفی در رشته‌های نازک‌کاری، مُنبت، معرق چوب، خراطی، چرم، زیورآلات و غیره به معرض نمایش عموم درآمده است و در کنار آن غذاهای محلی نیز عرضه می‌شود.

نجفی حمایت از فعالان حوزه صنایع دستی را از اهداف اصلی برپایی این نمایشگاه عنوان کرد و گفت: امیدواریم برپایی این نمایشگاه بستری برای معرفی هرچه بیشتر توانایی و ظرفیت‌های هنرمندان سنندجی در حوزه صنایع دستی باشد.

وی اضافه کرد: این نمایشگاه از امروز تا سیزدهم اردیبهشت از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۲۰:۰۰ پذیرای بازدید علاقه‌مندان است.

کد خبر 748395

دیگر خبرها

  • در جشنواره شکوفه‌های بادام ‌شهر زیبای دژکرد چه گذشت؟
  • برگزاری جشنواره شکوفه‌های بادام در شهر زیبای دژکرد
  • افتتاح نمایشگاه صنایع‌دستی و هنرهای وابسته در زابل
  • آغاز تخفیفات بهاره بیمه نوین
  • ‌کرمان‌ میزبان سومین جشنواره ملی چند رسانه‌ای میراث فرهنگی
  • نمایشگاه صنایع‌دستی در عمارت خسروآباد سنندج برپا شد
  • جشنواره صنایع دستی از دستاوردهای هنرمندان کشور
  • جشنواره کوچ عشایر نشان‌دهنده عظمت و شان جامعه عشایری است
  • برگزاری جشنواره شکوفه‌های بادام در دژکرد اقلید
  • دومین جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر شاهسون آغاز شد